Chapter 8

747 41 3
                                    

Adriana pov.

Malik mane paliko vienam iš geriausių viešbučių ir mokės už mane. Nors nelabai supratau kodėl.

Ryte anksti atsikėliau ir susiruošus išėjau į lauką. Ten manęs laukė taxi kuris turi nuvežt į mano naująjį darbą.

Tai buvo didelis pastatas. Ir kai aš sakau didelis tai reiškiasi milžiniškas. Vos įėjus į vestibiulį mane užplūdo maloni šiluma. Viskas čia buvo juodų ir baltų atspalvių. Besidairydama aplink priėjau registratūra.

 - Kuo galėčiau padėti? - čia žmonės tikrai malonūs.

 - Sveiki. Esu Adriana Ment. Atėjau dėl darbo pasiūlymo...

 - 12 aukštas. Liftas kairėje. Ponas Malik jūsų laukia. - pertraukė mane.

Linktelėjau ir pasukau link liftos. Žmonės čia su kostiumas ir kostiumėliais. Jaučiausi keistai ir netinkamai apsirengusi. Dėvėjau senus džinsus (jie visdar gerai atrodė) marškinius ir švarkelį. 

Stovėdama kampe greit užkilau į 12 aukštą. Nežinodama net kur einu pasunkau link didelių durų. Tik priėjus pmačiau kad ant jų parašyta Malik. Atsidusau ir pasibeldžiau. Išgirdus garsų "užeikit" lėtai palenkiau rankeną ir pravėriau duris.

 - Labas  rytas. - pasisveikinau.

 - Sveika. - nusišypsojo jis. - Sėskis.

Koja už kojos nuslinkau iki kėdės.

 - Žinai kodėl man patikai? - paklausė.

Papurčiau galvą.

 - Tavo akyse atsispindėjo noras, drąsa, ryžtas. Einam su manim. - kreivai pasižiūrėjau į jį, bet atsistojau ir nusekiau į šalia esantį kabinetą. - Šis tavo.

Nedrąsiai atidariau duris. Kabinetas buvo erdvus, bet mažesnis uz Malik. Pro langus matėsi Kanzaso panorama. Kaip ir registratūroje taip ir kabinete pritaikytos juodi ir balti atspalviai. Per vidurį didelis rašomasis stalas su kompiuteriu ir daug kitos man reikalingos aparatūros. Kairėje pusėje stovėjo balta sofa ir fotelis. Ant stiklinio stalo stovėjo vaza su keliomis rožėmis. Sienoje buvo didelis plazminis televizorius.

- Kabinetai visur įkurti jog darbuotojams būtų malonu dirbti. 

 - Wow. - tik tiek teištariau.

 - Tavo pirmąjį darbą atsiūsiu paštu į kompiuterį. Įsikurk. - nusišypsojo ir išėjo.

Tai nuostabu.

Greit prisėdau prie stalo. Išsitraukiau savo kompiuterį ir prijungiau prie darbo kompiuterio ir kitos aparatūros. Į savo kompiuterį gavau pirmąją užduotį.

Noel Campbel.  Na žiūrėsim ką apie jį galima išpešt.

Po gerų 4 valandų pavargau. Pradėjo skaudėt akis. Viską ką surinkau iš kur tik galėjau persiunčiau Malik ir atsipalaidavau.

Vos man užmerkus akis į MANO kabinetą.

 - Nieko nerašo apie jo merginą! - pikčiau pasakė.

 - Nieko apie ją nebuvo parašyta. - pavargusiai pasakiau.

 - Turėjo būt parašyta! - užrėkė.

 - Kluasykit. Prasėdėjau keturias valandas prie įvairiausių duomenų, ir merginos vardas ar kažkas apie ją nebuvo minima. Visur rašoma jog turi daug kur rašoma jog turėjo merginą. Ir viskas. - piktai pasakiau.

- Gerai. - atsiduso jis. - Atleisk. Šauniai padirbėjai. Tiesiog man reikia visos galimos informacijos apie jį. Tu dirbi prie man vieno iš svarbiausių asmenų, supranti?

 - Padarysiu viską ką galiu. - atsilošiau kėdėje ir patryniau akis. - Padirbėsiu dar prie vienos nedidelės užrakintos medžiagos. Jei ką galėsiu padirbėt ir namuose.

 - Ne, Šiandien viskas. Perversiu pinigus už šį darbelį iki pietų. Gali eit namo. - nusišypsojo ir išėjo.

Greit susirinkau daiktus ir išėjau. Lauke buvo žvarboka. Juk tuoj žiema. Išsikviečiau taxi. Nenorėjau grįžt atgal į viešbutį todėl paprašiau jog nuvežtų į artimiausią prekybos centrą.

Man reikia padorių darbo rūbų.

į viešbutį grįžau vėlai. Zayn pervedė nemažai pinigų. Nusipirkau porą kostiumėlių, keletą darbuo skirų suknelių ir keletą puošnesnių, batų ir daug kito šlamšto.

Vos įžengiau į kambarį viską mečiau ir kritau į lovą.

Suvibravo mano telefonas.

Siuntėjas: Zayn Malik

Prisegu dar vieną failą. Jis nedidelis bet noriu kad patikrintum.

Malik korporacija

Atsidusau, Pagriebiau kompiuterį ir  pradėjau. Tie keli maži failai nebuvo sunkūs apdorojimui. Tik prie to kuris liko po darbo pasėdėjau ilgiau. Tai manau susiję su ta paslaptinga to vyruko mergina.

Slaptažodis buvo keistas.

Drugeliai.

Motina mus su Alex taip vadino.

Atsidariau aplankalą ir pradėjau skaityt. Spėjau perskaityt tik merginos vardą. Alex. O tada viskas išstrynė tiesiog mano akyse.

Zayn pov.

 - Ji įsilaužė į uždraustą aplankalą. - sušuko į ragelį Anthony.

 - Užblokuok, ištrynk, kuo greičiau. - paliepiau.

 - Bet pone..

 - DARYK.! - sušukau.

Ji negali to pamatyti...

Kas neprisimena tai Noel Campbel yra Alex buvęs vaikinas. :)

Dalis nuobodi. Norėčiau sulaukt bent vienos nuomonės. :)

Lots of Lve, Ineta

Addicted to you (LTU)Where stories live. Discover now