»»————- ★ ————-««
Merhaba! İlk öncelikle buraya kadar okuduğunuz için çok, çok teşekkür ederim! Bu bölümde biraz kitap hakkında konuşacağım, umarım okuma nezaketini gösterirsiniz. Okumazsanız da hiç sorun değil ♡
The Good Place dizisiyle tanışalı henüz birkaç ay olsada bendeki yeri çok ayrı. Her bir sahnesine, her bir karakterine ayrı bağlandım. Büyüleyici, bu diziyi tarif etmek için en uygun kelime olabilir. Fakat Wattpad'de, bu diziyle ilgili hayran kurgu bulamayınca açıkçası hayal kırıklığına uğradım. Hatta İngilizce hayran kurgulara da bir göz attım ama okumaya değer bir şey bulamadım ne yazık ki. Bende iş başa düştü diyerek, ana karakterimiz Eleanor Shellstrop'un doğum gününde, tam 00:00'da bu kitabı yayınladım.
Biliyorum, yazımım pek güzel değil. Betimlemeler üzerine daha çok çalışmam lazım ama yine de bu kitabı yazmak istedim. Mükemmel olmasa da, Wattpad Türkiye'nin ilk -ve şu anlık tek- The Good Place hayran kurgusunu yayınlamaktan gurur duyuyorum.
Açıkçası daha uzun ve ayrıntılı bir kitap yazmak isterdim ama okul stresinin arasında elimden bu kadar geldi, yine de umarım siz bütün bu kusurlara rağmen okurken keyif almışsınızdır.
Bu kitabı, ne zaman yalnızlığa düşsem benimle olan kurgusal karakterlere adamak istiyorum. Açıkçası bu kitabı adayabilecek daha iyi kişiler aklıma gelmiyor.
Aşağıya birkaç tane The Good Place fotoğrafı koyarak bu kitabı bitirmek istiyorum. Kendinize iyi bakın hamam böceklerim! ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐤𝐚𝐩𝐢𝐧𝐢𝐧 𝐚𝐫𝐝𝐢𝐧𝐝𝐚𝐤𝐢 𝐲𝐢𝐥𝐝𝐢𝐳𝐥𝐚𝐫 - the good place
Fanfiction❝ sence o kapının ardında ne var? ❞ ❝ bilmiyorum, ama seninle olduğum sürece bu önemli değil.❞ ⸻ 𝘄𝗮𝘁𝘁𝘆 𝘁𝗿'𝗱𝗲𝗸𝗶 𝗶𝗹𝗸 𝘁𝗵𝗲 𝗴𝗼𝗼𝗱 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲 𝗵𝗮𝘆𝗿𝗮𝗻 𝗸𝘂𝗿𝗴𝘂𝘀𝘂 ⸻ 𝗮𝗹𝘁𝗲𝗿�...