Ön izleme

43 5 1
                                    


"Yapma!"

Çaresizce haykırdı ve aynı zamanda bana çaresizce bakıyordu .

Bana yaşamayı zehir eden adam çaresizce bana bakıyordu !

Gözlerinde daha önce görmeyi çok istediğim o duygu vardı .

Gözlerinde ;kaybetme korkusu vardı .

Ama mutlu olabilmem için çok geçti .

"Niye yapmayacakmışım!" Bağırarak haykırdım .

"Sana defalarca haykırdım Mete Han! Yapma dedim bana bunu yapma benim suçum yok dedim ! Ama sen ölen sevdiğin için beni harcadın !"

"Rüya indir o silahı öyle konuşalım ." Sesi benim aksime sakin çıkmıştı ama gözleri sakin değildi acı kahve gözleri endişeyle harlanan bir alevdi .

Kafamı iki yana sallayarak:"Ben yemin ederim ki çok konuşmak istedim !Ben hep senin gözlerinin içine baktım ,beni gör istedim ,beni anla istedim,beni duy diye çırpındım .Gözlerimle yalvardım sana!"

Yutkunarak bir kaç adım daha yaklaştı bana:"Tamam göremedim çünkü karaktersizin önde gideniyim ama yalvarırım o kafandaki silahı indir ."

Gözlerimden yaşlar çiseleyen yağmurlar gibi akmaya başladı :"Hayır !Ben bu gün senin gözlerinin içine bakarak kafama sıkıcam ! Ben senin gözlerinin önünde ölücem ve sen bu anı unutamıcaksın!"

Gözlerini yumdu ve önümde koca cüssesiyle diz çöküp çaresizce çıkan ses tonuyla:"Rüya bunu bana yaşatma yüzüm yok bunu senden istemeye ama yinede yalvarırım bunu bana yaşatma indir o silahı."

"Ya senin bana yaşattıkların Mete Han ?"

"İçin rahat etsin kendi eserinle gurur duy bana dair hiç bir şey bırakmadın ...Benim ölümüm belki de senin bana yaşattıklarının bir bedeli olur."




18.10.2021

ABİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin