MERABA YİNE BEN ... İNŞALLAH BU KİTABİMİ SEVERSİNİZ.HEM HEYECAN,HEM MACERA,HEM AKSİYON HEPSİ BİR ARADA :D
ATEŞ. ...
Duştan çikip saçlarimi kuruturken evin zili çaldi.
"Ahh kimki bu saatte? "
Altimda havluyla merdivenlerden inip kameradan kimin geldiğine baktim.Hadi ama bu saatte ne işin var burada??
Kapiyi açip "Beni rüyanizda mi gördünüz Avukat bey?"
Avukat:"Ateş bey." diyip altimdaki havluyu görünce "Yanliş zamanda geldim ama Kusura bakmayin efendim ama bu mesele önemli."
Salona geçip oturarak "Anlat dinliyorum." diyerek onu izlemeye başladim.Siyah çantasindan bir dosya çikarip onun içinden de bir zarf çikarip bana uzatti.
"Bu ne?"
Avukat:"Okuyun lütfen."
Zarfi yirtip içinden çikan mektubu açip okumaya başladim.Canim oğlum...
'Ne oğlumu ?'
Bu mektubu okuyorsan artik herşey yeni başliyor demektir.Seni biraktim,ve bu yüzden bana çok sinirlisin.Haklisin, bende kendime sinirliyim.Ama mecburdum oğlum.Bu satirlara sigdiramayacagim kadar mecbur.... Tek istediğim ,kötü ellerden seni korumakti..Bunuda başardim..
Ama artik yalnizsin.Ben seni hep bekliyor olucam.Ne kadar dayanirsin bilmiyorum ama sen her zaman benim güçlü oglumdun,olmayada devam ediceksin..Seni birakmamin nedenini çok yakinda anlayacaksin.
Hoşçakal...."Bu...bu ne demek oluyor?"
Avukat:"Efendim bizde bilmiyoruz.Gönderen kişinin kim olduğunu araştirdigimizda elimize birşey geçmedi."
"Benim ba...bam öldü avukat.Nerden çikti bu zarf??"
Avukat:"Efendim.. bilmiyoruz."
Ayağa kalkip "NASİL BİLMİYORSUN LAN BİLMEDİGİN ŞEYİ NEDEN BANA GETİRİYORSUN.DEFOL BURDAN ÇABUK."
Avukat:"Ama efendim."
"SANA DEFOL DEMEDİM Mİ BEN??"
Avukat:"Peki efendim izninizle." diyip evi terketmesiyle elime ne geçtiyse duvara firlattim.
'Benim babam ö...öldü ama."SERKAN ARANİYOR...
"Bana uçak hazirlat hemen Türkiyeye dönüyorum."
diyip teli kapadim.Geliyorum...Kim olduğunu bulmaya geliyorum...Kim olabilirdi..Bu mektubu babam öldügü halde bunu kim göndermiş olabilir..
Bu ilk bölümümüz eğer beenirseniz devami gelicek.İnşallah begenirsiniz.Hadi görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESCİLLİ SADİST#Wattys2016
HorrorAmerikali bir genç. Sevmediği insanlara zarar vermekten zevk alan bir yapisi var.Yakişikli,karizmatik,sevecen gibi gözüksede o aslinda bir YER ALTİ MAFYASİ. Gözlerinin önünde ailesini öldüren insanlardan intikam almak için yurtdişindan Türkiye'ye bi...