" b - beomgyu.. n - ni - "
" yes . ni rantai tadi . saya belikan sempena hadiah anniversary kita " dia menunjukkan senyum lebar .
" buat bazir duit awak je " mata dia tak lepas menatap mata lelaki itu . kenapa la boyfriend dia ni baik sangat ༎ຶ‿༎ຶ
" tak pun , sweetheart. as you know , boyfriend awak ni kaya "
hak alah nak riak pun agak-agak la.
" saya pun nak bagi hadiah kat awak.. tak aci la awak je yang bagi " protes ayeong dengan suara comel .
" kiss tadi tu bukan ke ? " kini , senyuman miang pula kali ni ditayang .
" yah ! " memerah muka ayeong bila teringat adegan mereka tadi .
" sweetheart , nak kiss lagi.. " beomgyu membuat muka comel agar ayeong membenarkan nya .
saje je nak bagi ayeong malu . badan mereka sengaja dia rapatkan .
" gyu ! saya malu laa "
" nak malu apa bukan ada orang tengok pun kita kiss . lagi satu awak okay je balas kiss saya tadi "
makin memerah muka ayeong apabila beomgyu terus terusan usik dia macam ni .
" tadi awak kata nak bagi saya hadiah . cepat la sweetheart ! " gesa nya .
" aaaa erm saya- "
kata - kata ayeong terpotong apabila beomgyu mula menyerang bibir merah ayeong . lama mereka kekal dalam ciuman itu .
masing - masing hanyut dalam dunia mereka .
ciuman dileraikan oleh ayeong sendiri kerana dia sudah kekurangan oksigen . kang mampos kat situ macam mana .
" nakal la awak ni sweetheart "
[ 계속 ]
YOU ARE READING
⸙͎ boyfriend ≠ beomgyu .
Fanfiction❛❛ till the end , it's still just you and me ❜❜ ↷ ⋯ COMPLETED ♡ᵎ ✦ txt's beomgyu ✦ haxvvit- : 2O21 START :: 181O2O21 END :: 241O2O21