10. "Olen päättänyt"

340 14 24
                                    

Henkeäni ahdistee, tekee mieli juosta ulos tästä huoneesta ja mennä itkemään. En edes tiedä miksi, on vaan niin ahistava tunne ja pyörryn kohta.

Katson ympärillenni, en pysty kohtaamaan mikan katsetta, en vain pysty.
Olen hiljaa ja yritä rauhottua, jalkani tärisevät, olen yrittänyt niin paljon ja haluan tätä. PAKKO ONNISTUA!

ahdistaaaaa, voisko se jo sanoa lauseensa loppuun niin tiedän että saanko bändin vai lähenkö amandan luo itkemään sitä ku epäinnistuin.
Kohtaan katseeni nyt mikan kanssa, hän jatkaa lausettaan.

"Että sinä... Olet liian taitava heitettäväksi hukkaan, olet ainut laatuinen..."

APUA APUA APUA.

Sydämmeni hakkaa nyt niin lujaa että tunttuu kuin se lentäisi irti rintakehästäni.

"Teet työsi huolella ja niistä näkee että oikeasti yrität, olet kiinnostunut tästä kovasti.

NO TOTTAKI OLEN, EN KAI MÄÄ HYVIKSENI TÄÄLLÄ ISTU JA MEINAA SAADA PANIIKKI KOHTAUSTA. VALVO ÖITÄ ETTÄ SAAN TEHTÄVÄT TEHTYÄ JA MITÄ MUUTA VIELÄ.

En päästä sanaa suustani, ajattelen itsekseni. Kaikkea mitä on tapahtunut, mitä voisi tapahtua... ja tätä pörröpäätä.

Mika hymyilee, mitä tää tarkottaa, nauraako se mun kustannukselle, saa mut ajattelemaan et mulla on mahiksia tähän paikkan ja sit sanookin että en pääse?...!

Huomaan mikasta että hän on jällein avaamassa suutaan, puhelin soi taas.

Hän vastaa, sieltä kuuluu outoa muminaa, tai siis puhetta mistä en saa selvää. Mika näyttää taas siltä kuin haluaisi heittää puhelimen seinään.

"MIKÄ VITTU SIINÄ ON ETTÄ PITÄÄ SOITELLA, ÄLKÄÄ KERTOKO NIILLE FANEILLE ETTÄ OOTTE TÄÄLLÄ. SAATTE ITE HOITAA ASIANNE, MENKÄÄ ANTAMAAN VAIKKA NIMMAREITA MUTTA MULLE EI ENÄÄN SOITELLA KUN MULLA ON ASIAKAS!"

Minua hieman hymyilyttää, mika on tosiaan vihainen... kukakohan siellä soittelee kokoajan, kuulen hiljaisesti kuinka joku nauraa puhelimen toisessa päässä kun mika jatkaa huutamistaan.

"NYT SINÄ SAATANAN VILLAKOIRA, LOPETAT SEN PELLEILYN. JA TREENATKAAN HUOMISTA VARTEN, TEILLÄ ON KEIKKA JA UUSI VALOKUVAAJA! KÄYTTÄYTYKÄÄ HELVETIN APINALAUMA.

Sydämmeni pomppasi jälleen , Puhuuko mika jollekkin artistille? Hän puhui uudesta valokuvaajasta ja keikasta. Onkohan joku saanut paikan jo.

Lasken päätäni ja tunnen itseni hieman pettyneeksi. Ehkä olen täällä turhaan, mika ei valitse minua valokuvaajaksi tähän bändiin mistä hän puhui ensimmäisenä päivänä.

Olen ajatuksissani, ajattelen, ajattelen ja ajattelen.. kunned havahdun kovaan kolinaan tässä huoneessa, ja mikan hermostuminen ja huuto lakkaa.

Hän oikeasti heitti puhelimensa seinään.

Pieni naurahdus pääsee suustani, kunnes mika katsoo minua, katsoo minua niin kuin haluisi heittää minut tuohon samaiseen seinään.

Ilmeeni muuttuu taas vakavaksi, mika on hermostuneen näköinen, hän ottaa stressi pallon pyödältäänsä ja alkaa puristelemaan sitä. Onkohan hänellä useinkin näin raskasta, tällä menolla noita palloja saisi olla kymmenen.

Yritän taas pyyhkiä ajatukseni, katson mikaa ja hän jatkaa.

"Minulla on paljon ehdokkaita, paljon... mutta sinä olet erinlainen, olen positiivisesti yllättynyt. Minusta sinä olet tarpeeksi taitava valokuvaaja, olet tarpeeksi taitava menemään kuvaamaan heitä, oikeastaan kaikki muut niistä ehdokkaista oli aika paskoja suhun verrattuna. Mika naurahtaa hieman.

HERRANJUMALA. Olenko oikeasti saamassa tämän paikan. SAAN MUN YKSISTÄ UNELMA AMMATEISTA ITELLENI OIKEASTI TYÖN.
Olen niin innoissani että tekisi mieli huutaa, melkein itkettää, aijon kiittää miksa ja j-

Ajatukseni katkeavat kun kuulen tuon yhen tutun saatanallisen, pahimman ja kaiken pilaavan sanan.... "Mutta"

VITTU MIKS AINA. Aina ku oon saamassa jotain tai onnistumassa niin jotain tapahtuu, tulee aina se vitun mutta.

Mika jatkaa, "mutta tää kyseinen bändi on ihan saatanallinen apina lauma, kun sanon saatanallinen niin tarkotan sitä, bileet pidetää joka kaupungissa, pompitaan, huudetaan, riehutaan, hävitetään jäseniä ja kaikkea muuta mitä et osaa ees kuvitella. Olen valinnut monta edellistäkin tähän työhön, mutta he eivät ole jaksaneet sitä. He ovat lopettaneet. "

Tässäkö se oli? Kyllä mää nyt kuvia saan, ei ne nyt niin pahoja voi olla.

Meinaan aloittaa lausetta ja sanoi mikalle jotain, mutta hän aloittaa uuden lauseen..

"Tässä ei kaikki, kukaan näistä apinoista ei tykkää että heitä kuvataan, paitsi yksi... kitaristi, joonas...

SYDÄMMENI MELKEIN PYSÄHTYI. SANOIKO HÄN JOONAS. JOONAS
voiko se olla se sama pörröpää, kitaristi joonas, se vitun kuuma hattarapää josta fantasioin.

Mika jatkaa, "tai siis, he kyllä haluavat että heistä otetaan kuvia mutta he ovat tarkkoja siitä minkälaisia kuvia, kuvien pitää olla hyviä, hyviä heidän silmään, ja sitten tää joonas... en voi ees varottaa sua, se on pelle... se tekee kaikkea mitä kielletään ja kiusaa sua tahallaan. Ja se todennäköisesti yrittää myös vietellä sua, mutta älä mee siihen lankaan, tee vaan työs kunnolla, ei kannata lähtee näitten apinoitten eläintarhaan mukaan, pääset helpomalla kun pysyt kauempana. Julkisuudesta ja ongelmista."

Niin paljon tekstiä että en ees oikeen siedätä kaikkea, herran jumalaaaaaaa
Okei eli siis mun ainut työ on ottaa hyviä kuvia ja tehdä työt.

En ole kysynyt mikalta oikeastaan mitään koko haastattelun aikana, nyt on sen aika. "Mitä tarkoitat että kannattaa pysyä pois julkisuudesta?"

Mika huokaisee hieman, "arvasin että kysyt, tarkoitan sitä että todennäköisesti sinäkin saat julkisuuutta, lisää seuraajia ja kaikkea muuta mitä pojatkin kokevat, paparazzi....
Monet ovat jättäneet työt myös sen takia että eivät halua sitä julkisuutta, nyt sitä varsinkin tulee kun pojat ovat nosteessa, keski-ikäiset näiset vertaa jo dingoon. Joten ymmärrät että tässä on nyt paljosta kyse"

Mika hymyilee hieman. Hymyilen takaisin ja kysyn jälleen.. " saanko siis lähteä kiertueille mukaan ja olla back stagella? Että minun ei tarvitse olla vain lavan edessä ottamassa kuvia?'

"TIETENKIN! kerron sinulle lisää heti kun vastaat yhteen, tärkeämpään, kaiken ratkaisevaan kysymykseen...

"Haluatko sinä tämän paikan, oletko valmis sitoutumaan tähän, ja lupaatko sitoutua ja olla mukana kaikilla kiertueilla ja keikoilla ottamassa parhaita kuvia mitä ikinä olet ottanut.
liitytkö tähän apinalaumaan sarah?

Sanoja 864

LUKU 10 on vihdoin täällä!
Teitä on tullut ihan älyttömästi lisää, ja tarina nousee listoilla! 😍KIITOS KIITOS KIITOS
Saan palautetta ja kommenttejakin jonkun verran, jatkakaa! Antakaa palautetta jotta tiedän jos jotain pitää korjata tai lisätä, niitä on aina kiva lukea. Kiitos, WHAT A TIME TO BE ALIVE🖤
Viimeistään torstaina tulee seuraava luku, haluisitteko että julkaisisin joka päivä tai edes joka toinen päivä aina luvun? STAY TUNED
-Janette <3

What's Wrong?  / Joonas porko X SarahWhere stories live. Discover now