O9

226 62 31
                                    

" beomgyu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" beomgyu .. awak tak terpikir ke nak kawin ? " beomgyu yang dari tadi leka bermain-main dengan rambut ayeong , berhenti .

dia terdiam untuk seketika .

" our family akan restu ke ? " suara nya amat perlahan hanya ayeong saja dapat dengar .

macam mana kalau dia tak boleh bersama dengan shin ayeong lagi .

itu yang dia risaukan . dia taknak kehilangan ayeong .

" hmmm yang tu saya tak pasti tapi tak salah kan kalau kita cuba ? "

beomgyu menghembus nafas berat . dia takut sangat .

" dah la jom tidur " dia bangun untuk menutup suis lampu dan terus ke katil . selalunya mereka tidur menghadap sesama sendiri .

tapi malam itu tidak . lelaki itu masih memikirkan jawapan untuk soalan kekasih nya .

tiba - tiba rasa bersalah menyerbu ayeong . dia takde niat nak buat beomgyu tersinggung .

" gyu.. awak okay tak ? sorry buat awak terasa dengan soalan tu. saya cuma tanya je . mianhae ... "

akibat terlampau geram , beomgyu berpusing lalu mencubit-cubit pipi mulus ayeong .

" saya serius ni choi beomgyu ! awak pegi cubit-cubit pipi saya . sakit.. " dia menggosok-gosok pipinya yang dah merah .

" sape suruh comel sangat " akhirnya dia tertawa .

" mianhae gyu "

" it's okay. saya .. cuma taknak hilang awak . saya terpikir kalau omma appa awak tak bagi saya bersama dengan awak macam mana ? "

" okay let's go to sleep . mimpi saya tau , sweetheart " sempat sebuah ciuman ringkas dilabuhkan pada dahi ayeong .

[ 계속 ]

sorry kalau buat jiwa single korang meronta 🌝

⸙͎ boyfriend ≠ beomgyu .Where stories live. Discover now