#11#

33 0 0
                                    

Karol: Nu...Ruggero, ce faci?

Ruggero:Nu se observa ce vreau sa fac?

Karol:Dar nu, nu, nu ,nu ....nu pot si nu vreau..

Ruggero:Acum un minut parea ca ma vrei, la fel cum te vreau si eu..

Karol:Nu, dar e o prostie, o greseala, nu iti este rusine sa vrei sa faci asta, aici, in casa cu bunicul si parintii mei adoptivi?

Ruggero:Sincer, chiar nu imi pasa daca ne prind, dar tie nu iti este rusine, ca nu te am obligat cu nimic, tu ai sarit pe mine si chiar se vede ca vrei sa o faci..

Karol:Tocmai de asta, m am oprit, pentru ca imi este rusine sa o fac aici, acum si nu vreau sa fac asta cu tine...

Ruggero:Da, pentru ca vrei sa o faci cu Michael..

Karol:Tu te auzi ce spui?Michael este impreuna cu Valentina..

Ruggero:Si daca nu era?Faceai asta cu el, asa cum iti doresti, cine sa te mai inteleaga...Nu esti sigura de nimic...

Karol:Cum spui tu...Acum, te rog imbraca te si pleaca...

Ruggero: De ce?

Karol:Te rog frumos, imbraca te si pleaca pana nu o sa afle cineva ca am un baiat in camera...

Ruggero:Parca aveai 18 ani...tot mica esti in ochii parintilor?

Karol:Urmeaza sa fac si da, parintii mei vor sa am grija de baietii ca tine...

Ruggero:A, da ? Si ce parerea si au facut in seara ai cand ne au prins sarutandu ne iar eu te am lasat cu ei..

Karol:Dupa ce au aflat ca esti prieten cu Valentina, au zis sa na m incredere in tine..

Ruggero:Si uita ne aici, pe amandoi , aproape facand...

Karol:Nu mai conteaza ce faceam...Acum, te rog, pleaca...

Ruggero:Mi s a luat cheful de facut ceva cu tine...

*Nervos , Ruggero isi pune blugii pe el si tricoul si pleaca*

Karol pov.

Era atat de frumos si irezistibil cat timp se imbraca, uitandu se la mine nervos...

Karol:Cred ca poti sa iesi pe usa...doarme toata lumea

Ruggero:Lasa, plec pe undeva am venit...

*Ruggero deschide geamul si pleaca*

Ruggero:Vise placute, Benson...

Karol:Pa...

*Ruggero se intoarce la Karol si vrea sa o sarute pe buze, Karol se intoarce, iar Ruggero se alege doar cu un sarut pe obrazul lui Karol..*

Karol pov.

Wow, nu mi vine sa cred ce s a intamplat...adica..eram pe punctul de a o face, dar ma simt mai bine ca m am oprit la timp.Si totusi, era atat de frumos dezbracat si atragator in felul in care statea in pat, doar asteptandu ma sa vin peste el....Stai?Ce zic aici, nu trebuie sa ma mai gandesc la el, maine am testul la biologie si doar asta conteaza deocamdata, nu Ruggero...

-Urmatoarea zi la liceu-

Karol pov.

Cobor din masina si ma indrept spre Carolina si Agustin...Pe drum, cineva ma trage de mana..

Ruggero:Neata Karol!

Karol:Bunaa, ce faci?

Ruggero:Asteptam sa vii...*vrand sa o saruta , dar Karol ii refuza sarutul*

Our LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum