(Začal krásný zimní slunečný den.....)
....který skončil přesně v devět hodin ráno u jejich šéfa v kanceláři.
Přesněji v 9. 01 hodin.
„Jdete pozdě," zavrčel na ně, když zaťukali a vstoupili dovnitř. Kim a Woodová už tam byli, Kim se svojí tradičně neutrální tváří, Woodová jim jen lehce pokynula na pozdrav a ušklíbla se. Dickson už to nekomentoval, tak se rychle a nenápadně usadili na židle a čekali, co se bude dít.
„Máme problém, vážení," začal Dickson, což už jim bylo jasné, jen čekali na ten dovětek, „ve městě se nám objevili goblini."
„No nazdar," utrousila Woodová, Kim tradičně zachoval svůj status kamene a Lee se zamračil. Nick rychle přemýšlel, s čímže to mají co do činění a jestli se o tom s Leem někdy bavili. Matně usoudil, že zřejmě ne a pozeptat se bude muset až po poradě. Ale tvářil se, že ví, o čem je řeč.
„Nemusím vám snad vysvětlovat, jaký je to průšvih. Když nám dorazilo hlášení, že parta liliputů vydrancovala během jedné noci dvě zlatnictví, pojali jsme podezření, že něco není v pořádku. Tady máte zprávu z devátého okrsku, místní od toho rychle dali ruce pryč," hodil před ně nažloutlé desky s papíry, „podívejte se na to. Alex vám ještě sežene kamerové záznamy," dodal a mračil se u toho jako bůh hromu. Představa party mrňavých trpaslíků plundrujících město mu přidala na čele další pořádnou vrásku k té sbírce, co už tam měl.
„Kolik jich je, pane?" otázala se Woodová a Dickson se zamračil ještě víc.
„Těžko říct, minimálně pět, šest, ale musíte počítat i s větší počtem. Vy čtyři se teď soustřeďte jen na tohle. Když budete potřebovat, uvolním k vám ještě Paulsona a Novaka. Od teď máte pohotovost. V noci všichni, to je riziko největší. Přes den se prostřídejte dle libosti," poznamenal a po pár dalších pokynech je vyhnal z kanceláře.
„Takže pohotovost," vzdychla si Woodová, a protože se Kim na moment vzdálil do jejich kanceláře, nezapomněla si přisadit svou. „Copak kluci, měli jste náročnou noc, že jste přišli pozdě?" rýpla si s poťouchlým úsměvem.
„Lynn," sykl na ni Nick a Lee jen protočil oči. „Neslíbila jsi nám něco? Jednou se podřekneš a nevíme, jaké to bude mít následky," zasyčel na ni Lee a Woodová se na něj trošku ušklíbla.
„No já bych řekla, že žádné. Asi by to bylo každýmu jedno. Kromě Jane, teda, ta si na Nicka už nějakou dobu brousí drápky. Ta bude děsně zklamaná," pronesla směrem k Leemu, který se na ni ještě jednou zaškaredil, otočil se na patě a prakticky ihned zmizel z kanceláře.
„Co se tak mračí? Neměl ráno kafe?" otázala se Lynn zdvořile Nicka, který si věšel bundu na věšák. „To taky," usoudil Nick a Woodová se na něj pátravě podívala.
„A? Co ještě? Zase nad vámi přeletěl nějaký černý mráček?" vyzvídala a Nick se zasmál. „Ne, žádný černý mráček." Ten poslední byl před jeho únosem, jinak idylka.
„Tak co?" nedala se Lynn a Nick pokrčil rameny a hledal nějakou adekvátní odpověď, protože tušil, že nepřestane vyzvídat.
„Nevím, asi že nechci tu rybičku?" To byla trošku taktická odpověď z jeho strany. Možná v ní získám podporu, abych si ji vážně nemusel pořídit, pomyslel si.
„Cože?" vyvalila na něj oči.
„Nechci rybičku," zopakoval.
„Jakou rybičku? Co to meleš? Soustřeď se, prosím tě."
„Soustředím se. Madam Ormah mi doporučila, ať si pořídím něco, u čeho můžu v klidu odpočívat a meditovat. Nebo tak nějak. A Lee mi chce vnutit živou rybu," vysvětloval jí a Woodová se začala uculovat.
„Nebo kytku, zeleň uklidňuje," pravil Lee, který vešel do kanceláře se třemi hrnky kávy, kterou ráno nestihli a zaslechl konec jejich rozhovoru.
„Chcípnou vám obě," uchechtla se Woodová a s díky si vzala jeden z hrnků. „Já mu to říkal," poznamenal Nick a Lee se smál. Takže rybička ani kytka nebudou, z čehož měl Nick ohromnou radost a okamžitě mu stoupla nálada.
„U tebe bych to viděla tak na nějakou relaxační hudbu, svíčko, vínečko, romantický večer s erotickou masáží," zasnila se a Nick jen kroutil hlavou a Lee na ni zase sykl, ať toho nechá.
„Zůstane ti to, když to budeš dělat pořád," ucedila směrem k němu Woodová a konverzace byla ukončena, protože se v kanceláři objevil Kim.
Ale další důležitý dotaz visel ve vzduchu......
...........................................
Sliby se mají plnit, tak druhá kapitolka je tu :o)
ČTEŠ
Goblini (speciál) - případ sedmý
ParanormalKdyž začne parta zlotřilých trpajzlíků plundrovat město, má celé zvláštní oddělení rázem o práci postaráno. Takový malý speciálek, jeden díl tak trochu jinak :o)