Ch 18

460 36 1
                                    

Adriana pov.

Praėjo dar viena diena. Prie kompiuterio turiu dirbti 8 valandas ir ne mažiau. Kitaip jis vėl mane užrakins rūsyje. Negaliu su niekuo nei susisiekti nei pabėgti. Aplink namą pilna apsauginių, o kompiuteris sekamas. Negaliu jo net užkoduot, nes visos mano pastangos nublanksta prieš to žmogaus kuris prižiūri mane kitame „laido gale".

Louis taip pat nepaleidžia manęs iš akių. Pasakiau visą informaciją kurią žinojau apie Zayn ir Alex, nuslėpdama tik tai ką paskutinį kartą atradau apie Zayn darbelius.

-          Sveika, meilute. – Louis įėjo į man paskirtą kambariuką. – Ką nors dar radai?

Nusipurčiau nuo jo suploninto balso ir kaip jis mane vadina.

-          Zayn žmona nužudyta. – pasakiau ir atsidusau.

Aš tokia pavargus.

-          Puikiai padirbėta. – paplekšnojo man per petį ir išėjo.

Suurzgė mano pilvas. Kol skanavo dokumentus turėjo 5 minutes nueit iki šaldytuvo ir grįžt. Surizikavau. Greit nubėgau iki šaldytuvo ir išsitraukiau sumuštinių. Jau ruošiausi bėgt atgal kai apsisukau stryktelėjau iš išgąsčio pamačiusi prieš save stovintį Louis.

-          Kažkur susiruošei? – išsišiepė jis.

-          A-aš tik iš-išaulkau. – sumikčiojau.

Geruoju tai nesibaigs.

Alex pov.

Išlipau iš vonios. Apsivyniojau rankšluosčiu ir atidarius duris buvau tiesiog parblokšta. Zayn nužiūrėjo mane ir kreivai išsišiepė.

-          Jei nebūtų taip skubu mielai tave dabar išdulkinčiau.

-          Nulipk nuo manęs. – piktai pasakiau ir nustūmiau jį. – Kas tokio svarbaus?

-          Žinau kas nužudė Perrie. – surimtėjo ir padėjo man atsistoti. – Tu buvai teisi. Louis keršija man ir tau. Ir manau kad tavo sesuo pas jį.

Sustingau. Aš taip ir maniau kad jis ją turi.

-          Ką darysi? – paklausiau kai jau ramiai apsirengę sėdėjome prie virtuvės stalo.

-          Sučiupsiu jį. – ramiai atsakė ir atsigėrė kavos.

Neleidau jam daugiau gert brendžio.

-          Kaip tai sučiupsi? Tu net nežinai kur jis, ką jis veikia ir kaip susidorot su juo? Galbūt jis apsiginklavęs iki dantų ir ką tada, Zayn? – supykau.

-          Sužinojęs viską apie jį aš jį pakarsiu ir ne tik. – taip pat piktai atsakė. – Kur Aisha?

-          Manau savo kambarį. – pasakiau. – Aisha, nusliesk žemyn!

Niekas neatsiliepė. Susižvalgę su Zayn užbėgom laiptais į viršų



Dalis labai trumpa. Norėjau kažką greit suvelt nes kitą savaitę išvažiuoju į stovyklą. Tikiuosi patiks. Palikau šiokią tokią intrigą. :)


Lots of Love Ineta ♥

Addicted to you (LTU)Where stories live. Discover now