Zayn pov.
Tai kas yra pas Adriana – mano mirties nuosprendis. Negaliu nieko dėl to padaryt. Tik ne dabar. Pirmiausia turiu susitvarkyt su Alex. Ji nesuvaldoma. Ji Mano.
Griebiau nuo stalo telefoną ir sumaigiau vieno iš savo „geriausių draugų“ telefono numerį.
- Louis! Malonu tave girdėti. – sarkastiškai pasakiau ir įsitaisiau savo kabineto kėdėje.
- Zayn. – pasigirdo jo nedrąsus balsas. – Malonu ir tave.
- Juk numanai dėl ko skambinu? – nusijuokiau. – Kaip šeima, kaip vaikai?
- Zayn, kur ji? – jo balsas pasidarė garsesnis.
- Patikėk Eleanor viskas gerai. Ji su Perrie ir Aisha. – nusišypsojau. – Bet tau nelabai.
- Ko nori Zayn? – Louis bijo.
Jis juk žino kas būna kai lendi prie to kas mano.
- Nedrįsk kišt savo daikto prie Alex. Nes gali baigtis blogai, Louis. – piktai pasakiau.
- Ji pati mane parsivedė. – jau ir jis pasidarė piktas.
- Man neįdomu. Dar vienas toks pokštas ir tavęs nebebus ant šios žemės. – surėkiau ir padėjau ragelį.
Turėjau išgert. Atsistojęs nuėjau ir įsipyliau stiklinę brendžio. Į duris kažkas nedrąsiai pasibeldė.
- Prašau! – piktai užrėkiau.
Pro duris nedrąsiai įkišo galvą Aisha.
- Atleisk tėti. Nenolėjau tau tlukdyti. – laužyta kalba nedrąsiai pasakė Aisha.
- Viskas gerai. Ateik čia. – atsitūpiau ir išskėčiau rankas. – tėtis truputį piktas.
Ji atbėgus stipriai apkabino mane.
Niekas jos iš manęs neatims.
Alex pov.
Nusivaliau veidą ir užvedžiau mašiną. Man nereikia pašalinių žmonių jog surasčiau seserį. Patraukiau atgal į namus. Pasiėmiau telefoną ir paskambinau žmogui kurio labiausiai nekenčiu.
- Aš jau dabar gailiuosi, kad tau skambinu. – atsidusau. – Bet aš pasiduodu.
- Taip ir galvojau, kad nutiks. – pasigirdo sarkastiškas Zayn balsas.
Fone girdėjosi mažos mergaitės juokas.
- Tai kur ji? – paklausiau.
- Tai ką aš žinau turi kainą. – jaučiau kaip jo veidą iškreipia plati šypsena.
- Ko nori, Malik? – piktai pasakiau.
- Ateik pas mane. Tada ir pasikalbėsim.
Nusijuokiau.
- Pirma. Tikrai neisiu pas tave. Dar turiu savigarbos. Antra. Tu turi žmoną ir dukrą kurios sėdi namuose. Trečia. Aš tavęs nekenčiu ir jei ko nors nori sakyk čia ir dabar. – sušnypščiau.
- Puiku. Būsiu pas tave už 10 min. – padėjo ragelį.
Nekenčiu kai jis taip daro. Jei jis nori žaisti aš irgi žaisiu.
Užbėgau į viršų ir persirengiau paprastus šortukus ir berankovę maikutę. Susirišau plaukus į arklio uodegą ir nusileidau žemyn. Nuėjus iki virtuvės užsikaičiau arbatinuką. Pro langą matėsi kaip Zayn juodas BMW įsuką į mano kiemą. Iš mašinos jis išlipo ne vienas. Galinėms durelėms atsidarius pro jas išlipo maža mergytės. Apie 6-7 metų. Zayn dukra.
- Šūdas. – nusikeikau.
Labai blogai.
Lauko durys atsidarė.
- Alex, mes jau čia. – pasigirdo linksmas Zayn balsas.
- Sveiki. – su dirbtine šypsena nuėjau į koridorių.
- Laba diena. – mergytė ištiesė man ranką.
- Labas. – nusišypsojau ir paspaudžiau jos mažytę rankutę.
Visi kartu nuėjom į svetainę. Atnešiau mergytei seną žaislų dėžę ir pastačiusi toliau nuo mūsų atsisėdau ant sofos.
- Tai Aisha. Mano dukra. – nusišypsojo Zayn.
- Nu ir? – pakėliau antakį.
Dabar tikrai ne metas susipažinti.
- Tai dalis mūsų sandorio. – išsišiepė jis.
- Kaip suprast? – paklausiau.
- Būsi jos mama.
- Ką?! – išsižiojau. – Tu gal protą pašalai.
- Shhh.... Perrie šiandien išvyko su savo grupe į kelionę trims mėnesiams. Todėl Aisha pasakiau, kad mamytė tikroji esi tu. – jis pakvaišo.
- Zayn, tai visai nejuokinga ir nesusiję. – piktai pasakiau. – Man reikia sesers, o tau pas gerą psichologą. Tu negali manęs pristatyti savo dukrai kaip jos mamos.
- Nurimk. – nusijuokė jis. – aš nepristačiau tavęs kaip jos mamos
Atsidusau. Visas kūnas iškart atsipalaidavo.
- Bet.. – pradėjo jis. – Tuos tris mėnesius kai neturėsiu savo žmonos turėsiu tave. Mes su Aisha apsigyvensim pas mano geriausią draugę.
Jo šypsena buvo per visą veidą.
Atsidusau.
Jis nesveikas.
Štai dar viena dalis. Labai noriu jūsų nuomonės apie šią istoriją. Galbūt turite savo minčių. Labai norėčiau kad pasidalintumėte jomis į pm arba komentaruose. Visada malonu gauti patarimų. Dalis nėra ilga ar įdomi. Kadangi sergu ir dar prasideda atostogos tai dalių galit sulaukti dažnokai.
Lots of Love Ineta ♥
YOU ARE READING
Addicted to you (LTU)
Short StoryTai istorija apie dvi merginas ieškančias viena kitos iš kurių viena turi didelių problemų dėl savo potraukių. Ir tik jos sesuo jai gali padėti.