Karol: Nu stiu ce tot vorbesti acolo..
Pasquale: Of, Karol, pentru ultima data te intreb. Ti a placut ? Da sau nu?
Karol: Nu stiu la ce te referi, asa ca mai bine plec, am lucruri mai importante de facut decat sa stau si sa mi ceri tu mie socoteala, pa
Karol pov.
Ma indepartez de Pasquale cu pasi repezi, dar el vine si ma trage de mana...
Pasquale: Nu o sa ti dau drumul la mana pana nu mi zici ce s a intamplat.
Karol: Nu am ce sa ti zic...
Pasquale: Bine, sa vedem ce va zice Valentina despre asta..
*Pasquale ii da drumul lui Karol si se indreapta spre usa*
Karol: Nu, nu, nu, Pasquale, stai!
Karol pov.
Alerg spre Pasquale, el se intoarce si ma prinde de talie
Pasquale: Usurel , Benson!
Karol: Te rog nu i spune Valentinei!
Pasquale: Ce sa i zic?
Karol: Ca acum cateva seri eu si Michael ne am sarutat si era pe punctul de a...
Pasquale: Ti o trage......
Karol: Mda...
Pasquale: Si de ce n as face o?
Karol: Te rog! Fac orice!
Pasquale: Nu ai ce sa mi faci, de fapt...
Karol pov.
Dupa ce rosteste acele cuvinte, Pasquale se uite pervers la mine si incepe sa ma traga mai aproape de el.
Karol: Poftim? Sper ca nu vrei sa...
Pasquale: Normal ca da, dar lasa, data viitoare
Karol: Nu o sa mai fie o data viitoare cand o sa ti fac ceva, uite, stii ca peste o saptamana avem acel test la matematica, daca vrei te pot ajuta sa iei macar un 7-8.
Pasquale: Deocamdata, suna bine, dar vezi ca oricand pot sa ti mai cer ceva..
*Pasquale o trage pe Karol la el si o saruta pe obraz*
Karol: Ce facii??
Pasquale: Data viitoare o sa fie pe gura si peste toot! *plecand de langa ea razand*
Karol pov.
Au trecut cateva zile de cand i am promis lui Pasquale ca o sa l ajut la matematica, azi este sambata asa ca trebuie sa ma duc la el....Dupa ce ajung in fata usii, bat la usa iar Ruggero imi deschide usa surprins si fericit de aparitia mea.
Ruggero: Karol! Ce cauti aici?
Karol: Pai am venit sa l ajut pe Pasquale la testul ala de miercuri la mate.
Ruggero: A, nu stiam..
Karol: Pot sa intru?
Ruggero: A, da, scuze..
Karol: Unde i camera lui Pasquale?
Ruggero: Cum urci scarile, ultima din hol...
Karol: Multumesc mult, ne mai vedem, pa..
Ruggero: Pa..
Karol pov.
Ma indrept spre usa de la camera lui Pasquale, bat la usa, nu aud nimic, mai bat inca o data, tot nimic, asa ca decid sa intru in camera neinvitata. Cum intru in camera il vad pe Pasquale in pat, deschizandu si ochii..
Karol: Scuza ma ca te am trezit, dar ai zis ca la 10:00 sa vin...
Pasquale: Mda, nu i nimic, neata!
Karol: Buna..
*Pasquale se ridica din pat*
Karol: Stai, esti dezbracat..
Pasquale: Sunt doar in boxeri ce te speri asa, doar asa dorm eu mereu....
Karol: Uite, te mai las 15 minute sa te pregatesti, o sa ies afara si dupa ma intorc...
Pasquale: Bine, pa, frumoaso..
Karol pov.
Dupa cateva minute, Pasquale iese si ma invita in camera. Apoi, deschidem caietele si incepem sa lucram.Dupa doua ore, eu si Pasquale am terminat de lucrat, mi am strans lucrurile, iar Pasquale m a condus pana la usa...
Pasquale: Multumesc ca ai venit, bine ai cam fost obligata, dar sper ca ti a placut.
Karol: Cu placere! Cand mai vrei sa ne vedem? Cred ca mai avem timp pana miercuri de inca cateva ore..
Pasquale: Cand vrei tu, luni dupa ore, da?
Karol: Bine, deci luni ne vedem.
Pasquale: Pot sa te imbratisez sau ti e frica ca daca o fac te vei transforma in cea mai rea persoana?
Karol pov.
Incep sa rad si il iau in brate pe Pasquale, apoi ne luam la revedere.
Dupa ce ajung acasa, il salut pe bunicul, Monica si Miguel si ma duc in camera sa mi las ghiozdanul si sa ma schimb. Dupa o ora, Monica vine la mine.
Monica: Uite, ti am calcat uniforma pentru luni.
Karol: Multumesc mult!
Monica: Poti sa cobori la masa..
Karol: Da cat este ceasul?
Monica: Esta 14:00
Karol: Wow, ce repede a trecut ziua..
Monica: Karol? Esti bine?
Karol: Da, de ce?
Monica: De cateva zile te tot vad trista si obosita..
Karol: Obosita cred ca din cauza liceului, dar trista, adica nu stiu, s au intamplat prea multe pentru mine in ultimul timp, iar fix acum cand am nevoie sa petrec timpul cu parintii mei biologici ei sunt tot plecati si au treaba, nici nu simt ca i am cunoscut, asa eram si inainte, eu, bunicul si tu cu Miguel, pe cand credeam ca va mai am doar pe voi..
Monica: Karol, oricand vrei, poti sa vii la mine si la Miguel, poti sa ne spui orice cat timp parintii tai sunt plecati, dar stai linistita ca o sa se intoarca ei atunci cand te vei astepta mai putin.
Karol: Multumesc mult, acum hai la masa *spun razand*
CITEȘTI
Our Life
Teen FictionOare sunt sau nu Karol Benson?Sunt confuză!Karol Valente sau Karol Benson?Cine sunt eu? După ce Karol Valente afla că este Karol Benson chiar de la părinții ei biologici găsiți, toată averea familiei Benson îi revine ei și părinților săi.Dar ce se v...