#8#

38 0 0
                                    

Karol pov.

Totul se facuse negru in fata ochilor mei, cand i am vazut impreuna sarutandu se, pentru mine era totul pierdut si nu stiu de ce, deoarece Michael nu are vreo obligatie sa stea doar cu mine sau sa aiba vreo iubita, suntem prieteni buni, dar cand i am vazut, am simtit ca ceva s a rupt in inima mea si deja nu l mai vedeam pe Michael cu mine, doar cu Valentina si prietenii ei, dar este decizia lui, si in calitate de prietena, eu o sa i o respect.Sper ca macar sa nu devina rau ca Valentina si restul....

Michael:Ă...Karol....................

Valentina:Verisoaro, dupa cum stii cred ca se bate la usa inainte sa intri in camera cuiva.....desteapto....

Karol:A.....da, scuzati ma , nu mi am dat seama, am crezut ca nu e ceva ok si de asta....eu o sa plec....*incercand sa nu planga*

Michael....NU, Karol..stai

Valentina:Nu te inteleg, acum ne sarutam si dupa vrei sa te duci dupa Karol???

Karol pov.

Inchid usa trec pe langa Ruggero si incep sa cobor scarile..

Ruggero:Karol, stai, vrei sa pleci?

Karol:DA, cred ca mi a ajuns pe seara asta plus ca se face tarziu si vreau ca maine sa nu fiu obosita, dar a fost o petrecere frumoasa...

Karol:Agustin, vreau sa plec....

Agustin:Credeam ca nu o sa mai zica nimeni asta, astia nu stiu sa se distreze, Carolina, vrei sa plecam?

Carolina:Bine...

*Michael ajunge jos la cei trei*

Michael:Cred ca s au intamplat prea multe in seara asta, plecam?

Agustin:Da...

Karol pov.

Inainte sa plecam, m am dus la Pasquale sa i zic ca o sa plecam, parea foarte fericit dar tot ma privea cu dispret.Pe drum, nimeni nu a vorbit, doar Carolina cu Agustin, dar eu si Michael nu...

Urmatoarea zi, m am trezit dis-de-dimineata, nu stiu cum, dar toata noapte m am gandit la ce s a intamplat la petrecere, mi am luat la revedere de la Carolina si Agustin, iar Michael a vrut sa ma insoteasca ducandu ma cu masina acasa, voiam sa par ok asa ca am acceptat...

*In masina*

Michael:Te simti bine?

Karol:Mda..

Michael:Nu pari..

Karol:Pai cred ca am baut prea mult suc aseara.....

Michael:Legat de asea..

Karol:Nu, Michael, nu i nimic, adica, nu ma deranjeaza daca esti sau vei fi cu Valentina, eu iti vreau binele, daca esti fericit, sunt si eu...Chiar daca Valentina nu e asa cum ar trebui, conteaza sa va iubiti...

Michael:Multumesc, ma gandeam ca o sa fi suparata pe mine sau ca nu o sa mai vorbim...

*dupa ce a adus o acasa*

Karol:Vrei sa intri?

Michael:Nu vreau sa deranjez..

Karol:DE FAPT, CHIAR TE ROG, vreau ca tata sa stie ca sunt ok si ca ai avut grija de mine..

Michael:Bine...

Karol pov.

Dupa ce am mai discutat cu parintii mei si Michael si am luat micul dejun, Michael a plecat.

Karol:Ne vedem maine, la liceu, paa

Michael:Paa *dandu i un sarut pe obraz*


Karol pov.

Restul zilei, mi am petrecut o invatand pentru testul la biologie si facandu mi cateva teme

*seara*

Valentina:Poate ca nu s a respectat planul in totalitate, dar ne a iesit..

Jorge:Si?Care i urmatorul lucru de facut?

Pasquale:Simplu, Valentina trebuie sa ramana cu ala, Michael impreuna, iar Ruggero trebuie sa o cucereasca si sa i obtina increderea printesei de Karol..

Valentina:Foarte bine Pasquale, inveti repede!!!

Karol pov.

Ruggero mi a dat un mesaj spunandu mi ca e in fata casei mele si ca vrea sa vorbim...Acum trebuie sa ies pe furis, deoarece este prea tarziu, iar mama si tata nu ma vor lasa sa ies asa dintr odata afara...Dupa ce am iesit afara, am deschis poarta, Ruggero se apropie de mine..

Ruggero:Uite...stiu ca este foarte tarziu, dar este urgent...

Karol:Bine, spune mi...

Ruggero:Ce s a intamplat la petrecere, adica, a fost planul Valentinei, adica si al meu sa facem asta, sper ca ma poti ierta..

Karol:Atata timp cat stai cu ei...normal ca o sa mi faci rau, doar asta vor si ei....


Ruggero pov.

Ma apropii de Karol, din ce in ce mai tare, intr o secunda, ii pun mainile pe obraz o trag usor spre mine si o sarut.........

VA URMA...





Our LifeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum