Havahdun pieneen kolahdukseen huoneessani olin nukahtanut. Avaan silmäni ja tunnen kuinka valo kohtaa pupiilini ennen kuin oikein kerkeän siihen tottua. Räpyttelen hetken silmiäni ja hetken ajan katseeni on sumuinen. Yritän katsella ympärilleni sumu silmissäni, en saa tarkennettua katsettani kunnes huomaan jonkun istuvan sängyn päädyssä
Säikähdin sitä hieman mutta se ei ollut niin selkeää että hän olisin tajunnut sen ja katsonut minuun päin
En kerkeä tajuta heti kuka se on mutta sitten todellisuus iskee päin kasvojani ja tajuan että se on joonas. katselen vain häntä, hän selaa puhelinta mun sängyn päädyssä. Tykkään joskus vaan katsella sitä, sen hiuksia, sen asua, ja sen eleitä kun se luulee että kukaan ei katso...
Jatkan katselua, hän on niin komea... kaikki sen mikä me vietiin loppuun asti, keskellä päivää.. aika kyseenalainen aika, mutta eikai sillä väliä, hyvältä se tuntui joka tapauksessa. Huomaan kuinka hän kääntää katseensa nyt minua kohti ja jään kiinnii siitä kuinka olin häntä tuijotellut. Hän tulee hieman lähemmäksi ja suutelee minua, sitten hän tulee ja kuiskaa minun korvaani.. "herää"
Säpsähdän ja tunnen jälleen kuinka valo kohtaa silmäni, avaan ne ja sumu iskee taas, silmäni ei ole vielä tottunut valoon. Tosi omituista, enkös mä just heränny? Missä joonas?
Jatkan sängyssä makaamista ja silmien räpsyttelyä, vihaan heräämistä, sitä kun silmiin tulee liikaa valoa ja hyvä uni keskeyt... siinähän se on, mun vastaus, toi äskönen herääminen oli unta, olin nähny unta siitä että joonas oli ollut mun sängyn päädyssä kun herään.
Mutta mitenkäs sen toinen kohta, se kohta kun joonaksen huulet matkustavat mun kehoa alas ja nautinnon tunne valtaa kehon, kumpikin antaa kaiken itsestään ja vähän enemmän..
Oliko sekin unta? Oon ihan sekasin en ymmärrä, enkä kyllä nyt jaksakkaan ymmärtää.
Otan puhelimeni ja katson kelloa, järkytyn, ja sanon ääneen "ei vittu miten se on jo 6"
Eikö kukaan oo tullu pyytämään mua mihinkään, oonko mä pilannu poikien suunnitelmat?
Menen katsomaan onko tullu viestejä tai soittoja, ei mitään...miten ei oo muka meidän whatsapp ryhmään tullu mitään siitä kun joku on taas hukassa?..
No lopulta päätän sit kuitenkin kattoo mun whatsapin ja huomaan että sinne onkin tullu viestejä, aika paljon..
Mä joskus mykistän ton ryhmän koska sinne tulee niin paljon viestiä, ja joskus pojat spämmii ihan vaan sen takia kun ne tietää että se ärsyttää mua, pellet. Päätän alkaa lukemaan viestejä jos siellä on jotain tärkeää, ensimmäiset varmaan 20 viestiä on ihan turhaa huutelua ja spekulointia, mutta sit yks viesti saa mun huomion.
- Joonas "Missä sara, se ei oo vastannu mihinkään?"
Joonas on kyselly musta, tosta viestistä on noin kolme tuntia. Pojat ovst vastanneet siihen vähän vittumaisesti, puhuen porkon naisasioista ja siitä että mä olisin vihanen. Mähän olin, ja olen ehkä vähän vieläkin..
No kuitenkin sain poikien sijainnin selville näistä viesteistä joka nyt sattui olemaan lähin baari, mun onnekseni ne olikin lähteny sinne vasta noin tunti sitten, ja se tarkottaa sitä et mulla on monta hyvää tuntia aikaa vielä olla sielllä, koska niiden baari reissut ei kovin lyhyeen lopu
Päätän laittaa ryhmään viestiä että ne tietää et oon elossa.
Laitan: "hyvää huomenta, olin nukahtanu, ootteko vielä siellä, voisin tulla sinne"- Joel "juuhuu! Säkinn elosssan, tervetttuldoa🤪"
- Niko " no vittu vihdoin, porko on kysellu susta kokoajan, tuu tähän kolmanteen pöytään kun tuut ovesta sisään, näät joelin se on jo aika hurmoksessa😂welcome"
-Olli "👍"
- Joonas "mä haluun jutella sun kanssa, mennään yhessä sitten tohon baariin takas jätkien mukaan, nähään siinä baarin edessä.."
- Minä "🙄👍👍"
Joonas haluaa puhua mulle.. ehkä se sanois jotain järkevää, en toisaalta tiedä miten pystyn kattomaan sitä sen jälkeen kun oon nähny siitä tollasia uni, voikun ne vaan olis totta..
Pojat alko taas vittuilemaan porko chatissä siitä kuinka se haluaa mua ja varastaa mut niiltä. Mutta huomenna on työpäivä, sit saan taas kattoo niitä kaikkia..
Nousen ylös, huomaan että mulla on kaikki vaatteet päällä, mulla on mustat nahkahousut jalassa, en tiedä miten helvetissä olen voinu nukkua nää päällä mutta näköjään oon vaan voinu. Jätän nää housut jalkaan mutta vaihdan paidan. Laitan päälle pienen valkoisen pitsi topin ja mustan päällystakin, samettisen. Kengiksi mulle valikoitui pienet korolliset kengät, mustat joita koristaa pienet kultaiset yksityiskohdat. Menen vessaan ja katson itseäni peilistä, vähän on meikit levinny mut kaikki ok. Taivutan ripset ja laitan vähän ripsaria, päätän myös laittaa luonnollisen väristä huulipunaa joka korostaa mun huulia.
Nyt olen tyytyväinen mun ulkonäköön, paitsi! Korut jäi, en voi lähtee mihinkään jos mulla ei oo koruja. Laitan kaulaani aidon hopeisen korun joka esittää nuottia, pienet roikkuvat hopeiset korvikset, ja hyvän määrän sormuksia kunpaankin käteen. Sitten olen valmis, otan laukun mukaan laitan sinne kaiken tarvittavan ja suuntaan eteiseen. Olen juuri ottamassa nahkarotsiani naulakosta kun tajuan että en pessy hampaita, vittu
Lasken laukkunu maahan ja suuntasn taas vessaan. Pesen hampaat nopeesti mutta huolellisesti, se on sellanen must juttu et pitää pestä hampaat, tulee tosi ällöttävä olo jos niitä ei pese.
Syljen hammastahnat ulos suustani, huuhtelen hammadharjani ja hieman suutani. Katson peiliin ja tarkistan, kaikki ok. Paitsi... huulipunani ovat melkein lähteneet, turhauttavaa. Korjaan sen laittamalla lisää.
Katson itseäni viimeisen kerran peilistä ja nyt, nyt olen valmis...laitan pari suihkausta hajuvettä vielä itseeni ja menen eteiseen. Huulipuna on kädessäni koska otan sen mukaan jos tulee jotain mikä saa sen taas lähtemään.. porko..
Nyt olen valmis, heitän takin päälle ja katson itseäni eteisen kokovartalo peilistä. Laitan puhelimen takataskuuni ja tartun oveen. Nyt mennään, tasan klo 6.30 mä astun ovesta ulos ja menen kohti jotain mitä en edes tiedä että on edessä...
Sanoja 883
Moi taas! Pitkä aika on kulunu kun en oo kirjottanu, mutts täällä ollaan taas, teitä on tullu hirveesti lisää ja vanhatkin on säilyny! Ihan huippua että ootte pysyny mukana, ja pieni odottelu tekee tästä jännittävämpää. Mullla on ollut kiireitä koulun kanssa ja studiolla, sanojen kirjoitusta biisen tekoon ja kaikkea muutakin.
Mutta tänne on aina mukava palata kun saa hyvää palautetta ja lisää lukijoita, mutta nyt, tervetuloa uudet lukijat ja vanhan lukijat, te teette tästä mahdollista, kiitos ❤️
See ya soon
-Janette <3
KAMU SEDANG MEMBACA
What's Wrong? / Joonas porko X Sarah
Fiksi PenggemarTW: Alkoholin käyttöä, seksuaalisia kohtauksia, huonoa kielenkäyttöä, itsetuhoisuutta ja PALJON Joonas porkoa ;) Toivottavasti tykkäät kirjasta, itse tykkään tätä kirjoittaa , kirja on mulle aika henkilökohtainen ja toivon että saatte tästä jotain i...