O1

568 92 49
                                    

dua kujur tubuh sedang berbaring di atas katil dalam keadaan berpelukan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

dua kujur tubuh sedang berbaring di atas katil dalam keadaan berpelukan . jam di dinding sudah menunjukkan jam 8 pagi .

alarm pagi sudah berbunyi tapi dua orang berlainan jantina itu masih lagi berpelukan . seperti tidak mahu lepaskan .

pelukan dileraikan untuk mematikan alarm .

ayeong bangun dan segera tutup alarm di atas meja . dia memandang jejaka yang disebelahnya .

masih lena dibuai mimpi .

ditenung wajah kacak itu lama. ' kadang - kadang aku rasa aku tak layak bersama dengan dia '

sambil itu dia membelai lembut rambut jejaka itu .

perlahan-lahan , jejaka itu membuka mata nya .

" ohh awak dah bangun ? " soal nya dalam keadaan mamai . mata pun masih belum terbuka sepenuhnya .

" choi beomgyu , kenapa awak handsome sangat ? "

tertawa beomgyu mendengar soalan ayeong . apa yang lawak nya aku yang tulis ni pun taktahu .

" kalau saya handsome , girlfriend dia mesti lagi cantik kan ? "

muka ayeong memerah . soalan dibalas dengan soalan . " saya tanya awak , lepastu awak tanya saya balik ? cepat laaa "

gesanya sambil menggoncang lengan beomgyu .

tiba - tiba tangannya ditarik dan kini dia berada atas badan beomgyu .

muka dia dan beomgyu dekat sangat .

" saya handsome sebab saya saya memang lahir-lahir dah handsome but after i met you , saya makin jaga penampilan sebab nak pikat awak , sweetheart "

[ 계속 ]

if you don't mind , please vote and comments♡

gumawo <33 !!

⸙͎ boyfriend ≠ beomgyu .Where stories live. Discover now