3. BÖLÜM= Talha' nın Değişimi

428 25 7
                                    

@busra341

@semanurrrrrrrrr1907

Media ' da Talha ve Damla var.

Uyandığımda gözlerimi tekrar kapatacakken nefes alış veriş sesleri duyuyorum. Güzel bir plan yapıp gözlerimi açıyorum.

'Bööööö.' Korkudan yorganın altına girip, kendi tuzağıma kendim düştüğüm için sinirleniyorum.

'Ahaaahahaa. ' Talha' nın sinir bozucu gülmesine dayanamayıp yorganın altından çıkıp kafasına yastığı geçiriyorum.

'Ya gülme, korkutursan tabi korkarım.' Talha gülmesine biraz daha devam ettikten sonra susuyor.

'Saçlarına ne yaptın ? ' Diye soruyor.

'Boyattım yakışmamış mı ? ' Diyorum gözlerimi kocaman acarak.

'Aslında beğenmedim, doğal hali daha güzeldi. ' Dediklerinden sonra yüzüne şaşkınlıkla bakıyorum.

'Hıh, başkaları hiç öyle söylemedi. ' Diyorum piç gülüşümü yaparak.

'Ben sana hiç yalan söyledim mi ?' Diye soruyor Talha. Kafamı hayır anlamında sallıyorum.

'O zaman bana inanman gerek.' Diyor ve çekip gidiyor. Odada tek başıma kalıyorum. Ne dedim diye düşünüyorum. 'Başkaları çok beğendi. ' Dedim bunda kızacak ne vardı ki.

Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkıyorum. Sonra mutfağa gidip Talha' nın en sevdiği böreklerden yapmaya başlıyorum.

Birinci tepsiyi fırından çıkardıktan sonra ikinci tepsiyi fırına koyuyorum. İkinci tepsi pişerken bende hızlıca odama gidip üstümü değiştiriyorum. Saçlarımı da düzelttikten sonra mutfağa gidip böreklere bakıyorum.

Börekler pişince fırından çıkarıp saklama kabına koyuyorum. Babamdan izin alınca telefonumu da alıp evden çıkıyorum.

Rüzgar esince montumun fermuarını çekip yürümeye devam ediyorum. Telefonum çalınca cebimden çıkarıp arayanın kim olduğuna bakıyorum. Sema' nın aradığını görünce üzülmeden edemiyorum. Telefonu açıp Sema' nın cazgır sesini dinlemek zorunda kalıyorum.

'Kızım mesajlara niye cevap vermiyorsun. Seni ne kadar merak ettik haberin var mı ? Hastane sonuçları nasıl çıktı. Kötü bir şey var mı ? ' Bazen bu kızın nasıl bu kadar çok konuştuğunu merak ediyorum . Talha bana çok konuşuyor der bu kız resmen motor takmış kendine. Derin bir nefes alıp konuşmaya başlıyorum.

'Mesajlara cevap veremedim. İşim vardı. Özür dilerim. Hastane sonuçları da iyi. Haber vermeliydim haklısınız. Ama yarın herşeyi anlatacağım.'

'Pekala şimdi ne yapıyorsun? '

'Talha efendiyle tartıştık biraz. Kendimi affettirmek için börek yaptım. Şimdi de onun yanına gidiyorum.'

'Ben seni tutmayayım o zaman. ' Sema ' nın imalı konuşmasından sonra yanaklarımı şişiriyorum.

'Of saçmalama. ' Diyorum bıkkınlıkla.

'Öyle öyle hadi görüşürüz.' Ve telefon yüzüme kapanıyor.

'Bu kız beni bir gün öldürecek.' Diye kendi kendime konuşuyorum. Beni merak etmesinler diye Büşra' ya ve Hanife' ye mesaj atıyorum. Kedi yazısını görünce kendi kendime gülümsüyorum. Büşra' nın yüzünü kediye benzettiğimiz için ona kedi diye kaydetmiştim. Semayı Caramio' yu çok sevdiği için Caramio ama en güzeli Hanife' nin adı abdestbozan.

'Kedi-Abdestbozan '

'Mesajlarınıza cevap vermediğim için özür dilerim. Yarın herşeyi anlatacağım. Öpüyorum. ' Mesajı gönderdikten sonra yürümeye devam ediyorum. Hava iyice kararınca adımlarımı hızlandırıyorum.

Kapının önüne gelince zile basıp bekliyorum. Kapı hızlıca açılınca bir adım geri gidiyorum.

