2

13 2 0
                                    

Měl elegantní oblek s červenou kravatou a černou košilí. Vzhlédla jsem k jeho očím a zjistila, že jsou upřené přímo na mě. A samozřejmě jsem hodně znervózněla, když se jeho tělo rozpohybovalo a on si to mířil přímo ke mně. Bez řečí mi nabídl svou ruku a vedl mě na parket. Chytl mě kousek nad zadkem a z jeho dotyku mě mrazilo. Tři minuty, které se zdály jako nekonečná chvilka, ve které jsem byla jen já a on a vášnivě jsme spolu tancovali nejvíc romantický tanec co znám – waltz.

Po tanci mě odvedl ke svému stolu a objednal mi víno, a to bylo poprvé co jsem slyšela i jeho hlas. Byl hluboký a sexy jako celý on. Celou dobu, co jsem pila se na mě koukal zvláštním, něžným způsobem. Když jsem dopila svou sklenku vína postavil se a nabídl mi svou ruku a já ji bez rozmyslu přijala. I když to byl cizí člověk ani na chvíli jsem neměla strach nebo pocit, že by mi mohl cokoli udělat. Dovedl mě k dětskému hřišti, kde jsme si sedli na houpačky a on mi povídal o hvězdách. Říkal mi spoustu historek o významu hvězd některé byly tak bláznivé a myslím, že si je dokonce vymyslel, ale poslouchat ho bylo tak uklidňující a příjemné, že mi to snad ani nevadilo. Když mě vedl zpátky ke vchodu naklonil se ke mně a zašeptal „Vyzvednu tě ve čtyři ráno před domem." Zarazila jsem se, ale než jsem stihla cokoli říct byl pryč.

Rychle jsem se omluvila kamarádce a odjela domů abych se ještě trochu prospala. Když mi ve 3:45 zvonil budík, chvilku mi trvalo uvědomit si co se děje. Po krátkém vzpamatování jsem si na sebe vzala pohodlné tepláky, tričko a přes to jsem hodila bundu. Když jsem vyšla ven už tam čekal ve svém autě, které nebudu lhát bylo opravdu hezké. Celou cestu jsme si povídali při potichu puštěné hudbě.

Když jsme zastavili v lese na malou chvíli mě bodl pocit nejistoty. Otevřel mi dveře a vedl nás malou vyšlapanou pěšinkou skrz hustý lesní porost. Když ale dojdeme na místo nemám slova, která by tu krásu dostatečně popsala. Před námi se rozprostírá krásné jezero, které vypadá ve svitu noční oblohy ještě více kouzelně. Hladina, která byla do teď naprosto klidná naruší svým skokem do vody. Mávne na mě ať jdu taky, překonám proto svou stydlivost a rychle se vysvléknu do spodního prádla.

Chvíli jen tak plaveme a cákáme na sebe, ale z letmých dotyků se postupně stanou vášnivější, až mezi sebou nakonec nemáme žádný prostor a moje pokožka je i ve studené vodě úplně rozpálená. Prsty mi jemně přejede od dlaně až ke krku. Můj dech se okamžitě zrychlí a po zádech mi běhá mráz. A pak...

Spoutaná láskouKde žijí příběhy. Začni objevovat