ᴅᴜᴏ

31 5 199
                                    

  Annemin küçümseyen ve hayal kırıklığını belli eden bakışlarından kaçınarak şirkete giremediğimi açıkladım.

" En başından beri istemiyordun zaten. Bilerek mülakatını kötü geçirmişsindir."

Dediği şeye alayla güldüm.

" Çok istersen başvuru formunu sana verebilirim anne."

Gözlerini devirdi ve kardeşime döndü.

" Ablandan umudum yoktu zaten. Neyse ki bu sene üniversite sınavından şirketle alakalı bir bölüme yerleşebilirsin. Yeni başvurulara kadar da mezun olursun."

" Anne.."

" Sen daha burada mısın Wheein? Gidip kendine bir iş bulsan iyi olacak."

" Konuşmamı bitirmeye izin verseydin onu söyleyecektim. Şirket diğer şubeleri için altı aylık bir eğitim paketi teklif etti. Yurt dışında.."

" Gidemezsin."

" Çoktan kabul ettim bile. Akşama uçağım kalkacak size veda etmeye geldim."

Kendi kendine homurdandıktan sonra odadan çıktı gitti. Kardeşim ise bana sarıldı.

"Ona aldırış etme abla. Zamanında kendi yapamadığı için bu kadar saldırgan."

" Jun, sakın şirkete başvurma. Sen de istemiyorsun."

" Ama annem.."

" Annemi boş ver. Güzel sanatlar istediğini biliyorum."

   Gülümsedi. Evden çıkıp beni bekleyen arabaya bindim. Ana binaya yalnızca arabaların girdiği arka kapıdan girdik. Moonbyul daha gelmemişti. Bu yüzden hazırlanıp tek başıma avluya indim. Bankların birine oturup yürüyenleri izlemeye başladım.

" İlk günden sıkılmışa benziyorsun."

  Arkadan gelen sese kafamı çevirdim ve yanıma oturmasını izledim. Üniformasına bakılırsa askerdi.

" Ah hayır yalnızca etrafı izliyordum."

Gamzesini çıkarıp gülümsedi.

Gamzesini çıkarıp gülümsedi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" İlk günümü hatırlıyorum. Aynen burada oturup 'Aman Tanrım ben nereye düştüm böyle' diye düşünüyordum."

" Alışması zor muydu?"

Saçlarını karıştırdı.

" Babam Kore ordusundaydı. Aynı disiplin ile büyüdüğüm için bir sorun olmadı."

Kartında yazan isme baktım. Jooheon.

" Kardeşiniz Wonho ile aynı sınıftayım."

" Demek bu ismi seçti kendine. Dövüş eğitmeniniz kim?"

" Hwasa."

Yüzünde sahte korku belirdi ve güldü.

" Wonho çok çekecek ondan anlaşılan."

STUCKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin