Mane paleido po savaitės. Zayn viską man papasakojo kas nutiko kol buvau komoje. Adriana buvo išvežta į pietus nuo Kanzaso. Dalase. Aisha buvo sveika. Ji kaip tik manęs laukė namuose su aukle. Zayn visą savaitę sėdėjo prie manęs.
Vos įžengus pro Zayn namų duris Aisha atbėgo ir stipriai apkabino mano kojas. Vis dar skaudėjo pašautą šoną. Lėtai atsitūpiau prie mergaitės ir pabučiavau į plaukus.
- Sveika sugrįžus. – mergaitė pabučiavo mano skruostą ir padavė savo gamybos atviruką.
- Ačiū Aisha. – nusišypsojau ir dar kartą stipriai ją apkabinau.
- Ar dabar tu būsi su mumis? – paklausė su viltimi akyse.
- Taip brangioji. Dabar aš gyvensiu čia. – nusijuokiau.
- Iš tikrųjų tai kitą savaitę mes išvykstame. – pasakė Zayn ir kažkur nuėjo.
- Kur? – atsistojau ir paėmus Aisha už rankos nuėjau paskui Zayn.
Jis buvo svetainėje ir atsidaręs brendžio butelį įsipylė į stiklinę.
- Išvyksim visam pas tavo seserį. – pasakė jis.
Sustingau. Pagaliau po šitiek metų pamatysiu savo seserį. Pagaliau galėsiu ją apkabinti ir pasakyti kaip myliu ją.
- Ačiū tau. – apkabinau Zayn ir iš mano akių pasipylė ašaros.
- Tai tik dėl tavęs mažute. – pabučiavo mano plaukus.
Jis paėmė mane ant rankų ir užsinešė laiptais į viršų.
- Tau reikia pailsėti. – paguldė mane į lovą ir apklojęs nusisuko eiti, bet greit sugavau jo ranką.
- Pasilik. – tik tiek ištariau ir jis linktelėjąs atsigulė šalia. – Dar kartą ačiū. Jei ne tu nebūčiau radusi jos.
- Padėkoti galėsi kai pamatysi ją. – pabučiavo mano plaukus. – O dabar miegok.
Po savaitės.
- Aisha susidėjai daiktus? – įėjau į mergaitės kambarį.
- Taip, Alex. – ji pribėgo prie manęs.
Paėmiau mergaitės lagaminą ir su ja nusileidau žemyn.
- Jau viskas, meile. – pabučiavo mane Zayn.
- Taip. Galime važiuoti. – nusišypsojau ir susidėję daiktus į mašiną pajudėjome Dalaso link.
Manau jum iškilo klausimas kas įvyko tarp manęs ir Zayn. Maždaug prieš kelias dienas jis prisipažino jog myli mane. Iš pradžių negalėjau jam atsakyti tuo pačiu. Nežinojau ar myliu jį ar ne. Bet supratau jog jis man patiko nuo pat pradžių kai pirmą kartą jį pamačiau tam striptizo klube. Kad ir kiek mes patyrėme per tokį trumpą laiką mes išgyvenome tai. O dabar važiuojame į ateitį. Dalase turime susikurti naują gyvenimą. Turiu susitikti su savo seserimi ir viską pradėti iš naujo.
- Tau viskas gerai? – pajaučiu ranką ant kojos.
- Yeah. Tiesiog užsigalvojau. – nusišypsojau. – O kaip mūsų mažylė laikosi?
Atsisuku į mažylę sėdinčią gale.
- Puikiai. – sušunka ji ir apsikabina meškiuką.
Dalasas
- Alex kelkis mes jau čia. – pabundu kai Zayn mane pakrutina.
Palinksiu galva ir išlipu iš mašinos. Mes buvome paprastame rajone. Namas buvo nei toks kaip pas Zayn nei toks kaip pas mane. Jis buvo vidutinis. Dviejų aukštų. Niekuo neišsiskyrė iš kitų. Atidariau galines duris ir išleidau Aisha. Ji griebė už meškino ir nubėgo pievele link namo.
- Tai mūsų nauja pradžia. – Zayn apkabino mane ir pabučiavo į plaukus.
- Taip. Tai yra. – nusišypsojau ir išsiėmę daiktus pajudėjome link durų.
Aisha pribėgo prie mūsų ir abu paėmę ją už rankų nuėjome takeliu. Iš šono mes atrodėme kaip laiminga šeima, bet mūsų praeitį slėgė didelė juoda dėmė.
Atsargiai pravėriau duris ir įėjau pirmoji.
- Ar kas nors yra namuose?! – sušukau.
- Alex?? – pasigirdo iki kaulų smegenų pažystamas balsas, o po to išlindo ir mergina.
- Ad. – suklykiau ir puoliau į jos glėbį.
Nebegalėjau daugiau tramdyti ašarų mergina taip pat. Atsitraukiau ir nužiūrėjau merginą.
- Turi papasakoti man viską nuo tada kai išvykau iki dabar. – pagrūmojau pirštu ir nusivaliau ašaras.
- Tu, - pažiūrėjo per mano petį į Aisha ir Zayn. – taip pat.
- Tai ne tai ką tu galvoji. – nusijuokiau.
- Taip taip. – taip pat nusijuokė mergina.
Gera buvo vėl turėti savo seserį. Vėl turėti žmogų, kuriam gali išsipasakoti, kuriuo gali pasitikėti. Gera turėti šeimos narį kuris niekada daugiau tavęs nepaliks.
***
Visą vakarą kartu sėdėjome ir kalbėjomės. Kartu verkėme ir juokėmės. Sužinojau jog Adriana dirbo pas Zayn tuo metu kai jis lindo prie manęs. Sužinojau jog mano sesuo profesionali „nulaužinėtoja", ji viską žinojo apie Zayn. Taip pat per jį išsiaiškino ir apie mane. Aš jai papasakojau apie save. Papasakojau apie savo „nuodėmes" ir ji mane palaikė.
Įtūžau vien išgirdus kaip tėtis elgėsi su Ad. Norėjau jau lėkti į Londoną. Bet Zayn mane apkabino ir nuramino.
Jis sakė jog neturime jaudintis, jog mums čia saugu. Bet aš žinojau, kad Zayn negali taip paprastai išeiti. Jis vis tiek turi viskam vadovauti.
- Mes jau eisime miegoti. – Zayn pasakė ir apsikabinęs mane per pečius užsivedė į antrą aukštą. Aisha turėjo savo atskirą kambarį, o mes su Zayn gavom bendrą.
Vos mums įėjus į kambarį Zayn uždarė duris ir prirėmė mane prie sienos.
- Žinai kiek laiko bandžiau gauti tave? Žinai kiek daug pastangų įdėjau? Tu visą laiką mane atstumdavai, bet todėl man ir patikai. – jo lūpos buvo prie mano lūpų. – Myliu tave.
- Myliu tave. – tik tiek pasakiau ir pajutau vaikino karštas lūpas ant savųjų.
Jis greit paguldė mane ant lovos.
Tai buvo pirmas mūsų kaip poros kartas. Nepamiršiu to niekada..
Na štai ir baigėsi Addited to You.
Jau ilgai rašau šią dalį. Tiesiog niekaip neprisiverčiau pabaigti istorijos. Bet aplinkybės privertė. Labai aiškiai pastebima tai kaip aš keliu dalis. Tai buvo 3 mėnesių tarpas ir skaitytojų sumažėjo manau per pus. Bet man džiugu žinoti jog tikrai bus išlikę tų kurie vis tiek laukė naujos dalies. Atleiskit už viską. :*
Lots of Love Ineta ♥
YOU ARE READING
Addicted to you (LTU)
Short StoryTai istorija apie dvi merginas ieškančias viena kitos iš kurių viena turi didelių problemų dėl savo potraukių. Ir tik jos sesuo jai gali padėti.