Öncelikle meraba bayadir yokum farkindayim :D Hikayemi unutursunuz diye güncellemek istedim inşallah begenirsiniz kisa olabilir ama anca yazabildim çünkü bi hikayede kurgu çok önemli gerçekten benim için sizin begenmenizde önemli ve bunu voteleyerek gösterebilir sin iz bölüm kisa olabilir ama bu bölümde Ateş baya çildirdi neyse okuyun ve görün :*
Kamelya...
"Saçmalama Emily ne dediğinin farkinda misin sen?"
Emily:"Üzgünüm ama elimden başka birşey gelmiyor.Eğer o çocuk senin bekaretini kaybettiğini ögrenmezse senin peşini birakmaz."
Kamelya:"Ama dediğin saçmalik ben ve Abin.!"
Emily:"Sadece onunla yattigini söylicez olay bu."
Kamelya:"Peki ya abin?Bu konu hakkinda ne söyledi?"
Emily:"Senin iyiliğin için kabul etti." dedi gülümseyerek ve ardından tanidik ses.
Ateş:"Hakkimda yalan yanliş şeyleri söylemeyi ne zaman birakicaksin canim kardeşim ben kimsenin iyiliğini düşünmüyorum .Hem ben bir Tescilli manyak olarak bu işlerle işim olmaz dimi kamelya :D" dedi gözleriyle gözlerimi oyarak.
Ayağa kalkip "Sana ihtiyacim yok ucube." diyip çantami da alip diş kapiya doğru ilerlemeye başladim.
Ateş:"İhtiyacin yok demek tuh üzüldüm görüyor musun :D kamelya 'Ateş yardim et.' diye bağirmicak artik hahahahahh :D"
Arkami dönüp üzerine doğru yürümeye başladim.
Kamelya:"Kendini ne zannediyosun?Ne tür bir halta benziyosun sen?"
Ateş:"Laflarina dikkat et.Hayat müşterektir kamelya ilkinde Nasil yalvardiysan ikincisinde o çiğligini bekliyorum." diyip koluma çarpip diş kapiya doğru ilerleyip evi terketti.
Bende olduğum yerde dediği kelimeleri hazmetmeye çalişiyordum.
Emily:"İyi misin?"
Kamelya:"Birak dokunma bana.Seninde abinden bir farkin yok.Benim iyiliğim için miş dediğin lafa sen inanmadan benim Nasil inanmami beklersin.Çok acimasizsiniz.Burada benim kizligim sorunken o resmen benimle alay ediyor resmen benimle oynuyorsunuz.
Size bunu agir ödeticem." diyip evden çikip arabama atlayip kontaği çevirdim.**************
Ateş....
Emily:"Abi benim için yapamaz misin?"
"Saçmalama o kiza elimi bile sürmem."
Emily:"Tabi ya o Demirin elinden de kurtaran bendim zaten."
Ateş:"EMİLY KES SESİNİ.!"
Emily:"Kizin kizligi sorun abi.Ya ben o durumda olsaydim?"
Ateş:"Bidaha söyle Emily.Sen ne?"
Emily:"Abi.."
Ateş:"SANA BİDAHA SÖYLE DEDİM LAN.NE DEMEK SEN O DURUMDA OLSAYDİN O DEMİRİN BEYNİNİ PATLATİRDİM ANLİYO MUSUN?EGER SEN O DURUMDA OLSAYDİN O DEMİRİN ECDADİNİ S.... !AMA SEN KARŞİMA GEÇMİŞ KENDİNİ O KİZİN YERİNE KOYUYOSUN.BEN O KİZ İÇİN HİÇBİRŞEY YAPMAM EMİLY.ÇÜNKÜ O KİZ BENİM BAŞ DÜŞMANİMİN KORUMASİ.!"
Emily:"Ne!?"
"Aynen öyle.Şimdi sen geçmiş karşima o kizi korumami istiyosun merak etme o kendini korur."
diyip merdivenlerden odama çikip yatagima yattim.********************
"Efendim serdar.?"
"......"
"Tamam geliyom." diyip teli kapatarak yataktan kalktim.Kolumdaki saatten saate bakarak gece 01:00 olduğunu gördüm.
****************"Herşey hazir mi?"
Serdar:"Evet abi."
"O zaman büyük buluşma bugün."
Serdar:"Aynen abi."
"Hayirli olsun o zaman serdar :)"
diyip depoyu terkettim.DEMİR ARİYOR..
"Efendim Piç."
Demir:"Ayip oluyo ama bunca yillik dostuna. haha:D"
"Ne istiyosun onu söyle?"
Demir:"Ne istediğimi gayet iyi biliyorsun Ateş."
"O kizdan sana birşey çikmaz vazgeç."
Demir:"Sen vermezsen ben kendi ellerimle alirim."
"Sana vazgeç dedim şerefsiz."
dit dit
Allah kahretsin.Bikerede laftan anla lan.Bikerede laftan anla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESCİLLİ SADİST#Wattys2016
TerrorAmerikali bir genç. Sevmediği insanlara zarar vermekten zevk alan bir yapisi var.Yakişikli,karizmatik,sevecen gibi gözüksede o aslinda bir YER ALTİ MAFYASİ. Gözlerinin önünde ailesini öldüren insanlardan intikam almak için yurtdişindan Türkiye'ye bi...