" gyu , saya lapar ... awak taknak makan ke ? " ayeong menanya beomgyu yang sedang sibuk mendakap nya dari tadi .
hujung minggu kan , spend time la sekali .
" saya makan awak jela , boleh ? " beomgyu tersenyum nakal . tangan nya macam acah-acah nak terkam ayeong .
" aaaaaaa gumanhae ! jom la gyu .. saya lapar laa . aish jangan la main-main . kang ada yang jatuh katil japgi "
" alah saya nak cuddle lagi . saya tak puas lagi peluk awak " kepala ayeong diletakkan di dada nya . memuncung bila berusaha lepaskan diri .
" choi beomgyu ! saya nak pegi dapur nak check apa yang ada . lepas laaa "
" sweetheart , it still early. let me cuddle with you more " dia mendakap ayeong lebih erat . muka disembam di leher panjang ayeong .
meremang seekor shin ayeong di situ .
" mana morning kiss saya ? " beomgyu memandang tepat mata bundar milik ayeong .
gadis itu kecikkan mata. mengada nyah anak sape ni sila kutip .
" awak gosok gigi pun belum lepastu mintak morning kiss. eyyy busuk "
" eh mana ada. ARGH ! "
beomgyu ditolak atau lebih tepat disepak sehingga terjatuh dari katil . ayeong gelak kalah kak ponti .
" kenapa awak tolak saya ?! " tanya nya dalam nada marah - marah manja macam tu. dah memuncung.
" pegi mandi dulu baru dapat " ayeong bingkas bangun dan berlalu tinggalkan beomgyu di situ .
[ 계속 ]
macam cringe dowh HSHSGSSHGSGSHS
YOU ARE READING
⸙͎ boyfriend ≠ beomgyu .
Fanfiction❛❛ till the end , it's still just you and me ❜❜ ↷ ⋯ COMPLETED ♡ᵎ ✦ txt's beomgyu ✦ haxvvit- : 2O21 START :: 181O2O21 END :: 241O2O21