Kırıldım, saç uçlarıma kadar...

98 1 0
                                    

Herşey çok güzeldi gerçek iki sevgili gibi konuşurduk onunla. Ne kadar gerçektik bilinmez ama ortada bir şey vardı sonuçta.

''Ne kadar gelecek dolu bakıyordum ona bir Allah bilir bir ben.''

Evet, şöyle bir sorun vardı, aramızda 2 yaş var diye ona Sübyancı diyorlardı ne komik ama değilmi ?

Sorduğumda annenizle babanız arasında kaç yaş var diye 4 diyeni var 7 diyeni var. 2 yaş için bu kıskançlıktan başka nedir ki?

Ayağı çukurdaydı ilişkimizin, bitti bitecekti. Bekliyordum her saniye; ha ayrıldı , ha ayrılacak.

''ÇÜNKÜ SEVEMEMİŞTİ, ISINAMADI BANA.''

Ve büyük bir dert olan, dış görünüş vardı. Tabiyki küçüktüm ve gerçekten değişik bir tiptim. Fuat

aslında çok çocuksu bir yapıya sahipti. O zamanlar olaya ''tip'' olarak bakıyordu. Ayrılmak için bahaneydi mahalledekilerin baskısı. Aslında o zaman nedeni onun beni beğenmemesiydi.

Biliyor musunuz ? 2 yılda yüzüm oturdu yerine minyon tipli güzel bir kız oldum belkide bilmiyorum. Ama o zaman çok kırılıyordum aynaya bakıyor ve bunumu sevecek diyordum. Bumu beklenen ?

Düşünsenize hiç unutmadığım bir şey var aslında. Bana bir mesaj atmıştı gözlerimle ilgili. Altında linkini unutmuş. Ve link için yazdığı şey şuydu ''Güzel gözlü bir kıza söylenecek iltifatlar''' BU KADAR DI HERŞEY. Daha klavyesine bile inandıramamıştı beni.

''O kadar uzaktım ona fakat o benim her baktığım yerde aklımdan çıkmayandı.''

VE O AN GELDİ.

''Sema Ayrılalım mı? '' dedi bana. Dünyam o anda terse döndü herşey farklı oldu birden. Yalvardım ona hıçkıra hıçkıra ağladığımı hatırlıyorum. Canımın nasıl yandığını. Hissedebiliyorum hala damarlarımda. Herkes için aşkın tarihi farklıdır tabiyki ama benim için 10 Ağustos'tu. Belkide 1999'du.

''Bana göre dünyadaki oksijen onun doğduğu saniyede yayılmıştı etrafa, çünkü ; ancak onun gözleri dünyanın oksijenini üretebilirdi.''

Direndim fakat olmadı istemiyordu. BİTTİ. KOCA BİR HİÇ OLDU. YOK OLDUM. ÖZGÜVENİM SIFIRLANDI. KENDİME GÜVENİM KALMADI. BİLİNÇALTIM ONUNLA DOLDU.

''VE EN BÜYÜK GERÇEK BEN KİMSEYİ ONUN KADAR SEVMEDİM HALA DA ÖYLE VE HEP DE ÖYLE OLACAK''

''Tam bir aptaldı tabi, farkedemedi ona olan sevgimi.''

Annesinden ayırılmış panda yavrusuna döndüm ben. O yıkıklığımı neler çektiğimi hiç bir zaman ondan vazgeçmediğimi en yakınlarım bir ben birde Allah bilir.

''ÜZEN KISMI ŞUYDU Kİ BENİ ÜZEN GENELDE O OLUYORDU NE YAZIKKİ MUTLU EDENDE OYDU''

Anahtarım ondaydı. Ama bir aralar egosunun tavan yaptığı dönemler vardı. Evet hiçbi zaman beni kırmak istemedi ama istemsizce bir egosu oluştu.

''Ya benim tipim değil ile başlayan çok cümle kurdu kalbimi param parça eden''

Belkide farkında değildi o ama çok yandı canım be.

O bitirdi ama ben onu bırakmadım. Diyorumya 2 yıl. AZ BİR SÜRE Mİ ?

AMA EN BÜYÜK HATAMI O 2 YILDA YAPTIM...

ONU UNUTMAK İÇİN KİMBİLİR KAÇ KİŞİYLE ÇIKTIM YALAN YOK. HİÇBİRİNE NE DOKUNDUM NE DE ELİNİ SÜRDÜRDÜM. SIRF BEYNİMDEN SİLİNSİN DİYE TEK AMACI BUYDU.

BELKİDE BİR NEBZE OLSUN KISKANIR DİYE DÜŞÜNMÜŞÜMDÜR. AMA SEVEMEDİM KİMSEYİ VE HALA SEVEMİYORUMDA. BİLİNÇALTIMA GİZLİCE OTURDU O, ÇIKMIYOR. ÖNCEDEN DEMİŞTİMYA HANİ HEM KALBİME HEM BEYNİME DİYE SORUN OYDU BİRİNDEN ÇIKSA ÖTEKİ ENGELDİ HEP.

O iki yıllık süre içerisinde yaptığım en delice, uç şeyleri yazacağım diğer bölümde. Neler çektiğimi nasıl azmettiğimi... Fakat bu bölüm burda sonlanmalı çünkü ;

''Benimle olduğu dakkaların birden silinmesi hikayemizin başlamadan son bulması, o çocukluk bugünü dolduracak kadar güçlüydü.''

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gözümden Düştüğün AnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin