Tom drugi na początku bardzo mnie cieszył, bo byłam bardzo głodna pisania po przerwach związanych z olimpiadą i maturą. Pod koniec jego pisania zaczęłam już studia, pracę, generalnie wszystko odwróciło się o 180 stopni, cytując niesławne wattpadowe opka, a ja całą energię skupiałam na przystosowaniu się do nowych warunków, więc pisanie zeszło na drugi plan i generalnie zaczęło mnie męczyć. Końcówka boli, wiem, że sporo rzeczy mogło być lepiej, ale na razie nie mam na korektę siły.
Co dalej? Mówiłam parę razy, że chcę trzeci tom, myślałam też o czwartym i nawet mam tytuły i delikatne zarysy fabuł. Tytuł „Zmierzch świata" odnosi się do tego, że akcja dzieje się u schyłku XIX wieku, który był również schyłkiem dawnych ustrojów i wielu ideologii. Tom trzeci miał nosić tytuł „Koniec czasu" i odnosić się do I wojny światowej, rewolucji w Rosji i wszystkich ogromnych przemian, które przeszedł wtedy świat. Były też plany na "W nowym Wiedniu", z akcją od anschlussu Austrii w 1938 roku. Co z tego będzie, nie wiem. Chciałabym jeszcze kiedyś wrócić do tych bohaterów, coś popisać, ale będę potrzebowała sporego researchu, na który teraz brak czasu. Robię ogromną korektę części pierwszej, sporo się tam zmieni, nawet ktoś jednak przeżyje XD Z tego powodu zapewne więc wstrzymam się z kontynuacją, póki chociaż jedynka nie będzie poprawiona. W tej chwili powoli skrobię dwie inne prace, zupełnie nowe, ale nie wiem, czy i kiedy je wrzucę na Wattpada. Ostatnio nie mam w ogóle motywacji do publikacji tutaj.
Chciałabym serdecznie Wam wszystkim podziękować, zwłaszcza tym, którzy komentowali, gwiazdkowali, wymyślali teorie i przeżywali. Mam nadzieję, że spędziliście tu miło czas!
Tu zostawiam Wam miejsce na wszelkie merytoryczne uwagi, z których na pewno w przyszłości skorzystam!
Dziękuję Wam za obecność i mam nadzieję, że do zobaczenia!
AnOld-FashionedGal
CZYTASZ
Zmierzch świata
Исторические романыŻycie Klary z pozoru wydaje się idealne - ma kochającego męża, dwójkę uroczych dzieci i sporo pieniędzy. Franz jednak większość swego czasu spędza w prowadzonej przez siebie szkole, a opieka nad dziećmi nie satysfakcjonuje młodej kobiety. Wciąż śni...