Słowo od autorki

1.4K 48 62
                                    

Którą postać z cyklu HP byś uratował(a)?

Jaki fragment książek napisał(a)byś inaczej?

Lubisz się zastanawiać, jak ta historia potoczyłaby się dalej, gdyby...?

,,To okrutne, że Ty i Syriusz tak krótko się znaliście... brutalne przerwanie czegoś, co powinno być długą przyjaźnią"*

No właśnie! Tyle razy czytałam cykl, a nigdy nie pogodziłam się z faktem szybkiego uśmiercenia Blacka przez J.K Rowling. Tym razem postanowiłam coś z tym zrobić i spisać różne pomysły, które narodziły się w mojej głowie podczas wielu lat obcowania z uniwersum HP. Mam z Harrym i Syriuszem pewną wspólną cechę - zasady obchodzą mnie w stopniu umiarkowanym, dlatego kanon jest tu traktowany tak swobodnie, jak szkolny regulamin przez wyżej wymienionych. Odnoszę się jednak do wielu zdarzeń, które istotnie miały miejsce w szóstym tomie powieści i zakładam, że czytelnik dobrze je zna!

Tyle wstępu, a teraz zapraszam do mojej interpretacji i oczywiście, że knuję coś niedobrego ;)


*"Harry Potter i Książe Półkrwi"

** Wszelkie postacie z uniwersum HP należą oczywiście do J.K Rowling i są przeze mnie wykorzystywane wyłącznie w ramach tego fanfiction, powstałego w celach niekomercyjnych. Lina Dawson i związane z nią OC (original characters) są moją własnością i nie były inspirowane żadnymi  osobami, zarówno żyjącymi jak fikcyjnymi.

*** Wszystkie sklejki zamieszczone nad rozdziałami są mojego autorstwa i zawierają grafiki z Pinteresta - ich oryginalny autor jest, rzecz jasna, trudny w identyfikacji.

A Perfect Happy Ending [Syriusz Black x OC]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz