2.Bölüm

18 3 0
                                    

🌹

Düşündüm ...

Hayatım boyunca bu duruma ne zamana kadar sabredeceğimi.

Bir gün suyla dolan bardak gibi sona kadar dolup taşacağımı biliyordum ama yinede şu anlık göz yumup sabrediyordum .

Onun arabasında yolcu koltuğuna yanında oturmuş beni bir an önce eve bırakmasını istiyordum.

"Düğün tarihi konusunda ciddimiydin?" Sesim bir bıçak edasıyla ortamdaki sessizliği kesmişti .

Bakışlarını yoldan ayırmadan :"Benim ne zaman ciddi olmadığımı gördün?"

Yan profilini izledim .

Kavisli inen düzgün bir burnu vardı bir erkeğe oranla uzun kirpikleri kanadını açmış olan bir kartalı anımsatıyordu.

"Evlenmek için erken değil mi?" Sorumla bakışlarını üzerime çevirdi ve aşina olduğum sert bakışlarıyla bana baktı :"Evcilik oyunu oynamıyorum yeterince erteledik en kısa sürede nikah tarihini alıcam."

"Mete Han seni sorgulamıyorum ama Kasım ayı olucak tarih mi !"

"Olur dediysem olur ! "

"Yapma Mete Han sevdiğin kadın-Bağırarak-"Sakın benim sana karşı olan sakinliğimi bozma ben o ay dediysem o ay olucak bitti senin yorum yapma hakkın yok unutun mu ? Eğer unuttuysan ben güzelce hatırlatırım  !"

Sert ve beni kıran sözleriyle dolan gözlerimi onun yan profilinden alarak cama çevirdim .

Yine beni küçümsemiş ve kararları istediği gibi vermişti .

"Resital gösterinde davet etmek istediğin kişilerin olduğu davetiye listesini Raufa yolla öyle her önüne geleni davetiye yollamasın."

"Tamam mı?!"

Sert sesiyle bakışlarımı ona çevirerek "Tamam ."

Sorup sormamak arasında kaldığım ama vereceği cevap beni kırar mı ? Kırmaz mı bilemediğim bilinmezlikle içimi yiyen o soruyu sorarken buldum kendimi .

"Sen de gelicek misin ?"

Umursamazca cebinden bir sigarayı çıkarıp dolgun dudaklarına götürerek yerleştirip boğuk bir sesle:"Nereye ?"

Siyah bir zippoyla yakarak bakışlarını yoldan ayırmadan direksiyonu sağa döndürdüğünde kurumuş dudaklarımda dilimi gezdirerek :"Resital gösterime gelicek misin ?"

"Senin özel günlerine katılacak biri gibi mi gözüküyorum?"

Kalbimin kırılan yerlerinin sızladığını hissetim .

Çaresizce başımı salladım buruk bir gülümsemeyle başımı çevirerek camdan tekrar dışarıyı izlemeye başladım .

"Görüyorumki kendini fazla kaptırmışsın ama bu seni üzer Rüya ."

Gülerek yan profilime baktığını hissettim :"Ama senin böyle acizce gözlerimin içine bakarak beklenti içinde olman bana haz vermiyor diyemem."

ABİSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin