Multimedyada Başağın söylediği şarkı ve giydiği elbise.
Bugün cumaydı eşyalarımı çoktan hazırlamıştım okul çıkışı eşyalarımı evden alıp sahile gidicektik . Batıya nereye gidiceğimizi sormuştum ama bana cevap vermemişti . Hödük her yerde hödüktür napcan .
Zilin çalmasıyla sınıftan çıktım şimdiki dersimiz resimdi ve hocamız tescilli sapıktı ödev yapmayınca burnumuzun dibine girip neden yapılmadı bu ödev diye kızıyodu . Hatta bi keresinde nerdeyse ilk öpücüğümü ona vericektim .
Aman allah göstermesin tövbeler olsun yarabbim .
Ben böyle iman power atölyeye giderken biri gelip saçımı karıştırdı . Kim lan bu kahpe çakması .
Tabiki Oğuz .
" hayırdır tek Başağım canın sıkkın gibi " bi kerede eksik kal Oğuz ya .
"He Oğuz öyle valla şu Cenk salağına bozuldum . İnşallah yolda yürürken ona tır çarpar tırın farıda götünde kalır sokaklarda götüne nur inmiş gibi dolaşır"
Ben bunu derken yanımıza Batı geldi " gene kime beddua ediyo lan bu "
Bu mu sende mi bıtı ya sendemi . Allah alayınızı kahredecek .
Sonunda yerin dibinde bulunan atölyeye gelmiştik ama Batı bizden ayrılıp kendi sınıfına gitti . Tam B.G.B konuşması yaparken Cenk konuşmanın ortasına dalıp
" sevgilimi izninizle yada değil götürüyorum " dedi ve beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı . " bak yine sevgilim dedi oğlum sen salakmısın götü kurtların tek çiftleşme yeri olan insan bana bunun cevabını ver " ben böyle söylenirken beni duvara yapıştırdı . Ama ben böyle romantik ve klasik şeylere gelemem ki " napıyon lan sen hödük " bende az değilim haa ."Deli etme kızım beni sen neden şu Batı denen herifle görüşüyosun . Görüşmiyceksin lan yasaklıyorum sana o şerefsizi "
" siktir lan ordan sen ne hakla benim hayatıma karışıyosun fahişemsi karınca ( gizem ve irfana saygılar ) sana ne lan benim hayatımdan sana ne "
"Kızım bana böyle garip garip küfür etme hem ne demek lan sanane sevgilimsim karışırım "
" o orospunun ağzına çullanırken neyimdin lan " ikimizde avaz avaz bağırıyoduk . Ben bunu dedikten sonra diycek bişey bulamadı . Bulamaz tabi çünkü ben haklıyım .
" bi hata yaptım olamaz mı " artık bana bağırmıyodu çünkü haklı olduğumu biliyodu. Ha bağırsa ses tellerine sıçardım şimdi o ayrı bişey şimdi .
" hatana sokıyım senin hata küçük çocukların altına işemesidir 16 yaşındakilerin birbirini aldatması değil biz buna şerefsizlik diyoruz " ben ona hala bağırıyodum çünkü sinirliydim .
" tamam lan o zaman ben en adi şerefsizim oldu mu şimdi affettinmi " ona en seslisinden bi nah hareketi çektim
" oldu canım sen gel benimle çıkarken yellozun tekiyle yiyiş bende seni karakterini kabul ettiğin için affediyim başka ne istersin "
" bide öpsen çok güzel olur ha " dedi siktim seni Cenk
" tamam gel öpiyim " önce şaşırdı sonra bana doğru eğildi o sıra hemen köprücük kemiğini gıdıkladım . Onunla tek ortak noktamız köprücük kemiklerimizden huylanmamız . Tabi belki başka şeylerde vardır ama neyse .
" Bidaha bana sevgilim demiycen anladınmı beni " artık gıdıklamıyo direk cimcikliyodum . En sonunda " tamam " dedirtmiştim . Biraz daha sıktıktan sonra bıraktım " adam ol böyle " dedim ve atölyeye geri döndüm . Ben girdiğimde Özhan hoca daha yeni girmişti derse hemen özür dileyip yerime geçtim benden biraz sonrada içeri cimciklediğim yer kıpkırmızı bi halde gözüken Cenk girdi
" noldu evladım sana " dedi
"Kedi saldırdı hocam " dedi bana imalı imalı bakarak . Sonra yerine geçti . Özhan hoca dosya kontrolü yapıyodu . Sıra Gizeme gelmişti ve o dosya getirmemişti . Özhan hoca Gizemin dibine girip " neden getirmedin eşyalarını " dedi tam o sırada Gizem özhan hocanın suratına hapşurdu sınıfta herkes durmuş Özhan hocanın ne yapıcağını bekliyodu Berfinle bense sırt sırta vermiş gülüyoduk .
