" madem gelicektin neden haber vermedin mal " dedim ve kuzenime sarıldım . Özlemişim keratayı .
" Başakcım sürprizin amacı budur " dedi ve kafama vurdu .
Aaavvv.
Gülerek elini ittirdim . Masanın üzerinden kalkıp yürümeye başladık .
" eeeee ben yokken neler yaptın " dedi ve fesat sımayl yaptı . Allahım ya . Zerre değişmemiş hala mal .
" erkek anlamında soruyosan hayır ben kullanmıyorum "
Bu dediğime tek kaşını kaldırarak baktı .
Evet arkadaşlar bizim sülalemizde tek kaş kaldırmayan yok .
" sana inanmıyorum bir yıldır yoktum ve sen hala bi harekete geçmemişsin "
" voleyboldaki harrketler bana yetiyo fazlasını bünyem kaldırmıyo canım " dedim ve gülümsedim . Elini yav he he dercesine salladı .
" aa inanmazsan inanma manyağa bak sana yalan borcum mu var " dedim .
Sağlıklı Bir Su günde elli kere Başağı deli edebilir .
" valla senin neden sevgilin olmadığını anlıyorum sen bu inatla nah bulursun " dedi ve güldü .
Cık cık cık .
Sağlıklı bir tek Başak günde 20 kere iddaya girebilir .
" varmısın lan birini istediğim zaman yemeğe çıkarabilirim " dedim ve yürümeyi bıraktım .
" varım lan nesine "
Hmmm nesine olsuun . Buldum .
" Köleliğine eğer ben kazanırsam sen benim bi günlüğüne kölem olursun eğer sen kazanırsanda ben senin anlaştıkmı " dedim ve elimi uzattım .
" anlaştık "
Benimle iddaya girmiycektin .
El sıkışmamızı bitirince zil çaldı . Çalmasıyla dışarı bizim grubun sürü gibi çıkması bir oldu .
" ov ov ovvvv sınav bana girdi girdi çıkmadı " bunu söyleyen tabiki Oğuz .
Sonra Gizem konuştu .
" matematikde şu ilk soruyu 4 uldunuz demi "
" valla ben 7 buldum " dedim Berfinde bana hak verince beşlik çaktık .
Gizemse " galiba hamileyim " demekle durumu özetledi.
Sonradan yanımıza Baran geldi . Bi süre bakıştıktan sonra Baran karnını tutup okşamaya başladı .
" valla ben bugün bara gidelim derdim ama hamileyken içmek sakıncalıymış "
Sunun bu dediğiyle güldüm ve beşlik çaktım . İşte bu kızı bu yüzden seviyorum .
Bar lafını duyan Akın hemen atladı tabi .
" yok lan o kadar kötü değil hatta ben onu hamile bırakmış bile olabilirim henüz emin değiliz " dedi ve aceleyle konuştu .
Akının bu dediğine Gizem onun karnına dirsek atarak cevabını verdi .
Kız yine iyi dayanıyo .
" yani şey aşkım benim " Gizem ona yüz vermeyince Akın başka bi yol denemeye başladı .
" aşkım gel senin için alışverişe çıkalım "
bu çoçuk işini iyi biliyo .
Tabi Gizem alışveriş kelimesini duyunca hemen Akının üzerine atladı .