'Hadi çabuk gir.' Talha' nın endişeli sesi beni kapıda bırakıp hızlıca içeri girmesi ve üstünde ki Fenerbahçe forması her şeyi açıklıyordu. Bu işkenceden kurtulup geri dönmeliydim. Çünkü GALATASARAYLI olmak bunu gerektirirdi ama kendimi affettirmeliydim. Ayakkabımı çıkartıp içeriye geçiyorum. Talha' nın yanına oturup montumu çıkartıyorum.

'Sana börek yaptım. ' Diyorum elimdeki kapı gösterip.

'Ver bakalım.' Diyerek elimdeki kabı alıyor. Hızlıca kapağını açıp yemeye başlıyor. Ağzını şapırdatmasına dayanamayıp.

'Iyy pislik, midemi bulandırıyorsun.' Diyorum yüzümü buruşturarak.

'Sus kızım patatesli börek bu hem senin elinden daha güzel oluyor. Sen git bana mutfaktan içecek bir şeyler getir.' Konuşması boyunca gözlerini televizyona dikmiş börekleri yemeye devam etmişti.

'Tamam be. Bu iğrenç görüntüden kurtulurum.' Diyerek ensesine vurup mutfağa doğru koşuyorum.

'Damla.' Arkamdan bağırmasıyla kıs kıs gülüyorum.

Buz dolabını açıp göz gezdiriyorum. Kolayı çıkartırken gözüme yoğurdu takılıyor. Kolayı boşverip yoğurdu çıkartıyorum. Talha' nın ayran sevmediğini biliyordum. Ama bu hayatta her istediğimiz olacak diye bir şey yok.

Ayranı yapınca yavaş adımlarla Talha' nın yanına gidiyorum. Odaya girince tabi ki uslu uslu oturmuş test çözen bir Talha göremiyorum. Televizyon karşısına geçmiş, gözlerini pörtletmiş ve eliyle börek yiyen bir Talha karşılıyor beni.

'Şşşş küçük kanarya içeceğini getirdim.' Diyorum gülerek.

'Getir bakalım.' Diyor gözünü televizyondan ayırmadan.

'Yarasın kocaçığıma.' Diyerek sehbanın üstüne koyuyorum bardağı.

Talha bir bardaktaki ayrana bakıyor bir de bana. Gülerek bardağı eline alıyor.

'Karıcığım yapar da ben içmezmiyim.'

Üstüme atılan ayranla bir küfür sallıyorum.

'Ama bayanlar önden.' Diyerek kahkaha atıyor. Ben ise suratıma yediğim ayran ile saf saf bakıyorum.

'Aaaa hiç öyle şey olur mu ?' Diyerek Talha' nın boynuna atlıyorum.

'Sana haksızlık olmasın.' Diyorum gülerek Talha ise beni itmeye çalışıyor.

'Mahvettin üstümü kızım. Bana bir forma borçlusun.' Diyor beni iterek.

'Oh canıma değsin.' Diyorum sırıtarak. Talha ise sert bir omuz atarak odadan çıkıyor. Talha gittikten sonra üstüme bakıyorum. Üstümde ki bluz ayran olmuştu. Talha dan bir tişört istesem iyi olacaktı. Talha' nın üstüme ayran dökmesi sinirimi çok bozmuştu. Ama bunu ona söylemeyecektim. Bizim arkadaşlığımız süresince o hep beni kırmış ben ise onu affetmiştim. Bazen böyle yaparak bana değer vermediğini düşünüyorum. Sonra öyle bir şey yapıyor ki kendini affettiriyor.

Talha içeri girmeden onun kokusu odayı doldurdu. Talha içeri girince şaşırdı.

'Sen hâlâ buradamısın ?' Diye sorunca şaşırıyorum.

'Anlamadım.' Diye soruyorum tek kaşımı kaldırarak.

'Anlayamayacağın bir şey söylemedim.' Diyor televizyonun karşısına otururken.

'Gitmelimiydim ?' Diye soruyorum.

'Bir zahmet.' Deyince dayanamayıp bağırmaya başlıyorum.

'Talha bu kadar yeter. Ben buraya kendimi affettirmek için geldim hemde hiç bir suçum yokken. Senin şu yaptığına bak. Çok değiştin Talha artık seni tanıyamıyorum. Perşembe günü gidiyorum. Özel bir okuldan burs aldım. İki gün süren var düşün taşın eski Talha geri dönecek mi yoksa büyük egosuyla yaşamaya devam mı edecek ?' Diyorum Talha' nın yaptığı ise Fenerbahçe maçını izlemeye devam etmek.

UYAN ARTIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin