Fuat dondu ilk öğrendiğinde. Şaştı kaldı ve bana sadece çok şaşırdığını söyledi sadece çok şaşırdığını..
Ben aptallığın kralını yaptım ve "eee?" dedim.
"Ne demek eee ya ? Ne umuyordum ki sadece sevdiğimi söyledim birden çocuğun bana karşı bi hissi bile yoktu neyin eesiydi bu?"
Fakat fuat sevindi buna. Biranda çıkmaya başladık. Nasıl oldu bilmiyorum tamam olur dedi bana ama ne olurdu ki ? Çıkma teklifi mi etmiştim? Hayır. Ama bir şekilde başladık. Çıkıyorduk işte daha ne olsun. Aslında hayatımın en güzel günüydü tarifsiz bir duyguydu sevdiğinin senin olması.
Ama şu vardı ki o beni sevmiyordu ... Bunun farkında değildim sanki birbirimize sırılsıklam aşığız sanıyordum. Yoktu ki öyle bir şey sadece benimdi evet ama sevmiyordu ki belki bir hoşuna gitme olayı olmuş olabilir ama değildi işte kalbi bende değildi. O gece hiç uyumadım mutluluktan diğer gün bütün okula söyledim herkese anlattım. Emreye bile haykırdım çıkıyoruz dedim. Oysa ki daha karşılıklı düzgün bir diyalogumuz bile yoktu. Nasıl olduda böyle sevdim ben onu?
Çok soranlar var şuanda biliyorum, yakışıklı galiba bu çocuk diyenler olabilir ama değil aslında öyle bir yakışıklılığı yok ama benim gözümde en yakışıklı insan. Bir kız dönüpte ikinci defa bakmaz.
"Ki ben ona her saniyemde takılı kalıyorum..."
Her şey bir anda gelişti aslında çıkmamız bile. Seni sevdiğini söyleyen bir insanla beklemeden çıkmak yokluktan başka birşey değildir. Tahmin ediyorum ve gerçekten yokluktandı birden çıkmak istemesi. Zerre hoşlanmıyordu.
"Ben kalbimin içini onla doldurdum artanını da beynime yükledim. Hadi kalbim neysede beyne neden girdim? Bir yerden çıksa ötekisinden çıkamıyor bir türlü."
İlk günü öylesine geçirdik işte. Diğer gün buluşmalıyız dedik halbuki apartmanlarımız karşı karşıya ama buluşup konuşmalıydık olmazdı böyle. Okuldan geldim ve okul kıyafetiyle koşa koşa indim aşağı tarafa onların ordaydım işte sanki adımlarını bile duyuyordum heyecandan ölecektim ve o indi aşağıya bana baktı gülümsedi ve " Naber? " dedi. O ses tonu bile aklımdan çıkmıyordu hiç."Kalbim öyle bir çarpıyordu ki İzmir'de deprem oluyor sanmıştım."
Gözlerini bana çevirmişti tam olarak ilk defa ve ben o anda konuşamıyordum. Dilimi yuttum sanki yutkunup duruyordum... Ama konuştuk o gün güzelce; güldük,eğlendik, tanımaya çalıştık. Bir kere eve giderken yan yana geldik oda boylarımıza bakmak için ki o fark neydi öyle ? 15 santim falandı ama sorun değildi ki. Kız dediğin kısa olmalıydı ve ben oydum. Aşka boy engel değildi. Mesafeler bile engel olmuyorken çoğu ilişkiye boy neydiki?
Herşey güzel gitti 2-3 gün boyunca ama sonra ....Devamı gelecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözümden Düştüğün An
Non-Fiction2 yılımı adadığım ve ondan sonra her gelen insanı kalbimin etrafından geçtiği, hiçbir zaman ondan başkasını kalbime almadığım, belkide alamayacağım ama onun da bundan sonra olamayacağı insan uğruna.