***
Şuan herkes bizim evde toplanmış yola çıkmak için hazırlanıyoduk . Herkes çantasına bikaç yiyecek tıkıştırmıştı . Ben yanıma jelibon ve piko çikolata almıştım bu çikolatalar hayatımda yediğim en lezettli çikolatalardı . Şimdi sıra çadır bulmaktaydı .
İki saattir bodrumda çadır arıyodum en sonunda bulmuştum küçükken bu çadırı odama kurar onun içinde yatardım . Ne kadar malmışım lan .
"Herkes hazırsa gidelim artık " diye bağırdı Batı . Herkesden onay çıkınca arabalara dağıldık . Berfin Ardanın arabasıyla gidicekti Gizemde Akının
Oğuz Ata Baran falan onlar hep beraber giderlerdi zaten ben de Batıyla gidicektim . Arabaya bindiğimizde Batı onde diğerleri bizi takip eder şekilde gitmeye başladık . Kabloyu telefonuma bağladım ve şarkı açtım gidiceğimiz yer o kadar da uzak değilmiş ki yaklaşık 45 dakikalık yolculuktan sonra Çağlar diye bi sahildeydik . Sahil biraz kalabalıktı ama benim için sorun değildi .
"Hadi bakalım geldik " dedi Batı . Hadi canım ben bilmiyodum beni aydınlattın . Ben neden hep böyle insanlarla arkadaşlık kuruyom ya içlerinde tek bir normal pipıl yok .
Eşyalarımızı alıp tenha yere geçtik . Tövbeler olsun yarabbi tenha falan deyince şimdi . Çadırlarıda kurduktan sonra hazırdık . Üzerimdeki elbiseyi çıkarıp hemen denize attım kendimi . Su çok güzeldi soğuk soğuk sonra yanıma Gizem ve Berfini çağırdım . " gelsenize mallar " dedim ve yüzmeye başladım bi süre sonra yanıma onlar geldi .
"Neden insan gibi çağırmıyon lan pislik " Berfin böyle deyince Gizem de ona hak verdi " harbiden lan ben sizin için ayran bile çalkalamış insanım neden doğru düzgün seslenmiyon lan camış " bana diyenlere bak ya.
Gizem böyle deyince ona su attım " sus kız sen cimcime" Gizem bana sinirli bi sakinlikle döndü ve grinin elli tonuna gönderme yaparak şunu dedi" başak kaşınma arkadaşım benimde play room um var ve içinde boks falan yok ama boks yapmış gibi yorulursun orda haberin olsun kıçından bile ter akıtırım senin " oha lan kız resmen bana çıkma teklifi etti .
"Aman be sende " diyip tekrar yüzmeye devam ettim sonra dışarı çıkıp kurulandık . " hadi gelin voleybol oynayalım " diye seslendi Baran . Kabul edip daire olduk ve paslaşmaya başladık . Bi süre daha oynayıp kurtlarımızı dökememişken yorulduk ve oturduk . Kuma havlu serip üzerine yattım ve bizimkilere " bana ihtiyacınız olmasın " uyarımı yaptıktan sonra the 100 dizisini izlemeye başladım . Dizinin yarısına gelmiştim ki omzumdan dürtüldüm . Ama ben uyarmıştım onları " ne var aq malları ne var " derken arkamı döndüm . Bu yarmanın ne işi var ya burda .
"Hayırdır Cenk " tek kaşımı kaldırıp ona döndüm .
" hayır canım hayır sen bu götüm kadar elbiseyle burda ne sikim yiyosun " Bu çocuk ıslah olmaz ya .
" peki sen burda kıçımın dibinde napıyosun yürü git oğlum "
" burası benim sahilim Başak hatırlamıyomusun "
" af buyır " ben böyle diyince güldü . Gülüşünü özlemedim ki nerden çıkardınız . " Çağlar sahil Cenk Çağlar falan bi çağrışım yaptımı " Allah seni kahretmesin Batı ya beni getire getire şunun sahiline mi getirdin" bana ne ben buraya eğlenmeye geldim kimse buna engel olamaz" Dedim ve sahildeki kafeye doğru yürümeye başladım allahtan arkamdan gelmiyodu . Kafeye girdiğimde sahnede Gizem ve Berfin vardı noluyo lan . Bizimkilerin yanına gidip " ne kaçırdım " dedim ve söyledikleri şarkıyı dinlemeye başladım ikisininde sesi güzeldi .
" onları bi daha mı gelicez dünyaya diyerek sahneye attım sesleride güzel kulağımızın pası silinsin" . Ben buraya kafe demiştim ama pek öyle değildi daha çok bara benziyodu . Yanımdan geçen garsonun taşıdığı içkiyi aldım ve kafama diktim " bende söyliycem " dedim . Gizemlerin söyledikleri şarkı bitince sahneye çıktım şarkının başlamasıyla söze girdim . Şarkıyı biraz söylemiştimki en can alıcı noktada içeri Cenk girdi . Ve onun gözlerine bakarak şu sözleri söyledim
So ı wont let you close enough to hurt me
Bu yüzden beni incitecek kadar yaklaşmana izin vermeyeceğim