di ruang tamu , kelihatan ayeong sedang seronok menonton running man di tv . seronok kemain tengok telatah song jihyo .
" uish seronok nya diaaa . tengok apa tu ? " beomgyu melabuhkan punggung disebelah ayeong . bahu gadis itu dipeluk .
" tengok running man la . gyu , nak hug " kelemehan nombor satu beomgyu bila ayeong buat puppy eyes .
tanpa menunggu balasan dari beomgyu , ayeong terlebih dahulu mendakap tubuh sasa itu .
wangian lelaki itu selalu buat dia ketagih . muka disembam di dada bidang beomgyu .
" kenapa awak manja tiba .- tiba ni sweetheart ? demam ke ? " dia cuba memeriksa suhu girlfriend nya itu dengan menekapkan tangan di dahi .
suam. temperature normal. " elok je tak demam pun . awak amik benda terlarang ke- ARGH ! sakit la sweetheart.. "
adu beomgyu . bahagian lengan yang ditampar ayeong digosok - gosok . ayeong jahat hmph .
beomgyu berlalu pegi ke dapur . mesti merajuk tu . ' nak kena pujuk tu ' desis nya .
"SWEETHEART !! HELP ME PLEASEE SAYA KAT DAPUR NIII SWEETHEART PPALI"
kedengaran bunyi kambeng yang luar biasa- eh silap . kedengaran bunyi jeritan dari dapur yang sudah pasti itu beomgyu .
dengan itu , sepantas kilat dia ke dapur. manatau tangan beomgyu stuck kat peti ais lagi.
" SUPRISE !! HAPPY OUR ANNIVERSARY SWEETHEART !♡ "
di tangan beomgyu sekarang , terdapat satu cake vanilla dengan hiasan pelangi di atas nya .
belon merata di bawah kaki. ayeong sedikit - sedikit mahu mengeluarkan air mata . terharu. ya , sangat terharu .
[ 계속 ]
YOU ARE READING
⸙͎ boyfriend ≠ beomgyu .
Fanfiction❛❛ till the end , it's still just you and me ❜❜ ↷ ⋯ COMPLETED ♡ᵎ ✦ txt's beomgyu ✦ haxvvit- : 2O21 START :: 181O2O21 END :: 241O2O21