Bölüm-5

248 18 22
                                    

Vay canına 1.1K olmuşuz!!!!!! O kadar mutluyumki anlatamam size. Bu hikayeye başlamadan önce hiç böyle umutlarım yoktu ama sizin sayenizde anlatamam mutluluğumu biliyorum çok yavaş yazıyorum bu sorunu en kısa zamanda halletmeye çalışıcam söylemeden geçemiyceğim hikayeyi yazmamda beni destekleyen mükemmel arkadaşlarım Aleyna,Sinem, Gül ve biricik kuzenlerim Heso (Hesna) ve Zey (Zeynep) ithaf ediyorum. Tabiki sizler olmasaydınız bu kadar okuyucu elde edemezdi mükemmelsiniz sizi çok seviyorum ❤️

Bölüm Şarkısı

Arctic Monkeys - R U Mine

———————————

Umay'dan

5 gün lanet olası koskoca 5 gün boyunca bu odada tıkılı kaldım. Uraz'ın beni bu eve hapis etmesi ve o geceden sonra ortadan kaybolmasının üzerinden 5 gün geçti ve ne Uraz nede Tuna ve Ayaz buraya gelmedi.Tamam Uraz'ın burada olmasını istemiyorum ama bu koskoca evde tek başıma olmak berbat bir şey. Hizmetlilerin getirdiği yemeklere dokunmuyorum, her gece ağlıyorum, bağırıyorum ama beni duyan yok sesimi duyan yok. O kadar berbat durumdayım ki aynaya bakamıyorum. Çünkü karşıma çıkan görüntüyü az çok tahmin ediyorum kabarmış ve yağlı saçlar, şişmiş ve kıpkırmızı olmuş bir adet dudak ve göz ve olmazsa olmaz açlıktan sararmış ve çökmüş bir yüz. Berbat hissediyorum babaannemi ve kızları merak ediyorum beni arıyorlar mıdır acaba? Ya polis her yerde beni arıyorsa ve Uraz bu yüzden kaçtıysa? Allahım kafayı yiyeceğim.

Benim buradan çıkmam lazım bu evden kaçmam lazım. Ama önce kaçış planı yapmadan önce duş almam lazım.

Düşüncelerimden silkelenip hızla banyoya girip 5 gündür üstümden çıkarmadığım kıyafetlerimi çıkararak kendimi soğuk suyun altına attım. Duştan çıkınca kendime geldiğimi hissettim kendimi yatağa atıp soluklandım. Kafamda o kadar fazla düşünce vardı ki beynim çatlayacak gibi hissediyordum. Yatakta doğrularak giyse odasına gittim. Nisan ayında olmamıza rağmen havalara güven olmaz diye siyah dar paça kot ve siyah ince kazak aldım. Çekmecelerden siyah iç çamaşırı takımını ve çorap alarak ayakkabı rafından ayakkabıları alıp hızlıca üzerime geçirdim.

Kafamın içinde çok fazla şey vardı ama bir plan yapmadan önce Miray ve Kayraya ulaşmam lazımdı. Babaannem beni merak edip telaşlanmıştır kesin onu da aramalıydım.

Odadan hızlıca çıkıp telefonumu şarj etmek için evin alt katında şarj aleti aramaya başladım her ne kadar devasa salonda bir şey bulamasam da şansımı Uraz'ın odasından yana kullanarak merdivenlerden üst kata çıktım. Fakat büyük bir sorun vardı birincisi Uraz'ın odası nerede bilmiyordum ikincisi tek tek bakmaya kalksam evde ondan fazla oda vardı. Eğer buradan kurtulmak istiyorsam bunu göze olmalıydım. Bu yüzden çatı katından başlayıp tek tek odalara girdim. Nasıl bir şeyle karşılaşacağımı bilmiyorum ama tahminen Uraz'ın odasında siyah yada koyu renkler yoğunluktadır. Yani sonuçta psikopat bir öküzden özellikle bu psikopat bir mafyaysa prenses odası bekleyemezsiniz. Düşüncesi bile iğrenç. Mafya mı? Saçmalama Umay ne mayası adam iş adamı. Türkiye de Tekinoğlu Holdingi bilmeyen yok. Hatta dünya çapında holdingleri olduğunu biliyorum. Tabi ki de kimden biricik arkadaşlarım Miray ve Kayradan. Her hafta sonu bizde kaldıklarında mutlaka magazin izlerler. Bu yüzden benimde aşinalığım var.

Tahmin ettiğim gibi evin katında koyu renkler özellikle siyah ağırlıklı bir odaya girdim. Bu oda kesin Uraz'ın çünkü evin sadece girmediğim 5 odası kaldı ve bunlardan biri beni. Diğer üç odada tahminen farklı bir odadır diyerek odaya girdim. Gerçekten kim dekore ettiyse mükemmel bir tarzı var bu kesin. Siyah çift kişilik -dört kişilikte olabilir- yatak, duman rengi perdeler , duvardan duvara devasa bir kütüphane ve yüzlerce kitap. Demek ki psikopatımız kitap okumayı seviyor kim tahmin ederdi? Odada aynı benim kaldığım odadaki gibi iki kapı vardı tahminen giysi odası ve banyo idi. Kapılardan birini açınca benim giysi odamdan daha büyük... bir dakika benim giysi odam mı? Umay ne çabuk sahiplendin evi yakında Uraz da benim deyip takarsın koluna. Ne diyorum!

Karanlıktan DönüşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin