*Petra szemszöge*
Nos.. nagyjából 2 hónapja vagyok itt Atinál. Lilit hazavittük, de vissza is jött szóval ő is velünk van. Desh sokat jön látogatni, nagyon jó kapcsolatuk van Lilivel. Néha teljesen úgy érzem magam, mintha rossz nővér volnék, de ezzel az a baj, hogy tényleg így van sajnos... Desh pedig pont úgy viselkedik vele ahogy nekem kellett volna. Szóval... Deshre már nem úgy tekint, mint egy sztárra hanem, mintha a bátyja volna.
És ott van Ati..
Nem tudom.Az emlékeim teljes mértékben visszajöttek. Az eszem azt mondja, hogy hagyjam őt, mert előbb vagy utóbb megbántana.
Viszont a szívem pedig azt mondja, hogy ne hagyjam..És ilyenkor jön az, hogy nem tudok döntést hozni, hogy melyik volna a jobb.
-Min gondolkodsz?-feküdt le Ati a kanapéra úgy, hogy a feje az ölembe volt
-Semmin.-mosolyodtam el és a haját kezdtem piszkálni. -Mikor lesz a következő koncerted?
-3 hét múlva. És szeretném, ha most is jönnétek velünk.-nézett a szemembe
-Ez egyértelmű, hogy megyünk.-adtam egy puszit a homlokára
****
Újra itt.. mármint néhány hónap ismét eltelt. Lili egy évvel idősebb lett. És hamarosan én és Ati is..
Valahogy úgy jött ki, hogy egy napon születtünk. Ő 20 lesz én pedig 19.
Iszonyatosan fura. Főleg, hogy alig pár óra múlva itt a szülinapunk.
***
-BOLDOG SZÜLINAPOT!-kiáltotta mindenki amint beléptünk Atival az ajtón
Egy dolog volt ami bántott. A saját anyám nem írt, nem jött el.. egyszerűen semmi.
Persze attól még élveztük az estét. Főleg miután Ati szülei elmentek onnantól már csak néhány emlékem van.
És itt járunk most. Másnapos vagyok, mint az állat és a többiek is. Mivel szülinapoztunk ezért Lili is kapott egy kis piát. 14 éves. Én is ittam már akkor. Atival 1 hónapja együtt vagyunk, de nem rég összevesztünk és igazából teljesen véletlen volt az, hogy együtt jöttünk be tegnap az ajtón.. nem tudom mi lesz még..
________________________________________
~Words : 330~
Hamarosan vége lesz ennek a könyvemnek. Nem szeretném, ha hosszú volna, de még lesz rész ebből is, csak már lassan vége.
YOU ARE READING
Emlékek nélkül...<Azahriah ff.>
FanfictionTalán jót tett, hogy eljöttünk erre a koncertra... vagy mégsem?