━━ two weeks later .
setelah beomgyu puas memujuk ayeong , akhirnya terpaksa ayeong bersetuju jugak untuk kahwin . walaupun hatinya sakit , dia rela lepaskan first love nya .
pada hari perkahwinan shin ayeong , beomgyu memang tak dapat hadir . kerana dia pun akan berkawin jugak .
hati ayeong berkecai . kenapa beomgyu pun kena kawin dengan orang lain pada tarikh dia berkawin ?
takpela . sekurang - kurang nya takdela dia sakit hati tengok beomgyu dengan perempuan lain .
tapi dia tetap susah nak lupakan choi beomgyu . lelaki pertama yang dicintai nya .
" ayeong sayang ? are you ready ? "
muka ayeong sekarang bercampur baur. dia memang gembira kalau dapat berkahwin tapi dia akan berkahwin dengan lelaki yang bukan pilihan nya .
" bole tak bagi ayeong lima minit ? kejap lagi ayeong keluar " omma ayeong hanya akur lalu keluar dari bilik .
' i can't do this. beomgyu , kenapa kena jadi macam ni ? '
air mata yang hampir berguguran , segera dilap dengan tisu . taknak hancurkan mekap . penat-penat dah stylist buat .
veil pun dah siap tersarung . tinggal nak keluar je . tapi hati nya masih belum boleh terima semua ni .
" ready my princess ? " nafas ditarik dan dihembus keluar . nervous .
" teady , appa " jawabnya dengan jantung yang tidak berhenti berdegup laju .
" may you , choi beomgyu accept shin ayeong as your wife untill the end ? "
' wait— choi beomgyu ?! or... beomgyu lain . ramai lagi nama choi beomgyu dalam dunia ni '
" yes i do " suara pun familiar .
' am i gonna married beomgyu ?! '
" may you , shin ayeong accept choi beomgyu as your husband untill the end ? "
" yes i do "
" okay now you two are legally husband and wife "
" you may kiss the bride "
lelaki yang berada di sebelah ayeong menghampiri nya . veil yang tersarung , diselak perlahan .
" sweetheart ? "
[ 계속 ]
ayat tu aku main buat je BAHHHAHAHAHAH
YOU ARE READING
⸙͎ boyfriend ≠ beomgyu .
Fanfiction❛❛ till the end , it's still just you and me ❜❜ ↷ ⋯ COMPLETED ♡ᵎ ✦ txt's beomgyu ✦ haxvvit- : 2O21 START :: 181O2O21 END :: 241O2O21