Chapter 34

151 19 1
                                    

Zawgyi

Chapter 34

ထိုအရာမွာ လီအာနာသိခ်င္သည့္အေၾကာင္းမဟုတ္ေပ။ သို႔ေသာ္ နာရာသည္ တက္ၾကြစြာေျပာေနသည္ကိုၾကည့္ရသည္မွာ ေကာင္းသည္။ ထိုသို႔ျဖစ္ရာ ဘုရင္ၾကီးကိုမႏွစ္သက္သည့္ အေစခံတစ္ဦးတစ္ေယာက္မွမရွိ ေပ "ဒီကိုဘယ္လိုေရာက္လာလဲဆိုတာေမးလို႔ရမလား"

သူမ ထိုေမးခြန္းကိုေမးသည္ႏွင့္ နာရာ၏ မ်က္ႏွာအမူအရာမွာ မည္းေမွာင္သြားျပီး "ကၽြန္မက အစက တျခားတုိင္းျပည္က အေစခံတစ္ေယာက္ပါ ကၽြန္မ ၇ႏွစ္တုန္းက အေရာင္းခံရျပီး ေရခဲတိုင္းျပည္ ကို ခိုးဝင္လာတာ"

လီအာနာသည္ ရုတ္တရက္ပင္ သူမ၏ ေမးခြန္းကိုေနာင္တရသြား သည္။ သူမသည္ မေကာင္းေသာမွတ္ဥာဏ္မ်ားကို မလံႈ႕ေဆာ္ခ်င္ေပ။ "ခြင့္လႊတ္ပါ အဲအေၾကာင္းကိုေျပာဖို႔မလုိပါဘူး" သူမသည္ နာရာကို စကားျဖတ္ေျပာလိုက္သည္။ သို႔ေသာ္ သူမသည္ လက္ကိုသာေဝ့ရမ္းေလ သည္။

"စိုးရိမ္ဖို႔မလုိပါဘူး ေကာင္းတဲ့အတိတ္မဟုတ္ေပမယ့္ ေနလာရင္းနဲ႔ သင္ယူခဲ့တာေတြရွိပါတယ္ ကၽြန္မက အေစခံစာခ်ဳပ္ကိုသိမ္းျပီးေတာ့ ဒီမွာ အလုပ္လုပ္မလား ဒါမွမဟုတ္ ကၽြန္မေမြးရပ္ႏိုင္ငံကိုျပန္မလားလုိ႔ ကမ္းလွမ္းခံ ရပါတယ္ အဲတုန္းက ကၽြန္မက ၁၆ႏွစ္ပဲရွိေသးတယ္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ႏွိပ္စက္ ခံလာရျပီးေတာ့ ဒီမွာက ပိုက္ဆံအလံုေလာက္ရမယ့္အခြင့္အေရးကိုေတြ႕ ေတာ့ ေနာက္မွပဲ အရင္တုိင္းျပည္ကိုျပန္မယ္လိုွ႔ ဆံုးျဖတ္လုိက္တာ ဒါနဲ႔ တစ္ႏွစ္ျပီးတစ္ႏွစ္ကုန္သြားျပီးေတာ့ ေနာက္ဆံုးေတာ့ ဒီမွာပဲေနျဖစ္သြားတာပဲ ကၽြန္မ မသိလိုက္ခင္မွာပဲ ရဲတုိက္က ကၽြန္မရဲ႕အိမ္အသစ္ျဖစ္လာျပီးေတာ့ တျခားအေစခခံေတြက ကၽြန္မမိသားစုျဖစ္လာတာပဲ"

နာရာ ေပ်ာ္ရႊင္သည္ဟု ၾကားသည္ႏွင့္ မင္းသမီးေပ်ာ္မိသည္။ သို႔ေသာ္ သူမ တစ္စံုတစ္ရာကိုစြဲလမ္းေနေသးသည္။ (T/N; သိခ်င္တာေတြရွိေသးတာကို ဆိုလိုခ်င္တာပါ... ဟီး ေျပာခ်င္တာကို ကိုယ္ေရးတာ မထိမိမွာစိုးလို႔ပါ)

"ဘုရင္ၾကီးက အျမဲတမ္းအခုလိုပဲလား ျပီးေတာ့ ရွင္က သူ႔ကို ကေလး ကတည္းကသိလာမွာပဲ"

​နေမင်းသမီးနှင့် ​ရေခဲဘုရင် {MM tran}Where stories live. Discover now