Bändi jatkaa nauruaan. Heistä lähtee iha helvetisti ääntä, mutta heidän nauru tarttuu, minäkin alan melkein nauramaan, mutta pidän sen sisällä.
He näyttävät tosiaan siltä että heillä on hauskaa yhdessä.Fanit jatkavat huutamistaan, korviani alkaa jo hieman särkeä. Kohta korviani alkaa särkemään lisää kun mika avaa suunsa ja karjaisee : "OLIKO PAKKO? Huh? MITEN ME NYT VITTU PÄÄSTÄÄN ULOS, FANIT ON OVEN EDESSA TAKANA JA ULKONA, OLETKO TYYTYVÄINEN?!"
Kestääköhän mikan sydän tätä kun hän on ollut niin hermona koko päivän. Ajatus hieman naurattaa minua.
Mietin mitä tehdä, kunnes nään kun joku poika jolla on kamera avaa oven. Pojat käätyvät katsomaan, ja joel huutaa
"Kato kiril, Mitä äijä?!"Joel menee hänen luokse ja antaa ylävitosen. Onko tää joku valokuvaaja? Mietin itsekseni ja nään kuin mika katsoo minua, hän tietää että olen hämilläni.
Katselemme toisiamme ja lopulta mika sanoo, "kukaan ei ole esitellyt itseään joten nyt olisi hyvä aika, tämä apinalauma tässä... se on kuvattava bändisi, blind channel"
Mika sanoo ja sitten jatkaa lausettaan "nyt te, esitelkää itsenne. Mitä teette ja nimenne"
Pojat hymyilevät ja katselevat toisiaan.
Niko aloittaa, "Moi mä oon niko, mä oon bändin toinen laulaja ja laulunkirjottaja, ja se joka huutaa biiseissä." Niko naurahtaa ja pojat yhtyvät tähän.Olli jatkaa "Moi mä oon olli, mä soitan bändissä bassoa"
Joel, "Mä oon joel, se blondi laulaja tästä bändistä, euroviisujen meemi"
Aleksi "Moikka! Mä oon aleksi, mä soitan bändissä sambleja, oon dj ja teen perkussiot. Mul on myös soolo ura dj:nä jossa käytän nimeä alex mattson."Huoneessa on hiljaista, kunnes joku jäsenistä sanoo "oli sitten pakko mainostaa sun dj uraaski" en tunnistanut kuka se oli mutta tähän pojat jälleen päästivät hiljaisen naurahduksen.
Jäljellä oli enään kaksi, toisen heistä tunsinkin jo...
Yksi mulle vielä vieras jatkaa "Mä oon Tommi, soitan rumpuja bändissä"
"ALFA" pojat huutavat yhteen ääneen.
Näil on ihan ihme juttuja, nyt mä todellakin ymmärrän mitä miks tarkoitti. Bändin jäsenistä enään yksi on jäljellä, tämä hemaisevan seksikäs pörröpää.... Joonas
"Joonas, bändin kitaristi ja hyvännäköisin jätkä"
pojat puhuvat kovaäänisesti ja naureskelevat, hitto ne on kova äänisiä.
Luulin että kaikki olivat jo esittäytyneet, mutta vielä yksi hiljainen ääni kuuluu taustalta, hän aloittaa ja pojat hiljenevät.
"Mä oon kiril, kuvaan välillä bändin keikkoja ja matkoja, oon sun työpari ja opetan sulle uusia asioita ja tätä bändin matka kulttuuri"
Hän hymyilee ja katsoo silmiini. Ensimmäinen normaali jätkä joka kuuluu bändin crewiin.
Sanoja 390
Tästä luvusta tuli vähän lyhyempi! Toivottavasti tykkäsitte, laitoin pikku videon tonne tarinan alkuun joka kuulu asiaan, tykkäättekö sellasista? Voisin alkaa laittaa välillä sellasia. Kiitos taas uusista lukijoista🖤stay tuned, huomenna tulee taas uus luku!
Janette <3
ESTÁS LEYENDO
What's Wrong? / Joonas porko X Sarah
FanficTW: Alkoholin käyttöä, seksuaalisia kohtauksia, huonoa kielenkäyttöä, itsetuhoisuutta ja PALJON Joonas porkoa ;) Toivottavasti tykkäät kirjasta, itse tykkään tätä kirjoittaa , kirja on mulle aika henkilökohtainen ja toivon että saatte tästä jotain i...