DEMİR YILMAZ..

136 11 2
                                    

VOTE GELMEZSE YENİ BÖLÜM UNUTUN !!!!







Öncelikle meraba nasilsiniz sizi gidi Tescilli sadist yandaşlari hahaha :D Neyse bu bölüm uzun mu oldu ne hizli okumayin ki çabuk bitmesine la :D şaka şaka okuyun bol bol yorumda atin bakim olur mu aferem :D
BU BÖLÜMÜ KUZENİME İTHAF EDİYORUM NAPİYON KERETA :D HAHAHA

Kamelya...

Hayatim çok normalmiiş gibi birde bir TESCİLLİ SADİST le başim beladaydi.Neden agzimdan o kelime çikmiştıki.Hem bana neden ?
' .Seninle oyun oynayip sonrada bir kenara firlaticak kadar,senin yalan söylediğini bildiğim halde senin yalanlarini dinlicek kadar TESCİLLİ ,ve senin etrafindakilerin işini bitirecek kadar SADİSTİM.
Kisacasi elimden çok çekiceksin KAMELYA KURT..'
neden böyle söylemişti? Yalanlarim mi? Oysa herşeyi ona söylemiştim.
Ondan uzaklaşali bir hafta olmuştu.Ondan kurtuldugumu peşimi biraktigini sandim ama öyle olmadi.Bir koruma olarak herşeyi biliyordum ama ona karşi savunmasizdim.Ansizin biranda caddede yürürken bir arabanin içine çekilip burnuma koklatilan pamukla gözlerim karardi.

*********

Ahhh başim gözlerimi araladigimda her taraf karanlikti.Ellerimi hareket ettirmek istediğimde ise ....Bir dakika ama.... Bu olmamali ellerim baglanmişti.Ve agzimda öyle.
"Himmm himmm " diye bagirmaya çaliştigimda hiçkimse ses vermiyordu.
Birden ayak sesleri işittigimde kafami kaldiricaktim ki "O kafani sakin kaldirim deme." diye bir ses işittim.
"Kimsin sin?" diye sorduğumda yanimda hissettiğim biri ,bir bez parçasiyla gözlerimi bagladi.
"hiyyy birik bini.Kimsin sin?"

"Uslu dur.Sorularimi istediğim gibi cevaplarsan seni serbest birakicam.Ama önce sorularimi cevaplamalisin."
İstemeden de olsa kafami tamam anlaminda aşagi yukari salladim.
"Ünlü bir şirket olan ....... adamin korumasi misin?"
Nerden biliyordu?
"Ivit."
"Peki yakinlarda birini vurdun mu?"
"Ivıt."
"Hiç tanimadigin birinin evinde mi kaldin?"
"Hiyir.Kilmidim."
"Ne?"
"Igzimi iç kinişimiyirim." dediğimde ise gelip agzimdaki bantti açti.
"Evet devam et."
"Evet birinin evinde kaldim ama o gece uyuduğu zaman korumam gereken kişinin evine gidiyordum."
ÇOCUK:"Peki sordugum sorularin neden hepsine hiç sorun çikarmadan 'Evet' dedin?"
"Çünkü hayir demem Gerekseydi başta 'Sorduklarima evet diceksin' demezdin."
ÇOÇUK:"Çok akillisin.Ama"
"Şimdi beni serbest birakicak misin?"
Çocuk:"Sence?"
"Hayir."
Çocuk:"Akillisin demiştim."
"Sesin neden boğuk."
Çocuk:"Çünkü sesimi bilmemelisin."
"Canim aciyor birak artik beni."
Çocuk:"Koruma olduğuna göre burdan bir kaçişta bulursun dimi?"
Hakliydi.Ama bir şeyi bilmiyordu.
Çocuk:"Koruduğun kişinin biriyle bir antlaşma imzalamasi lazim.Ama o çok bilmiş adam o antlaşmayi imzalamiyo."
"Ne antlaşmasi?İmzalarsa nolur?"
Çocuk:"Bilmemen tuhaf.Şirket antlaşmasi .Eğer imzalarsa şirket,istediğim kişinin olur."
"Yani senin değil?"
"Saçmalama benim ne işim olur?Para bol bende."
"Peki imzalamazsa?" dediğimde ise yanimda hissettim nefesle irkildim.
Çocuk:"O ve sen ölürsünüz.!"
birden kanim çekilmiş hissettim.Hadi ama daha Aileme doyamamişken.Ölmek te ne?
"Yapamazsin."

Birden çalan telefon sesiyle her taraf sessizliğe boğuldu.
"Efendim."
"Hass.......rBanane.Hallet!"
"Nasil işin var lan!."
"Ok by."

Telefon konuşmasi bitmişti ve ben sadece Ayak sesleri duyuyordum.Her taraf karanlikta gözümde.Nefesim...Dayanamiyordum..

Çocuk:"Seni birakicam gidebilir misin?"
"İ...ilacim."
Çocuk:"Noldu ? İyi misin??"
"Cebim.."
CElime sokulan el hissettim ve avucumu tutup ilacimi koydu.
Hemen elime konulan ilaci agzima koyup yutmaya çaliştim yutmaliydim.El...elleri çok sicakti.Sanki soğuktan üşüyüp isinan bir ev bulmuş gibi.
Ama birden bagiriş sesleri geliyordu.
Çocuk:"Kalkabilir misin?Gitmen lazim."
Kafami iki yana salladim.
Ama hâla sesler bitmemişti.Sadece onun sesi kulaklarimdaydi.
Çocuk:"Adamlari engelle.Gerekirse işlerini bitirin.Benim işim var." demesiyle bir anda sirtima ve kollarima geçirilen kollarla havaya kaldirildim.Sert bir vücuttu.Ama yüzüme çarpan rüzgarla bian irkildim.
Gözlerimi açmaya kalktigimda kulagimda "Sakin onu açma Bücür yoksa ben kaybolurum." sesi işittim.Ve birden silah sesi duydum.Ya çikmasaydik oradan hangimiz ?
"Kimsin sen?"
Çocuk:"Sessiz ol.Ve dinlen.Hayir anlamiyorum şuanda neyin krizi bu?"
"Karanlik ve kavgalardan korkan biriyim.Krizim tutuyor ve ilaç içmezsem kendimi tahtali köyde bulabilirim."
Çocuk:"O zaman ne diye koruma olmaya kalktin?"
dedi beni bi yere otutturarak ve 'pat' diye ses duydum.Arabada olmaliydik.
Araba birden çaliştiginda "Babam." dedim.Kendi kendime o duyucak şekilde.
"Babam hep beni korurdu.

TESCİLLİ SADİST#Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin