part 3❤️

1.3K 180 6
                                    

ටේ වොශ් රූම් එකට ගිහින් එයාගෙ ඇග බලද්දි තමා එයා දැක්කෙ එයාගෙ ඇගේ පපුව හරියේ අලුනම් වගේ සලකුණක් තියනවා. ඒක කලින් තිබිච්ච නැති එකක් ඒ සලකුන ටේ කොච්චර මකන්න හැදුවත් මකන්න බැරි උනා.එනිස එයා ඒක ගැන තිබ්බ බලාපොරොත්තු නැති කරගත්තා.නාලා ඉවර වෙලා ඇඳුමක් දාගෙන ටේ පහලට ආවේ මොනා හරි කන්න කියලා.කෑම මේසේ වාඩිවෙලා ජින්,නම්ජුන්,සොවූන්,මින්හූ හිටියා..

🐯=මොකද මේ ඔක්කොම වගේ ඇවිත් ඉන්නේ..

🐹=පුතා හෙට අපේ පැක් හව්ස් එකට අමුත්තො ටිකක් එනවා  

🐿=ඔව් ඒකට ඔයත් එන්න ඕනේ  night walker pack එකේ ඇල්ෆායි අනාගත් ඇල්ෆායි එන්න ඉන්නෙ..

🐯=හරි මං එන්නම් පැක් එක ගැන මට වගකීමක් තියනවනේ.

🐼=ඔව් ටේ ඒත් එයාලා එන්නෙ.අපේ පැක් එක බලන්න.

🐯=ඒ ඇයි අපේ පැක් එක බලන්නේ 🤨ඒකට ම්ම්ම ඉන්නවා..

🐿️=නෑ ටේ එහෙම නෙමේ මේක වෙනස් ඒ පැක් එකේ අනාගත ඇල්ෆා එන්න එන්නම දරුණු වෙනවා. ඉතින් එයාව සන්සුන් කරන්න හිතාගෙන හොද පරිසරයක් තියන තැනකට එයාව ගෙන්න ඕනේ කියලා ඒ පැක් එකේ දැන් ඇල්ෆා මට කිව්වා.අපි යාලුවො කියලා දන්නවනේ...ඉතින්.......

🐹=මම කිව්ව අපේ පැක් එකට එක්ක ඇවිත් මේ පැත්තෙ ටිකක් ඇවිදලා බලන්න කියලා මේ පැත්ත ගොඩක් නිස්ලලන්ක පැත්තක්නේ.සමහරක් විට අනාගත් ඇල්ෆට ඒක හොද වෙන්න පුලුවන්.

🐯=හ්හ් ඕන දෙයක් හැබැයි කිසි කරදරයක් වෙන්න බෑ තේරුනානේ පැක් එකේ ආරක්ශාව තව ටිකක් වැඩි කරමු මොනා නැතත් එයාලා වෙන පැක් එකකනේ...

🐼=මම එකගයි🙂

🐭=මමත් එකගයි🙂

🐿️=හරි අපි එගෙම කරමු...දැන් කාලා යන්න නිදාගන්න...එයාල ලගදිම එයි..

🐹=ඔව් හෙට..

🐭🐼🐯🐿️=මොකක්...

🐹=එයාලා ඇහුව හෙට ආවට කමක් නැද්ද කියලා මම හා කිව්වා හවස් වෙලා එන්නම් කිව්වා 😁

🐼🐭=හෙට වැඩ වැඩි දවසක් වෙයි පැක් එකේ ආරක්ශව ගැන අපි බලාගන්නම්.

🐿️=හරි මින්හූ ඔයා ගෙදර ලෑස්ති කරන්න එයාලට නවතින්න කාමරයක් එහෙම හරිද..

🐺The Wolf🐺 (Taecky Love)🔞Donde viven las historias. Descúbrelo ahora