Karol pov.
Ma trezesc si vad ca este ora 7:00, ora la care trebuie sa ma trezesc mereu pentru liceu, dar astazi sunt mai fericita, nici trezitul la ora asta nu este obositor, deoarece acum sunt impacata cu Agustin si Carolina, sunt din nou ca inainte, doar ca acum am avut niste iesiri necontrolate cu Ruggero, ceea ce nu se va mai intampla pentru ca eu nu sunt genul de persoana care sa si minta familia si care este cat pe ce sa faca sex in debaraua liceului, bine ca nu s a intamplat...Ce a fost cu Ruggero a fost o scapare care nu se va mai intampla, o sa incerc cat mai mult sa nu i bag in seama pe el si prietenii lui, doar pe Michael, el nu mi a gresit atat de mult. Ma ridic din pat si observ ca am primit un mesaj de la Ruggero "Buna dimineata, frumoaso!", imediat cum citesc mesajul, ma gandesc sa nu i raspund si il sterg...Ma duc la baie, apoi ma imbrac cu uniforma si cobor cu ghiozdanul in spate. Cat cobor scarile, imi suna telefonul si cand ma uit vad ca este mama, raspund atat de repede incat mai un pic si scap telefonul din mana.C.T
Lili: Karol ce faci??Karol: Foarte bucuroasa sa ti aud vocea..
Lili: Imi pare rau ca nu te am putut contacta de cand am plecat dar a trebuit sa rezolvam ce aveam de facut si a trebuit sa ne schimbam si cartela.
Karol: Nu conteaza, ma bucur ca m ai sunat! Ati terminat ce aveati de facut?
Lili: Da, mai avem niste chestii mici dar le facem astazi pe astea, curand ne vom intoarce..
Karol: Cam cat de curand?
Lili: Nu stiu maine, poimaine.
Karol: Vai abia astept!!!
Lili: Sa stii ca te saluta si tatal tau doar ca acum a trebuit sa plece din camera
Karol: Il salut si eu..
Lili: Acolo totul este bine?
Karol: Ă (*gandindu ma la tot ce s a intamplat de cand au plecat ei*), da pot zice ca este destul de ok
Lili: Probleme cu Valentina si prietenii ei?
Karol: A nu, m am obisnuit cu ea si cu rautatile ei....
Lili: Ok, altceva?
Karol: Si cei din casa suntem bine doar ca acum trebuie sa ma duc la liceu si nu vreau sa intarzii asa ca mai vorbim!
Lili: Bine, ne vedem cand venim, pupici, pa!
Karol: Pa mama...* inchid apelul si observ ca sunt inca la mijlocul scarilor iar la capatul lor se afla bunicul*
Alfredo: De ce este asa de fericita?
Karol: Pai tocmai ce am vorbit cu mama si mi a spus ca se vor intoarce in cateva zile maxim.
Alfredo: Nu vreau sa ti stric dispozitia, dar m am gandit la pedeapsa.
Karol: A da, am si uitat, atata timp cat ma iertati si parintii mei nu vor afla de ce s a intamplat sunt fericita sa primesc pedeapsa.
Alfredo: Esti obligata sa o primesti, dar facem asa, ramane intre noi cei care stim si ne am ingrijorat pentru tine.
Karol: Cumva vrei sa ma faci sa ma simt prost si mai mult?
Alfredo: Daca inseamna sa regreti, da, bine deci de acum inainte, timp de o saptamana, o sa vii direct de la liceu acasa si vei fi condusa de sofer si la liceu si inapoi.
Karol: Atat, ok.
Alfredo: Astazi nu vei fi dusa de sofer pentru ca au venit prietenii tai aici sa te ia la liceu.
Karol: Cine?
Alfredo: Sunt la masa te asteapta, succes la liceu
Karol: Multumesc!
Karol pov.
Il iau in brate pe bunicul si plec grabita spre locul unde se ia masa. Cand intru, ii vad pe Agustin, Carolina si Michael stand la masa pe telefoane, pana ma observaKarol: Wow! Ce surpriza! Cele mai importante persoane stand la masa asteptandu ma..Ahahaha ce faceti aici?
Michael: Ne am gandit sa ti facem o surpriza si sa mergem cu totii la liceu cum faceam inainte, plus ca este si ultima oara cand te mai putem lua noi, am inteles ca ai o pedeapsa sau ceva.
Karol: A, da, doar o saptamana, dar in fine, ce frumos din partea voastra...Mie nu mi este foame, daca vreti putem pleca deja la liceu..
Carolina: Bine haideti!
Karol pov.
Imi iau la revedere de la Monica si Miguel spunandu le si despre venirea parintilor mei in tara, apoi iesim toti patru si urcam in masina lui Agustin.Karol: Ă, Michael, scuze ca te intreb dar astazi Valentina se va duce singura la liceu, ai lasat o pentru mine?
Michael: Da si nu...i am spus ca azi nu vom putea merge impreuna spre liceu, dar ea mi a zis ca nici nu i nevoie ca astazi nu poate veni la liceu..
Karol: Este cumva cea mai fericita zi din viata mea? *spun razand* Nu va veni azi Valentina sa se ia de mine, scuze ca o spun Mike...
Agustin: Vor putea veni ceilalti prieteni, dar oricum ai inceput sa te intelegi bine cu doi dintre ei, cu unul in pat si cu unul invatand, spune Agustin incet in timp ce rade.
Michael: Poftim?
Karol pov.
Incep sa ma inrosesc auzind cele spuse de Agustin, dar Carolina incearca sa salveze situatia spunand ca Agustin nu si a baut cafea azi si vorbeste necontrolat, apoi el spunand ca era doar o gluma...
Dupa ce ajungem la liceu, coboram toti din masina si ne indreptam spre intrarea liceului. Cu cat inaintez alaturi de ceilalti, nu pot sa nu l observ pe Ruggero care este cu prietenii lui si imi face cu ochiul, dar incerc sa fiu cat de ignoranta pot si imi continui drumul, imi iau la revedere de la Agustin si Michael urandu-le succes la ore si intru cu Carolina in clasa.
CITEȘTI
Our Life
Teen FictionOare sunt sau nu Karol Benson?Sunt confuză!Karol Valente sau Karol Benson?Cine sunt eu? După ce Karol Valente afla că este Karol Benson chiar de la părinții ei biologici găsiți, toată averea familiei Benson îi revine ei și părinților săi.Dar ce se v...