O3

308 74 34
                                    

" awak ada plan nak pegi mana - mana tak harini ? saya taknak mereput je kat rumah " tteoboki disua ke dalam mulut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" awak ada plan nak pegi mana - mana tak harini ? saya taknak mereput je kat rumah " tteoboki disua ke dalam mulut .

tak jadi nak masak jadi order grab food jela . senang . nasib beomgyu yang bayar .

" what if kita pegi shopping mall ? mesti awak dah lama tak shopping . don't worry biar saya yang bayar "

beomgyu memberikan senyuman manis yang mampu buat para gadis cair hiks .

" ah gwenchana. saya taknak susahkan awak . duit saya ada. apa kata kita pegi- "

" aniyy sweetheart. kita pegi shopping mall jugak . saya pun ada nak beli something . pasal saya bayar tu apa la sangat"

dalam diam , ayeong rasa bersyukur sangat dapat boyfriend macam choi beomgyu .

♡♡♡

mereka berdua mengatur langkah masuk ke dalam mall . sedari tadi , mereka masih berpegangan tangan .

tidak mahu lepaskan nanti takut ada yang kena culik beomgyu cakap . ayeong pun akur jela .

" awak nak beli apa ? " ayeong yang disebelah dikalih .

" saya nak tengok-tengok dulu. awak la beli dulu " katanya dengan senyuman nipis . dalam hati memang taknak beomgyu yang bayar .

suddenly , dia teringat kata - kata beomgyu semasa bersiap tadi .

" kalau awak guna duit awak , balik rumah ni jangan harap saya bagi awak keluar bilik. stay dengan saya seharian "

sumpah bulu kaki ayeong meremang bila teringat amaran tu.

' better ikut je cakap dia '

[ 계속 ]

⸙͎ boyfriend ≠ beomgyu .Where stories live. Discover now