34. nastavak

23 2 0
                                    

Stela pogleda Vedu pitajući se zašto je to zanima.

-Biti go je normalna stvar, postoje ljudi koji na nju različito gledaju. Žene većinom vole da se pokazuju da bi zavodile muškarce ili da bi druge žene napravile ljubomornima. Nose providni veš, ili toliko tesan da sve iz njega ispada. Na plaži nose tange gde im se vidi celo dupe. Ima i mnogo drugih primera. Navikavanje na golotinju ima i dobrih i loših strana. 

Moj stav je da je golotinja pozitivna u porodici i među prijateljima. Sa nepoznatim ljudima treba biti oprezan jer mogu biti bezobrazni i nasilni smatrajući da je golotinja poziv koji se upućuje njima. Zbog toga postoje nudističke plaže na kojima se okupljaju ljudi koji imaju normalan stav prema golom telu. 

Ja kad idem kod lekara moram da se potpuno skinem da bi me on pregledao. Bilo bi neprimereno da sam preterano stidljiva. Ima slučajeva da neka žena gola pozira da bi je slikar nacrtao. To se zove akt. Žena se posle toga obuče i ide svojoj kući. Ja volim kad me sunce celu obasjava. Ti si još mlada pa je nebitno da li si gola ili nisi. Za godinu dve ćeš dobiti menstruaciju, grudi će ti početi rasti pa i dlačice. 

To je ženski pubertet kad su devojčice veoma osetljive jer ne znaju kako da reaguju na promene koje doživljavaju u i na svom telu. To je vreme kad počinju da primećuju muške poglede, zbog toga se ne treba družiti sa lošim momcima. Sa dobrim momcima možeš biti puno opuštenija, možeš se s njima grliti i ljubiti u obraze i ne moraš brinuti ako je on nešto tvoje video ili pipnuo. 

Dakle ne treba biti go svuda i pred svima ali je isto tako loše biti preterano stidljiv. Možda si primetila da neke devojke ili žene imaju veoma kratke suknje pa kad sednu mogu im se veoma lako videti gaćice. One kobajagi stalno paze da se to ne desi, natežu suknju nadole, ili prečesto prebacuju nogu preko noge. Naravno da će im se gaćice videti. 

Da su stvarno htele da se ne vide obukle bi pantalone ili dugačku suknju. Nekad su balerine ili teniserke imale mnogo duže suknje, a sada kao da ih nemaju, gaćice se uvek vide. Ljudi se na to naviknu kao i na potpuno golo telo. Osim na filmu, postoje pozorišne predstave pa čak i baletske sa potpuno golim glumcima, koji glume ili plešu. Onome kome se to ne dopada taj to i ne gleda.

Da li te još nešto zanima? Tu je tvoja mama da odgovori na sva tvoja pitanja, ne samo sada nego bilo kada. Sve što znam preneću tebi pa ćeš izrasti u pravu devojku koju će svi da vole a pogotovo momci. Tada će te momci hteti videti golu, ali mi veruj, više će voleti da te gledaju kako se smeješ kad si pored njih jer ih to posebno privlači.

-Balen se lepo smeje, – kratko je komentarisala Veda.

-Drago mi je da si to primetila. Smej se i ti kad si pored njega. Hoćemo li da nastavimo ako si se odmorila?

-Možemo.

Popele su se na dasku i krenule. Posle određenog vremena stigle su do obale ali se tu nisu zaustavile nego su nastavile da jedre duž obale. Obala je bila oblikovana od brojnih malih plaža u obliku elipse. Neke plaže su bile prazne ali je na nekima bilo i ljudi. Bilo je bračnih parova sa decom, grupe tinejdžera, samo muško ili samo žensko društo i drugih kombinacija. Nisu videli ni jednu golu osobu, bar ne na plaži. Vetar uz obalu je bio slabiji nego u dubini pa su Stela i Veda lagano jedrile prilično blizu obale. 

Mnogi su se ljudi čudili odakle se stvorila ta daska a pogotovo videvši i golu ženu koja daskom upravlja. Neki koji su sedeli su ustajali da bi bolje videli. Njih su Veda i Stela pozdravljale mašući rukama, a oni su im uzvraćali sa osmehom na licima. Vedi je bilo sve to zanimljivo posmatrati sa vodene površine, pogotovo komunikacija sa nepoznatim ljudima koji su se radovali što ih vide.

-Rekla sam ti da biti go ne mora biti neprijatno. Ljudima je bilo drago da mene vide ovakvu iako su bili iznenađeni, ali su i tebe pozdravljali ne samo mene.

GošćaOnde histórias criam vida. Descubra agora