Karol pov.
Michael se apropie de mine,vrand sa ma sarute.Karol isi pune ambele maine pe abdomenul lui Michael(pe tricou)si il impinge in spate.
Karol:Michael,ăă,nu,scuze,dar nuu.
Michael:Nu,mie imi pare rau ca am reactionat asa,dar nu am putut rezista,erai irezistibila!
Karol:Eram?De fapt nu conteaza,haide sa uitam.
Michael:Bine.Karol:Baii,dati-ne drumu!!!!-batand iar si iar in usa.
Karol:Acum!Agustin deschide,iar Karol iese din debara si se duce alergand sus in camera unde va dormii cu Carolina.
Sus(in camera):
Karol pov.
Intru in camera si ma pun in pat,nu stiu dar ceva din mine ma face sa sufar,eu nu am vrut sa-i accept sarutul lui Michael dar inima mea a vrut!Carolina:Karol,pot sa intru,te simti bine?
Karol:Da,intra.
Carolina:Uite,Karol,eu si Agustin v-am inchis intentionat in debara,pentru ca voiam sa va sarutati si sa fiti impreuna!
Karol:Carolina,daca era sa fiu impreuna cu Michael,ne dadeam seama amandoi.
Carolina:Pai de asta v-am inchis,sa va deschideti ochii si sa va dati seama ca voi doi va potriviti...
Karol:Asta credeti voi,dar eu si Michael suntem doar prietenii foarte buni,dar tu si Agustin?
Carolina:Ah,nu incepe!
Karol:Am fost inchisa in debara,vreau raspunsuri.
Carolina:Bine,pai,eu si Agustin suntem din ce in ce mai impreuna,si chiar cred ca vom fi si....
Karol:Iubiti!
Carolina:Da,te rog vorbeste mai incet.
Karol:Bine.Nu incepem sa ne machiam,imbracam?
Carolina:Ba da.Te duci,la baieti sa le spui sa se pregateasca?
Karol:Bine.In camera baietilor:
Michael:Ma duc sa le spun fetelor sa se pregateasca.
Agustin:Ok.Din ambele camere ies Karol si Michael si dau nas in nas.
Karol&Michael:Voiam sa-ti spun ca ar trebuii sa va pregatiti!
Karol&Michael:Bine,asta este ciudat.
Karol:Ok,gata,eu ma duc la baie.
Michael:Si eu cu tine.-zise in soapta
Karol:Poftim?Ai spus ceva?
Michael:Nu,ma duc sa ma pregătesc...Karol pov.
Ies din baia si îi aud pe Agustin si Michael vorbind,ma apropi de usa lor si incep sa ascult ce vorbesc.Agustin:Si,va-ti sarutat?
Michael:Nu.Dar eram aproape,îi simteam respiratia,eram pe punctul de a ne saruta,dar Karol m-a indepartat de ea,chiar daca nu voiam sa fac ce voia ea si doar sa îi dau un sarut,am facut cum a vrut ea.
Agustin:Oh,ok,mai vrei sa va inchidem impreuna?
Michael:Nu,lasa,mersi ca ai vrut,daca ea va vrea sa fim impreuna,sa ne sarutam,atunci va fi momentul pana atunci,vom vedea...
Agustin:Dar,Valentina?
Michael:Ce este cu ea?
Agustin:Nu ti se pare atragatoare?
Michael:Pentru tine?
Agustin:Nu,eu o plac pe Carolina,pentru tine.
Michael:Ba,da,sa stii imi cam place de ea,dar daca voi fi cu ea toti care nu o plac o sa fie impotriva mea,mai ales Karol.
Agustin:Adevarat,dar daca tu o placi,o sa te inteleaga toti.
Michael:Bine,vedem ce se intampla la petrecere si daca e sa o sarut tu vei fi primul care afla!
Agustin:Pai,succes.
Michael:Mersi.Karol pov.
Incep sa plang,destul de tare si fug in camera.Carolina:Karol,ce-ai patit?
Karol:Nimic.Haide sa ne pregatim!
Carolina:Esti sigura ca te simti bine?
Karol:Nu,nu sunt bine.
Karol:Michael o place pe Valentina si in seara asta vrea sa o sarute.
Carolina:Pai tu il placi pe Michael??
Karol:Nu stiu,dar nu ma simt bine cand stiu ca Michael este sau va fi langa Valentina.Adica Valentina este mai rea si nu vreau ca sa il corupa pe Michael,daca Michael va fi si el in grupul lor?
Karol:Dar,daca el se va simti bine si va fi fericit,eu o sa-i inteleg alegerea.Karol pov.
Dupa ce ne machiam si ne aranjam parul,ne imbracam.Carolina avea o rochie mov mai lunga de genunchi,iar eu o rochie neagra aproape pana la genunchi.
Iesim toti din camere si il vad pe Michael imbracat cu un costum negru,o camasa alba si o vesta de piele.Agustin era asortat cu Carolina.
Iesim toti afara si urcam in masina lui Michael.Si pornim apoi,plecam spre casa Valentinei...Wow cred ca este cel mai scurt capitol #692 de cuvinte,byee....
CITEȘTI
Our Life
Teen FictionOare sunt sau nu Karol Benson?Sunt confuză!Karol Valente sau Karol Benson?Cine sunt eu? După ce Karol Valente afla că este Karol Benson chiar de la părinții ei biologici găsiți, toată averea familiei Benson îi revine ei și părinților săi.Dar ce se v...