"ကိုကိုရေ!!"
မီးဖိုခန်းထဲမှာမနက်စာလုပ်နေရင်း Jungkook က Taehyung အားအော်ခေါ်နေခြင်းဖြစ်သည်..
"ဗျာ!!"
"ရေချိုးပြီးရင်ထွက်ခဲ့တော့လေ..."
"ဟုတ်ကဲ့ပါခင်ဗျ လာပါပြီ"
အပေါ်ထပ်အိပ်ခန်းထဲကနေင်္အကျီဝတ်လက်စနဲ့အောက်ထပ်ကမီးခိုခန်းဆီကို Taehyung ဆင်းလာလေသည်...အခုဆိုရင်သူတို့နှစ်ယောက်လက်ထပ်ပြီးသွားပြီဖြစ်သည်...Jungkook ကလည်း Taehyung ရဲ့ company မှာသာအလုပ်လုပ်နေဆဲဖြစ်သည်...မီးဖိုခန်းထဲရောက်ရောက်ချင်း ကြက်ဥကြော်နေသည့် Jungkook ကိုအနောက်ကနေခါးအားတင်းကျပ်စွာဖက်လိုက်လေသည်...
"ဟာ...ကိုကို ဖယ်ဗျာ ဆီစင်လိမ့်မယ်"
"ကလေးကိုဆီစင်သွားရင်ဘယ်လိုလုပ်မလဲ ကိုကို့ကိုစင်တာစင်ပလေ့စေ..."
"ကဲ...အပိုတွေမပြောနဲ့ ကိုကိုရာ...စားပွဲမှာထိုင်နေတော့ စားလို့ရပြီ"
"ဟုတ်ကဲ့ပါ သခင်လေးခင်ဗျ့ morning kiss လေးမပေးချင်ဘူးလား"
တကယ်တော့မနက်က Taehyung ကိုနှိုးနေရင်းနဲ့ Jungkook အား morning kiss တောင်းတာကြောင့် Jungkook နမ်းလိုက်သည့်အခါ Taehyung စိတ်မထိန်းနိုင်ဘဲ kiss ထက်ပိုတဲ့ကိစ္စဖြစ်ပြီးသွားပြီဖြစ်သည်...Taehyung ဘက်ကိုလှည့်ကာနမ်းမလို့လုပ်တဲ့အချိန်ကျမှထိုအရာကိုပြန်မှတ်မိသွားကာတစ်ဖက်ကို Jungkook ပြန်လှည့်သွားလေသည်...
"မနက်ကပေးပြီးသားလေ..."
"ဟာ ကလေးကလည်း ကပ်စီးနည်းနေပြန်ပြီ ပေးပါကွာနော်..."
"ကိုကိုနော်..."
Jungkook ကမီးဖိုကိုပိတ်ကာကြက်ဥကြော်အားပန်းကန်ထဲကိုထည့်ရင်းပြောသည်...သို့သော် Taehyung က Jungkook ကိုသူ့ဘက်ဆွဲလှည့်လိုက်လေသည်...
"ကပ်စေးနည်းတဲ့ကလေးတွေဘယ်လိုဖြစ်တတ်လဲသိတယ်မလား"
"ကိုကို...!!လွှတ်ကွာ အခုလွှတ်လို့ပြော...."
Jungkook ရဲ့စကားမဆုံးခင်မှာပဲ Taehyung က Jungkook အားပွေ့ချီလိုက်လေသည်...
"ဆိုးတဲ့ကလေးလေးကိုအပြစ်ပေးရတော့မှာပေါ့..."
"ကိုကို...!!"