Karol pov.
Ma trezesc si il vad pe Ruggero langa mine dormind, dezbracat...Wow, stai chiar s a intamplat. NU, NU , NU e bine am lipsit de acasa, nici macar nu am anuntat, cred ca ceilalti sunt ingrijorati, oh nuu ce o sa le spun, unde am putut sa fiu toata noaptea, incat sa nu vin acasa...Va trebui sa i mint..
Ma ridic din pat si incep sa ma imbrac foarte grabita. Fara sa observ, Ruggero se trezeste.Ruggero: Karol, ce faci?
Karol: Nu se vede? Plec
Ruggero: Stai nu, de ce? Asteapta...
Ruggero pov.
Ma ridic din pat si ma apropii de Karol oprind o din a se imbraca..Karol: Ruggero, te rog, lasa ma, trebuie sa ajung acasa...
Ruggero: Doar stai un pic...
* Ruggero se apropie de Karol punandu si mainile pe obrajii ei *
Ruggero: Nu ti a placut aseara, adica a fost foarte excitant si frumos...
Karol: Ruggero a fost frumos dar..
Ruggero: Stiu ca a fost prima data pentru tine...Inteleg ca ti a fost greu, dar nu poti pleca asa...
Karol: Ba da, pentru ca ai mei nu stiu nimic de mine, le am zis ca o sa vin la 18:00 aseara, NU AZI, te rog, lasa ma sa plec, ne vedem la liceu...
Karol pov.
Ies grabita din camera lui Ruggero vazand in urma cum Ruggero se imbraca cu boxerii si vine dupa mine...Ruggero: Lasa ma sa te duc eu cu masina, e destul de departe, macar o sa ajungi mai repede...
Karol: Of, bine dar esti in boxeri, du te si imbraca te.
Ruggero: Nu mi pasa, n avem timp si de asta...
Ruggero pov.
Ne urcam amandoi in masina mea si pornim spre casa lui Karol...Noaptea trecuta a fost de vis pentru mine, sper ca si Karol s a simtit la fel si ca a fost foarte satisfacuta, nu ma insel...Karol: Multumesc ca m ai adus, ne vedem la liceu...
Ruggero: Stai nu ma saruti?
Karol: Ruggero, te rog lasa ma sa rezolv lucrurile astea, pa
Ruggero: Pa *dezamagit de Karol*
Karol pov.
Offf, ce o sa i spun bunicului? Ma uit in telefon si vad 12 apeluri pierdute de la bunicul, Monica si Miguel. Vai! Nu cred ce s a intamplat. A fost foarte frumos aseara, dar totul are si niste urmari...
Intru in curte si incerc sa fiu cat mai silentioasa...Chiar nu stiu ce sa le spun...
Intru in casa, e liniste, nu vad pe nimeni, asa ca incep sa alerg spre camera mea. Cat urc scarile, aud niste voci in urma mea pana cand:Alfredo: Karol! Opreste te!
Karol pov.
Ma opresc din urcat scarile si ma intorc vazandu i pe Alfredo, Miguel si Monica.Miguel: Karol! Unde ai fost toata noaptea?
Alfredo: Da, ai zis ca vii la 18..
Monica: Karol, esti bine?
Karol: Ăă, da doar căă...Ă
Alfredo: Spune, te ascultam...
Karol: Dupa ce am plecaat de la Pasquale, Carolina m a rugat sa vin la ea sa o ajut cu ceva pentru liceu, timpul a trecut si nu mi am dat seama si a ramas sa ma culc acolo...sii am uitat sa va sun...sa va anunt ca nu mai vin...
Alfredo: Karol cum poti sa uiti asa ceva?Ne am ingrijorat cu totii, nimeni n a dormit noaptea trecuta, am fost chiar si la politie dar nu trecusera 24 de ore sa te putem da disparuta..
Karol: Uitati, chiar imi pare foarte rauuu, am uitat, stiti cum sunt, mereu cu capul in nori, dar sunt bine..
Miguel: Noi nu am fost...dar parintii Carolinei nu au zis sa ne sune?
Karol: Nu, ei ă nu au fost acasa, s au dus intr o calatorie...
Monica: Karol, ai noroc ca esti bine si ca totusi noi nu le am spus nimic parintilor tai sa nu i ingrijoram si pe ei, dar e destul ca ne am ingrijorat noi...
Karol: Chiar imi pare rau...
Alfredo: Stii ca nu poti scapa nepedepsita, da? Poate ca ai aproape 18 ani dar meriti o pedeapsa....
Karol: Orice, doar sa ma iertati, promit ca nu se va mai intampla...
Alfredo: Da, o sa ma gandesc la o pedeapsa pe masura, acum du te in camera ta si pregateste te pentru liceu...
Karol: Bine...
Karol pov.
Off chiar i am mintit, nu pot sa cred...Ei n au dormit toata noaptea din cauza mea, iar eu cu Ruggero ne faceam de cap. Dar acun nu mai conteaza asta, trebuie sa uit, trebuie sa ma comport ca inainte, nu s a intamplat nimic, sunt tot eu, Karol Benson...
Ma pun in pat sa mi trag respiratia, iar somnul si oboseala de azi noapte se napustesc asupra mea, incepand sa inchid usor ochii. Pana cand alarma ceasului ma trezeste, anuntandu ma ca trebuie sa ma pregatesc de liceu..Ruggero pov.
Dupa ce parchez, incerc sa intru in casa nevazut de nimeni in boxeri. Intru in casa si dau de Valentina...Valentina: Ce cauti asa venind de afara?
Ruggero: Doar stii ce am facut...
Valentina: Stii, puteai sa faci mai multa liniste aseara, v ati cam facut de cap..
Ruggero: Nu asta ai vrut? Si lasa ca fost prima data pentru ea, a trebuit sa se distreze un pic cu domnul Pasquarelli.
Valentina: Ai filmarea?
Ruggero: Din pacate da..
Valentina: De ce esti asa de trist, tu ai vrut sa faci asta, adica ai avut onoarea sa o dezvirginezi pe Karol Benson..
Ruggero: Da, dar nu cred ca totusi merita si ce vrei sa faci....
Valentina: Karol merita mai multe...Acum hai du te, ca avem liceu azi...
Ruggero: Bine, dar doar mai las o pe Karol cateva zile, apoi poti sa i arati si sa i faci tot ce vrei.
Valentina: Doua zile...
Ruggero: Ok..
CITEȘTI
Our Life
Teen FictionOare sunt sau nu Karol Benson?Sunt confuză!Karol Valente sau Karol Benson?Cine sunt eu? După ce Karol Valente afla că este Karol Benson chiar de la părinții ei biologici găsiți, toată averea familiei Benson îi revine ei și părinților săi.Dar ce se v...