Ölmeden önce yapılması gereken şeyleri uygulamaya başlama zamanı gelmişti belki de. Hayır hayır kesinlikle geldi. Çantamdan hızlıca kalem kağıt çıkartıp ÖLMEDEN ÖNCE YAPILACAK ŞEYLER diye büyük bir başlık atıyorum.
1- Saçımı maviye boyatıcam.
2- Kendime bir sevgili bulucam.
3- Barlara gidip, içki içip uyuşturucu kullanıcam.
4- Artık hep gülücem.
5- İnsanların hayatlarını değiştireceğim.
6- Gezebildiğim kadar gezeceğim.
7- Gece helikopterle gezinti yapacağım. Yıldızları daha yakından göreceğim.
8- Kalbini kırdığım insanlardan helallik isteyeceğim.
9- Çevremdekilere öleceğimi haber vereceğim.
10-Annemin yanına gittiğimde ona vermek için büyük bir demet gül yaptıracağım. Ya da orkide.
Listemi bitirince ayağa kalkıp yürümeye başlıyorum. Hastaneden çıktıktan sonra derin br nefes alıp durağa gidiyorum biraz bekledikten sonra otobüs geliyor. Otobüse binince şuan okuduğun kitabı çantamdan çıkartıp okumaya başlıyorum. Biraz okuduktan sonra sonra aklıma öleceğim geliyor. Kitabı okuyorum ama aklım başka yerde. Kitabı çantama geri koyup düşünmeye başlıyorum.
ÖLÜM. Bu zamana kadar ölmeyi çok istemiştim.Annemin yanına gitmeyi. Ama şimdi farklı hissediyorum.Vücudumu hissetmiyorum mesela kolumu kaldıracak güçüm yok. Kalbimin ritmi değişmiş sanki.Acaba korkuyormuyum. Evet ailemi,arkadaşlarmı,çevremdekileri bırakacağım için korkuyorum.Ben gidince onlar eksik kalacak gibi hissediyorum. Üzüleceklerini biliyorum ve zor unutucaklar ölümümü.Arkadaşlarımın girmeleri gereken bir sınav var. Benim de öyle ama o zamana kadar ölmezsem. Arkadaşlarımın hayatı bu sınava bağlı ve ben onların hayatıyla oynayamam.
Otobüsten indikten sonra eve doğru yürüyorum. Yüreyecek mesafem çok olduğundan yavaş ve küçük adımlarla yürüyorum. Biraz daha yürüdükten sonra kendimi bitmiş hissediyorum.Kalbim düzensiz bir şekilde aatıyor. Durup dinlenmeye çalışıyorum. Nefesim kesiliyor. Bana doğru gelen birini görüyorum. Bir şey söylüyor ama anlamıyorum. Sonra gözlerim kapanıyor ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYAN ARTIK
ChickLitDamla odaya girdiği anda dikkatini uyuyan genç çekti. 'Bir tek bu odamız boş. Sorun olacağını sanmıyorum. Altan 3 yıldır komada.' Hemşire odayı tanıttıktan sonra odadan çıktı. Damla kendini yorgun ve uykusuz hissediyordu. Bavulundan eşofm...