Akira: Sevgilim onu öpmem için çok uzun ne yapmalıyım?
Nobara: Karnına yumruk at ve acıyla eğildiğinde onu öp.
Maki: Bacaklarına çelme tak ve yere düştükten sonra onu hafif kaldır ve öp.
Miwa: Hızlıca boynuna asıl ve beraber yere düşerken boynunu kırmadan dur ve öp.
Yuji: YA DA SADECE EĞİLMEMİ SÖYLE!
Noritoshi: Geçen sene Maki'nin tavsiyesine uymuştu...
Akira: Bence sende sevmiştin onu baya ateşliydi.
Noritoshi: Evet...
Yuji: Ama- bana lütfen yapma...
°§°
Gojo: AKİRA BANA NEDEN SEVGİLİN OLDUĞUNU SÖYLEMEDİN!?!!!
Akira: Oh bende ne unuttum diyordum... O zaman gelmiş geçmiş ilişkilerimi söyleyeyim.
Gojo: Dur ne-
Akira: Noritoshi ile bir yıl çıktık ve nasıl oldu sana söylemeyi unuttum bilmiyorum. Arada ben sarhoşken yanlışlıkla Megumi'yi Noritoshi sanarak öpmüşüm. Bu senenin başında ondan ayrıldım ve şimdi de Yuji ile çıkmaya başladım.
Gojo: Ben seni Miwa ile sevgilisin sandım... Beraber bir yerlere gittiniz filan... Ondan geldiydim...
Akira: Babamın oğluyum. Senin gibi gayim.
Gojo: Oğlumun birlikte olduğu kişi sayısı benden daha fazla...
Akira: Hep dediğim gibi. I'm gonna be a bitch.
°§°
*geçen sene Akitoshi zamanı*
(nası adı şimdi buldum. değiştir derseniz kolaysa siz bulun. ama harbiden önerilere açığım çok uzun bu.)
Akira *cama tıklatır*: Kamooo.
Noritoshi: Siktir git!
Akira: Yağmur yağıyor ama cidden tribin sırası değil.
Noritoshi: Tam sırası, tam tersine!
Akira: Cidden yağmur suyundan dolayı ayağım kayıp üçüncü kattan düşüp bir yerlerimin mi kırılmasını istiyorsun?
Noritoshi: BU YAĞMURDA GELİP HERKESİN ÖNÜNDE ÖPMEDEN ÖNCE DÜŞÜNECEKTİN BUNU!
Akira: Özlemem benim suçum mu?! Üstelik bir tek Mai gördü.
Noritoshi: EVET! Ve Mai'nin görmesi herkesin görmesi demek ertesi sabaha herkes öğrenecek!
Akira: Sik o zaman barışalım.
Noritoshi: Çözüm yolun bu mu?! Kendi bedenini sunman mı!!
Akira: Evet?
Noritoshi *camı açar*: Kabul edildi.
Bu diyaloğu sonradan öğrenen Sukuna: Sorunların bir tek bedenini sunman ile çözülmüyor biliyorsun değil mi?
Akira: Evet.
Sukuna: Bence bilmiyorsun. Alışkanlık haline getirme.
Akira: Bunun için çok geç olabilir...
Sukuna: ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I was made for loving you baby
FanfictionÖzet kısmı "Başlangıç" bölümünde. Aralarda ki "JUJUSTROLL" bölümleri kitapta geçen Canon diyaloglardır. Akira Ryuu karakteri tamamen benim karakterimdir. Ben yaptım annesi benim arkadaşlar please izinsiz kullanmayın. I was made for loving you - KISS