Öncelikle meraba nasilsiniz?? Neyse fazla uzatmim vote ve yorum istiyorum gerçekten lütfen banada mesaj atin kitabimi okuyup geçmeyin üzülüyom bak ;( Bu bölümü süper jünior r a ithaf ediyom lan :):):)
-Baba...
+Oğlum..Seni özledim.
-Bende baba.Bende özledim.
+Kendine dikkat et oğlum.
-Neden gittin bana ?Neden beni birakip gittin?
+Özürdilerim oglum.Ben...
- Baba.Gitme baba.BABA GİTME!HEH rüyamiş.Ne dicekti?Niye gittin baba?Terlemişim bide.Telefonu komidinin üstünden alip saate baktigimda 07:30 olduğunu gördüm.Yataktan kalkip dolaptan üst olarak siyah tişört alip banyoya gittim.
YARİM SAAT SONRA..
Duştan çikip üstüme tişörtü geçirip altimada havluyu sarip odama geçtigimde kapi hizlica açilip "Ahh." diye ses geldi.Arkami döndüğümde dün akşamki kiz olduğunu gördüm.Ama arkasi dönüktü"hem odama kapiyi tiklatmadan giriyorsun,hem de arkani dönüyorsun.Amacin ne söyler misin?"
Kiz:"Ben sadece kahvalti edip etmicegini sormak için gelmiştim.Ö..özürdilerim." diyip dişari çikiyorduki "Dur.!" diye emir verdim."Ve önünü dön." dediğimde önünü döndü fakat gözleri kapaliydi.
"Teker teker neden emir verdirtiyorsun ki emir almak çok mu hoşuna gidiyor.?Hem altimda havlu var heralde.Neyse ben söyliceklerimi söylimde sonra sen napiyorsan yap.
Kural1:Benle konuşurken gözlerime bak.Gözlerime bakmayan insanin sözlerini dinlemem.
Kural2:Sabah kalktigimda kahvalti etmeyi sevmem.Yani babamdan sonra nefret ediyorum.O yüzden bir daha sorma.
Kural 3:Saat gece 12 ye kadar vaktin var.Parani buldun buldun yoksa evimi terket.Bu ev benim ve kendim yaşamayi tercih ederim.Anlaşildi mi?"
Kiz:"A..Anlaşildi."
"İyi.Şimdi çikarsan üstümü giyincemde.Rahatsiz olmazsan şimdide giyinebilirim.." dememe kalmadan odadan çikti.Altima dolaptan siyah kot pantolon alip bacaklarimdan geçirdikten sonra aynanin karşisina geçip saçlarimi kurutup krem sürüp sprey sıktim ve kendime ait parfümüde üstüme iki kez sıktıktan sonra çikmak için hazirdim.Evimde bir kiz olmasina rağmen ne kadarda rahattim.Doğrusu o kiz beni ilgilendirmiyordu ama nedense aklimdanda çikmiyordu noluyor ateş sana??Hayirdir yavru??
Neyse komidinin üstünden anahtarlarimi alip sandalyenin üstündende ceketimi alip odamdan çikip merdivenlerden indim ama kimse yoktu.Mutfağa gidip masanin üstündeki su dolu sürahiden dolaptan bir bardak alip doldurup su içtim.Sabahlari hep susardim ama hepte geç içmişimdir.Neyse tam mutfaktan çiktigimda karşimda o kizin dikilip bana baktigini gördüm.
"Ne bakiyorsun? Birşey mi var?" diyip gözlerimi üstümde gezdirdim.
Kiz:"Hayir.Gayet şiksin."
"He iyi o zaman." diyip kapiya yönelirken durdum ve ona döndüm.
"Adin ve soyadin ne?"
Kiz:"Kamelya kurt"
Birşey demeden kapiyi açtigimda bu sefer o "Senin adin ve soyadin ne?" diye sordu.
"Ateş." dedim kendimden emin bir şekilde "Ateş yildirim." diyip evden çikip kapiyi çarpim arabama doğru ilerledim.
********Araba sürerken telefonumdan serdari aradim.
"Efendim abi.?"
"Evimde bir kiz var adamlara söyle kizi takipe alsinlar ve bana gittiği yerleri haber versinler tamam mi?"
Serdar:"Ta..tamam da abi senin evinde neden bir kiz var?Yoksa abi sen-"
"Yuh serdar ya ilk günden bir kişiyi Nasil elden geçirdiğimi düşünürsün.!!Neyse mekana gel acil işimiz var."
Serdar:"Abi ben zaten mekandayim.Adamlari kontrol ettim ve şirket işini halletmeye çaliştim."
"EE sonuç?"
Serdar:"Negatif."
"Allah kahretsin." diyip arabayi kenara çektim.
Serdar:"Abi adam seninle görüsmek istiyo.Ben köpekleriyle iş yapmam diyip bizi yolladi."
"Kime köpek diyo la o yasli bunak.??"
Serdar:"Napalim abi?"
"Siz birşey yapmayin ben halledicem.Sen beni bekleme geç kalabilirim."
Serdar:"Abi.Sakin görüşmeye gi-"
dit dit dit
Napmaliydim ?Off.Deliricem ya.
En iyisi sakin kafayla düşünmek.Şimdilik depoya gitmek diyip arabayi çaliştirip gaza bastim.DEPODA...
"BEN SİZE DEMEDİM Mİ LAN O ŞİRKETİ ALİCAKSİNİZ DİYE!!"
Adamlardan biri:"Ama patron adamin adamlari kapiyi tutmuşlardi."
"BİDE HÂLA BANA KARŞİLİK Mİ VERİYORSUN LAN." diyip yumruk yaptigim elimi suratina geçirdim.
"Siz kimsiniz de onlardan korkuyonuz lan."
İçlerinden biri:"Senin adaminiz patron."
"BENİM Bİ HALTİM OLAMAZSİNİZ LAN SİZ.DEFOLUN GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN..."
Serdar:"Abi sakin ol he."
"Sus sen serdar.DEFOLUN LAN DEDİM DEFOLUN." dediğimde herkes gitmişti.
Serdar:"Abi adamlarin bir suçu yok.Şirkete girmeye çaliştilar ama kapidaki korumalar dövüş eğitmeninden eğitim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESCİLLİ SADİST#Wattys2016
HorrorAmerikali bir genç. Sevmediği insanlara zarar vermekten zevk alan bir yapisi var.Yakişikli,karizmatik,sevecen gibi gözüksede o aslinda bir YER ALTİ MAFYASİ. Gözlerinin önünde ailesini öldüren insanlardan intikam almak için yurtdişindan Türkiye'ye bi...