FİNAL

1.3K 90 31
                                    

Ertesi gün okula arkamızda fon müzik olarak Bee Gees'in Stayin' Alive'ı çalarcasına girdik. Herkes bize bakıyordu. Çok havalıydık be!


Hemen müdürün odasına gidip Abu'nun sınıfını öğrendik. Atilla'yla aynı sınıftaymış. Bizim sınıfta olsa daha iyi olurdu tabi. Herneyse diyerek Atilla'nın yanına götürdüm onu. Atilla kafasını sıraya dayamış koca kulaklıklarıyla müzik dinliyordu. Müziğin sesi çok yüksekti. Onu dürttüm.

"Ne var ya? Tam kopmalık yer gelmişti. Abu'ya baktı. Hemen araya girdim.

"Bu kuzenim Abuzit. Bizim okula yeni geldi. Bu sınıftaymış. Abuzit, bu da Atilla."

"Merhaba Abuzit, kusura bakma ama isim konusunda şanssızmışsın dostum."

"Önemli değil herkes şaşırıyor. Bana kısaca Abu de."

"Pekiiii, Abu. İlginç."

Güldük. Zil çaldı, hemen sınıfa geçtim.

Okulda Abu'ya hemen herkes alıştı, onu çok sevdiler. Benden popüler oldu gıcık herif.

Eve giderken Abu'ya sordum.

"Ee insan kılığına girmedeki amacın neydi?"

"Neden girmeyeyim Sezin baksağaa çok yakışıklı olduuum!"

"Of. Ben de bana yardım edeceksin sanmıştım."

"Sana artık ben bile yardım edemem Sezincim."

"Hey o da ne demek?"

"Sen iflah olmaz bir asosyalsin kabul et."

Çok kırıldım. Gözlerim doldu.

"Heeey şaka yaptım. Sen zaten iyileştin. Yardıma ihtiyacın kalmadı Sezin. Ben de artık kendime yardımcı olayım dedim."

"Öyle desene mal."

Eve giderken gülüyorduk. Bana tavladığı kızlardan bahsediyordu. Mutlu iki arkadaştık artık.

Ezik MacerasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin