22. "Aamu, töihin"

248 11 3
                                    

Aamu jatkui kulumistaan, ainoastaan minä ja joonas oltiin hereillä, muut olivat vaan välillä käyneet oksentamassa ja menneet takaisin nukkumaan, käy vähän sääliks mut silti aika hauskaa kattoo ku ne vaa ravaa siel.

Oltiin istuttu joonaksen kanssa kahestaan ja katottu telkkarii, juotu aamu kahvia ja juteltu. En toivois parempaa aamua, se vaikuttaa niin kunnolliselta.

Lopulta menin olkkariin kattomaan ja näin kuin amanda teki nousua, hän oli herännyt.

Nauroin nurkalla, hän näytti ihan rölliltä. Amanda näki mun virnuilun ja lähti kävelemään minua kohti. Virnuilu muuttui nauruksi kun näin että hän lähti juoksemaan vessaan, sentään hän ties missä se on.

Menin keittiiöön ja kysyin joonakselta onko heillä särkylääkettä, hän vastasi. "Joo on, ei tää bändi päijäis ilman niitä, vasen yläkaappi siellä perällä"

Katson kaappii ja kurota, en yltä kaappiin. Meinaan kääntyä ja hakea tuolia, kunnes tunnen että joku nostaa minua, no yllätys kukakohan se on, joonas

Säikähdin hieman mutta kun olin tarpeeksi korkeells niin otin vain nopeasti lääke listan ja pyysin alas, pelottaa että oon liian painava, oon aina ollu tosi epävarma itestäni, oon aina kamppaillu mun itsetunnon ja omakuvan kanssa.

Noh nyt kuitenkin kun pääsin alas, joonas kääntyi ja meni takaisin makamaan tähän
"sänkyyn joka oli hyvä studio sängyks"
Käännyn takaisin keittiöön päin ja hymyilen itsekseni, taidan olla rakastu- herranjumala si ei eie ei en voi myöntää sitä itelleni, ei en voi. En halua tunteita ketään kohtaan, mä työskentelen tän bändin kanssa, en voi. Joonas vain särkee mun sydämmen...

Otan ison lasin keittiön kaapista ja täytän sen vedellä, sen jälkeen napsautan yhden lääkkeen pois listasta, otan sen käteeni ja suuntaan kohti amandaa joka oli oksentelemassa vessassa. Hyi helvettti en kestä, muakin alkaa aina oksettamaan.

Olen vessan ovella ja amanda oksentaa vielä kerra, ennenkuin kääntyy minuun päin, hänen paidallaan ja suupielissä on oksennusta, hyi helvetti. Haistan oksennuksen, se haju, kaiken mahdollisen sekainen kuvottavaja haju saa vatsani kiertämään. Meinaan oksentaa. Annan lääkkeen ja veden amandalle ja JUOKSEN pois sieltä. Kuulen kuinka hän jatkaa oksentelua ja sulkee oven.

Joonas nauraa hieman ja sanoo
"hyvin tehty prinsessa, mä oisin varmaan jo oksentanu, oot lujaa tekoa"
Hymyilen ja naurahdan hieman. Mietin että voinko tehdä sen, mutta loppujen lopuksi suuntaan kohti joonasta, hän nostaa katseesa puhelimestaan, ja näkee että olen aikeissa menemään hänen viereen. Tosiaan olin.

Hän nostaa peittoa ja ottaa minusta kiinni, olin nyt saman peiton alla kuin joonas, ja selvinpäin. Täällä on niin lämmin.

Kuulen epämääräistä tuhinaa ja mörinää. Kaikki alkaa heräämään, myös tommi meidän kanssa samassa huoneessa.

Ihmiset ravaavat vuorotellen vessassa joko oksentamassa tai kusella. olen joonaksen vieressä ja katson puhelinta, mutta välillä katson joonasta ja mietin kuinka nautin tästä hetkestä. hän on niin komee, tuo pieni parta ja niin upeet hiukset. tekis mieli pörröttää niitä, ne on niin täydelliset. 

Pikku hiljaa kaikki alkaa heräämään. joel puhuu nikon kanssa hiljasesti, amanda myös mumisee hiljaa. nousen ylös ja nään kuin joonas nostaa katseensa ja katsoo minua. katson häntä silmiin ja hymyilen hieman. Jatkan kävelyä ja lopulta nään kun olli nostaa päänsä, hän näyttää siltä että sillä on vitun kauhee darra, varmaan onkin en ihmettele yhtään. kävelen keittiöön, juon taas lasillisen vettä ja sitten täytän kaksi lasia sekä kaksi särkylääkettä, koska kukaan ei selviä darra aamua ilman kylmää vettä ja särkylääkettä. 

What's Wrong?  / Joonas porko X SarahOnde histórias criam vida. Descubra agora