Başlangıç

134 3 2
                                    

Gojo: Herkese merhaba gençlik! Ben bu hikayede dilf'im heheh.

Ana karakter: Üvey dilf diye bir şey var mı ya?

Geto: EMOTIONAL DAMAGE!

Yazar: *daha yeni stüdyoya gelir* LAN DAHA BEN YOKUM NİYE ÇEKİMLERE BAŞLADINIZ!!!

Yönetmen: SIÇTIK KAÇIN!

Prodüksiyon ekibinden masum bir çocuk: ŞEYTANA DÖNÜŞTÜ LAN BU NEEEE!!!

*yayın kısa süreliğine kesilir*

Ana karakter: Beni yaratan kişi Tanrı değil de meğer şeytanın ta kendisiymiş... *korkudan titrer*

Yazar: İmanlı değilsin sen kendine gel!

Ana karakter: Az önceki şeytan yüzünden sonra öyleyim!

Yazar: Sen benden daha psikopatsın unutma.

Ana karakter: Pöf doğru.

Gojo: nE!?

Yazar: Sori. Oğlun bir sosyapat psikopat.

Yuji: Neden sevdim ben peki bu işi?

Yazar: Çünkü shipin o canım.

Yuji: Oh tamam

Sukuna: Senin de içinde bir delilik olduğunu biliyordum velet.

Yazar: İLK ESPİRİN Mİ SUKUNAAAAAA ALLAHIM YAA

Geto: Senin heyheylerin üstünde yine ne oldu?

Yazar: Normal halim canııım~

Gojo: Lan hoşt! Hem yawşıyor hem benle ship yapıyor. Benim sevgilim o okkke?

Yazar: Alıştığını sanıyordum ben de bebek~

Geto: Abow bu üçlü istiyor. Satoru kaç.

Yazar: Sadece siz olursanız da izlerim yandan katılmam gelin işte be!

Gojo: Bak ben ona okeyim.

Geto: SATORU!

Ana karakter: Ben buralara nasıl düştüm...

Megumi: Aynı şeyi bende yaşıyorum sürekli... Üstelik seni bile tanıtmadılar ve kendi aşk üçgenlerinin içine girdiler.

Yazar: Sen iki dk tanıtsana Megumi ya ben şunları geri getirmekte meşgulüm.

Gojo: Bak yandan izleyecekmiş sadece bırak gidelim işte ben seviyorum bu kaos dolu ortamı.

Geto: Gidersen oraya sikerim seni Satoru.

Yazar: İSTEDİĞİM İZLEMEK O ZATEN! GEL BURAYA GOJO!

Gojo: Bir dur guzum. Tamam izlemesin ama bak bizi çağırıyor bir şey vermemiz gerek.

Geto: Ya gitsin fake moment yazsın ya da izlesin ya da okusun ne bileyim şimdi yaptırması bee.

Gojo: Kaset verelim?

Geto: HAYI- aslında daha mantıklı diğer seçeneklerden.

Nobara: KENDİNİZİ SEX SIRASINDA KAMERAYA MI ALMAYA ÇALIŞACAKSINIZ BE?! NERESİ DAHA MANTIKLI?!

Yazar: Kameraman benim.

Geto: HAYIR!!

Megumi: Neyse... Tamam tanıtıyoruz o zaman. Bu gördüğünüz 1.60 ve asla uzamayan bizimle yaşıt çocuk Akira Ryuu.

Akira: UZUYORUM BEN ÇARPARIM SANA!

Megumi: Hıhı. Neyse. Boyu ile gerçekten alay ederseniz ve izinsiz uzun siyah saçlarına dokunursanız sizi siker. Tabi arkadaşı iseniz bir şey yapmaz. Wattpad kitabı değil bu eğer yabancı biri saçlarına dokunursa cidden ölmekten beter eder sizi. Saçlarını uzatıyor ve en önemli şey hayatında Yuji'den sonra saçları.

Megumi: Başka bir özelliği yok gibi... Dışarıdan sizi öldürebilir gibi görünebilir ama aslında bir pofuduk ejderha. Ejderha olmasının sebebi ise tekniği. Ruhsal hayvanın ruhuna dönüşüm tekniği ve Ryuu klanının tüm erkeklerinin ruhsal hayvanı ejderha. Ha birde klanı yok. Geriye kalan tek Ryuu, Akira. Geçmişini öğreneceksiniz zaten. Onun dışında bir akrabalıkları olmamasına rağmen Gojo-sensei'nin mavi gözlerine sahip ve siyah yeni yeni omzuna gelen hafif dalgalı saçları burnuna gelen perçemlerle güzel duruyor toplayınca. Bembeyaz teni üzerinde ise sanki kahverengi yıldızlar düşmüş gibi de çilleri var. İyice hayal etmek isterseniz medyada ki Akira. Sağ gözü ejder gözü normalde öyle durmuyor. Oh ve benimle kuzen.

Yazar: Ay bombayı tam sonda patlattı çok güzel oldu ehe. 

Megumi: Sadece benimle akrabalık ilişkisi yok bu arada. Aynı zamanda Gojo-sensei'nin üvey oğlu. Zaten anlamışsınızdır onu. Resmi olarak 19 yaşında evlat edindi ama normalde lise birinci sınıfken yanına aldı. Benimle kuzenliği ise babam ile annesi kardeşmiş.

Yazar: Of of of ne bombalarrr. Mük.

Akira: Tekniğim ve GodMode gibi özelliklerimi artık kitapta görürüz. Görüşmek üzere!

Yazar: BEN SENİ YERİM KAPANIŞ MI YAPTUN SEN!!

Akira: *üstüne mıncırmak için uçan yazardan korkar* AHHH!

*yayın kesilir*


°§°

evet

akira, levi ile chuuya'nın başkanlığını yürüttüğü "1.60'ları koruyalım (korumayın mk biz kendimizi koruruz) derneği" nin en genç üyesi.

nasıl ama mük dimi.

sonradan gelen not: abi kitabın her yerinde mükemmel ince detaylar koymayı çok seviyorum ya kaç kişi fark edecek kaç tanesini acep.

I was made for loving you babyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin