15. Kohtaloa vai huonoa tuuria

293 13 7
                                    

Miehet jatkavat tavaroiden kantamista, vittu arvasin.... MIKS JUST NYT KUN TOMIN PITÄS OLLA TULOSSA?

Olen raivoissani, miten helvetissä mä nyt elän, amanda menee nikon kanssa jonnekkin ja mulle ei ole ketään muuta. SAATANA

Olen juuri soittamassa tominne kun nään että yksi miehistä kantaa pahvilaatikkoa jossa on minun kitarani ja vihkot joihin kirjoitan laulun sanoja. Juoksen hänen perään ja nappaa laatikon, hän ei meinaa antaa sitä mutta lopulta saan sen revittyä hänen kädestä. MIKSI NE VIE VITTU KAIKKI MUN TAVARAT.

Toinen mies kantaa laatikkoa joka on täynnä minun vaatteita, nappaan senkin kainolooni ja vien ne amandan eteiseen. kohta koko taloni on tyhjä. nyt on aika soittaa tomille.

Aloitan puhelun ja odotan että hän vastaan. Odotan odotan ja odotan kunnes kuulen linjan aukeavan, en edes kuuntele kuka siellä puhuu vaan alan huutamaan, "MISSÄ HELVETISSÄ SÄ OOT, NÄÄ VEI MULTA KÄMPÄN JUST ALTA, KANTAA MUN TAVAROITA POIS JA NYT MULLA EI OLE KÄMPPÄÄ, TULE NYT SAA-"

Joku keskeyttaa minut, mutta se ei ole tomi. olen ihmeissäni, ja huomaan että amanda näkee sen. Hän kävelee luokseni, odotan että linjalta kuuluu jotain mutta se on hiljainen. Laitan puhelimen kaiuttimenlle ja kysyn "Haloo? Kuka siellä?"

Linjalla on taas hiljaista kunnes sieltä vastataan, "Hei olen Sanna nieminen helsingin yliopistollisesta sairaalasta, tomi on ollut onnettomuudessa ja on nyt meillä hoidossa, kuka sinä olet ja onko kaikki hyvin?"

Hämmennyn ja katson amandaa. En saa aikaiseksi vastata mitään, mietin mitä sanon kunnes avaan suunija lopulta sanon "Ei kaikki on hyvin, toivottavasti tomi pärjää, kaikkea hyvää sinne!" Suljen linjan.

"Mitä ihmettä?" katson amandaa ja mietin itsekseni., miks just nyt, vittu mulla lähti just kämppä alta.

Amanda katsoo minua ja avaa oven, hän huomauttaa että miehet ovat lähteneet ja oveni on kiinni, se on nyt menetetty.

oon niin turhautunu että pieni nauru pääsee suustani. Amanda näkee sen ja alkaa myös naurahtelemaan. Lopulta nauramme niin että mahaan sattuu. Naurun sekaisena sanon, "Miten tää on mahollista, vittu miks aina minä!"

Mulla on kyllä huonotuuri. Naurumme hieman laantuu mutta loppuulopulta kokonaan kun amandan puhelin soi. Hän kävelee keittiöön vastatakseen puhelimeen, hän katsoo kuka se on. Hän hymyilee leveästi ja melkein punastuu, Äähh tiedän jo melkein kuka se on....

Amanda katsoo minua silmiin ja hymyilee, hän näyttää puhelimensa ja siellä on niko joka yrittää soittaa amandalle facetimea, nyökkään hänelle ja sanon että vastaa. Hän kääntyy hymyillen pois päin minusta ja menee makkariin puhumaan.

Kun amanda hävisi näkökentästäni, niin minä käänään katseeni eteiseen. siellä on ainostaan kaksi pahvilaatikkoa, kaksi pahvilaatikkoa jossa on minun tavaroita, kaikki muu on mennyttä.

Katson laatikoihin, sielllä on kitarani, ja kaikki muut musiikki tavarani, siihen olen tyytyväinen. Käännyn katsomaan toista laatikkoa ja nään heti että siinä on suurinosa vaatteita mitä en edes käytä. Turhautunut kirosano pääsee huulieni välistä, "vittuh"

Amanda tulee makkarista ja hän hymyilee ihan helvetin leveästi, söpöä. Hän kävelee luokseni ja hihittää. "Hihhh, Niko tulee hakee mut jo puolen tunnin päästä, paljon aikasemmin mitä piti. "

hän näyttää niin onnelliselta, mäki oon onnellinen sen puolesta, hymyilen kunnes todellisuus iskee naamaani kuin nyrkki.... hymyni laantuu.

Amanda huomaa tämän ja kysyy mikä on, vastaan hieman epäröivästi "noku siis ku sää meet nikon kanssa ja mul ei oo ketään niin en tiedä mihin meen... enkä halua enään olla täällä sun kämpällä kun oon ollu niin kauan.."

Hän katsoo minua ja miettii. hän on melkein sanomassa jotain kunnes joku soittaa ovikelloa, säikähdän. amanda katsoo minua hieman hämmentyneenä ja avaa oven.

siellä on tutun näköinen ihminen, se on niko.

sanoja 555

Nyt innostuin kirjottamaan, haluisin kirjottaa vielä lisää mutta en ehkä enään viiti :D paitsi jos haluutte niin voin vielä 1 luvun kirjoittaa, koska nyt mulla on selkea idea mitä tulee tapahtumaan... ja uskon että tekin saatatte tykätä siitä mitä meinaan tän tarinan kanssa tehdä... MUTTA jos vain haluatte niin kirjoitan vielä yhden luvun.

-Janette <3

What's Wrong?  / Joonas porko X SarahOù les histoires vivent. Découvrez maintenant