2.4

1.4K 213 62
                                    

vote vermeyi unutmayin tesekkurler 💞

Sero birazdan gelecek Todoroki için ve ona açılacağı için heyecanlıydı. Todoroki'nin bir kaç dakika içinde gelmiş olması gerekirdi. Son bir kez etrafa baktı. Film tamam, atıştırmalıklar tamam, koşarak aynada kendine baktı. Kendiside tamamdı. Daha sonra binanın içinden gelen yüksek düşme sesiyle irkilip koşarak kapıya doğru koştu ve kapıyı açtı.

Todoroki heyecanlı bir şekilde önünde kapının önünde zıplıyor ve kendi etrafında dönüyordu.

"Umm, Todoroki?"

Todoroki aniden durdu. Fazla dönmekten başı dönüyordu. Hızlıca elini ensesine attı.

"Aaaa Sero merhaba. Burada bi sinek vardı da onu yakalamaya çalışıyordum. "

"Sorun değil. Hadi içeri gel."

Todoroki içeri girdi ve Sero kapıyı kapatıp arkasından yürümeye başladı.

"Aslında ben bir film seçmiştim ama beğenmezsen başka bir şey de izleyebiliriz."

"Sorun değil, izleyelim. Senin seçtiğin filmi beğeneceğime eminim."

"Peki o zamannn."

Sero filmi başlattı ve ekranı izlemeye koyuldular. Todoroki ciddili filmi izliyordu. Sero ise elleriyle oynuyor ve teklifi için doğru kelimeleri seçmeye çalışıyordu.

Todoroki ona yumurtayla açıldığı için benimle sonsuza dek yumurta kırmaya var mısın demeliydi, yoksa klasik yoldan mı gitmeliydi.

Göz ucuyla Todorokiye baktı. Hala filmi izliyordu. Bi anda istemsizce kumandayı aldı ve televizyonu kapattı.

"Hahhh!! Niye kapattın en heyecanlı yeriydi olum ya."

Sero bile kendi yaptığına şaşırmıştı. Hızlıca boğazını temizledi. Artık vakit gelmişti.

"Todoroki seninle bir şey konuşmam lazım."

Todoroki vaktin geldiğini fark edip oturduğu yerde diklești.

"Evet dinliyorum."

"Konuya nasıl gireceğimi bilmiyorum aslında ama direkt giriş yapıyorum tamam mı? Todoroki ben bir ömür boyu seninle beraber yumurtalarımı kırmak istiyorum."

"Ha?"

Sero, Todoroki'nin tepkisiyle her şeyi berbat ettiğini düşünüp omuzlarını düşürdü ve açıkladı.

"Yani senden hoşlanıyorum ve bir şans istiyorum demek istemiştim."

Todoroki birden ayaklandı.

"ANLADIM ONU ŞAPŞAL AYY ÇOK MUTLUYUM ŞUAN!"

"Ee kabul ediyor musun?"

Todoroki bir anda durdu ve sakince tekrar oturdu.

"Üzgünüm kabul edemem. Arkadaşım Izuku yalnız kalmasın sonra hepimiz sevgili yapıp onu unutmayalım diye o sevgili yapana kadar sevgili yapmamaya karar verdik. Fakat o sevgili yaptığı zaman sevgili olabiliriz endişelenme 😁. O sevgili bulana kadar yasak aşk yaşayabiliriz nasıl fikir?? "


........

OF isiyom todoroki cok komik bence
bolum atmadigim ixin uzgunum gecen hafta atacaktim ama gerrrcekten cok hasta olmustum bu yuzden yazamadim bile 💔
bolum atmadigim zaman bana mesaj atarak rahatsizlik verebilirsiniz diwndiwenwiqk
bir de onceki bolume ugrayip vote vermediyseniz verirseniz cok sevinirim gorusuruz 💞💞

baterist/ bakudekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin